kunne i fornemme kønnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2012

Kay

MaleneJensen skriver:

jeg følte det blev en Pige hele vejen igennem indtil den sidste månede så begyndte jeg af tvivle lidt og tro det blev en dreng Men da dagen kom og Guldklumpen kom ud var det en dejlig lille pige

oki... så i viste det heller ikke før fødslen kan jeg regne ud men sjovt som de fornemmelser holder stik

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

Clisolka

Kay skriver:

har i kunne fornemme barnets køn inden i viste hvad det var?? og var jeres fornemmelser rigtige???

jeg tror der gemmer sig en pige i min mave... ikke at jeg ønsker en pige mere end en dreng... men det er bare en følelse...

jeg drømte så i nat at jeg lå til MD scanning, og fik afvide at det var en dreng... hvor jeg blev helt underlig og sagde nej... det er altså en pige... og kom næsten op og skændes med scannings damen  

hihihi fjollet drøm  

men jer hvor fornemmelsen ikke holdte stik... hvordan reagerede i???

Puha... Jeg gik de første mange måneder og var 1000 % sikker på at jeg gik rundt og bar på en dreng - jeg satte sågar et væddemål i gang med min svigermor og kaldte baby for "ham"  

Meeeeen til MD-scanningen viste det sig at være en pige  Åhhh jeg blev faktisk en smule skuffet - og super glad samtidigt! Altså hvordan skifter man lige en pige, når man er vant til at skifte drengebørn haha.

Jeg havde ikke regnet med at jeg ville få en pige, fordi vi kun har drenge i familien, men ud kom en pige 

Anmeld

28. februar 2012

Kay

Babymor2010 skriver:

Puha... Jeg gik de første mange måneder og var 1000 % sikker på at jeg gik rundt og bar på en dreng - jeg satte sågar et væddemål i gang med min svigermor og kaldte baby for "ham"  

Meeeeen til MD-scanningen viste det sig at være en pige  Åhhh jeg blev faktisk en smule skuffet - og super glad samtidigt! Altså hvordan skifter man lige en pige, når man er vant til at skifte drengebørn haha.

Jeg havde ikke regnet med at jeg ville få en pige, fordi vi kun har drenge i familien, men ud kom en pige 

så du måtte omstille dig til en pige var det svært???

Anmeld

28. februar 2012

mkb123

i starten var jeg (var vi faktisk begge) sikker på at det var en dreng.. Men ligeså stille blev jeg helt overbevist om, at det er en pige.. Det fik vi bekræftet ved skanning..

Jeg er ikke i tvivl, men glæder mig alligevel til at se om det er 100% rigtigt til fødsel om snart

Anmeld

28. februar 2012

Clisolka

Kay skriver:

så du måtte omstille dig til en pige var det svært???

Nej, det var det faktisk ikke  Så længe det var et rask barn, så var jeg ligeglad med om det blev en pige eller dreng 

Anmeld

28. februar 2012

Kay

Babymor2010 skriver:

Nej, det var det faktisk ikke  Så længe det var et rask barn, så var jeg ligeglad med om det blev en pige eller dreng 

ja det er jo det man er

Anmeld

28. februar 2012

Kay

mkb123 skriver:

i starten var jeg (var vi faktisk begge) sikker på at det var en dreng.. Men ligeså stille blev jeg helt overbevist om, at det er en pige.. Det fik vi bekræftet ved skanning..

Jeg er ikke i tvivl, men glæder mig alligevel til at se om det er 100% rigtigt til fødsel om snart

det kan jeg godt forstå

Anmeld

28. februar 2012

twinny

Kay skriver:

jeg tænker også om vores "fornemmelser" er udtryg for hvad vi egentlig gerne vil havde?  

Jaah.... Det tror jeg også... Jeg har altid sagt jeg helst ville have drenge.

Anmeld

28. februar 2012

MortilCilas

Kay skriver:

har i kunne fornemme barnets køn inden i viste hvad det var?? og var jeres fornemmelser rigtige???

jeg tror der gemmer sig en pige i min mave... ikke at jeg ønsker en pige mere end en dreng... men det er bare en følelse...

jeg drømte så i nat at jeg lå til MD scanning, og fik afvide at det var en dreng... hvor jeg blev helt underlig og sagde nej... det er altså en pige... og kom næsten op og skændes med scannings damen  

hihihi fjollet drøm  

men jer hvor fornemmelsen ikke holdte stik... hvordan reagerede i???

Jeg drømte båed jeg fik en pige og en dreng. Så var lidt forvirret. Men jeg håbed det var en pige, mest for at kunne genere barnets far, men da damen til MD sagde det var en dreng, var jeg på ingen måde i tvivl om at hun havde ret, det kunne bare ikke være andet

Anmeld

28. februar 2012

Kay

MortilCilas skriver:

Jeg drømte båed jeg fik en pige og en dreng. Så var lidt forvirret. Men jeg håbed det var en pige, mest for at kunne genere barnets far, men da damen til MD sagde det var en dreng, var jeg på ingen måde i tvivl om at hun havde ret, det kunne bare ikke være andet

for at irritere barnets far???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.