Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Darling<3 skriver: Shit hvor tiden flyver afsted!! Tror lige jeg dingler ud og stopper uret, bare for nogle timer Hehe.. Er du begyndt at mærke små bobler eller liv?
Shit hvor tiden flyver afsted!!
Tror lige jeg dingler ud og stopper uret, bare for nogle timer Hehe..
Er du begyndt at mærke små bobler eller liv?
ja det er jeg... ikke hver dag endnu... men har mærket den der inde... det er lige som om den kripler og krapler
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg drømte flere gange at jeg fik 2 drenge og 1 pige, hvilket også viste sig at være rigtig, da de endelig kom til verden... Jeg var slet ikke i tvivl, eller næsten ikke i tvivl. Selvom alle sagde alt muligt andet, men jeg havde ret. Det synes jeg nu er ret sejt, nu hvor kombinationerne er større med 3 børn i maven.
Bliver spændene og se hvad der gemmer sig der inde...
Rebecca55 skriver: Jeg drømte flere gange at jeg fik 2 drenge og 1 pige, hvilket også viste sig at være rigtig, da de endelig kom til verden... Jeg var slet ikke i tvivl, eller næsten ikke i tvivl. Selvom alle sagde alt muligt andet, men jeg havde ret. Det synes jeg nu er ret sejt, nu hvor kombinationerne er større med 3 børn i maven. Bliver spændene og se hvad der gemmer sig der inde...
hihi... ja det er da sejt... at du med de odds kunne ramme rigtig
Kay skriver: ja det er jeg... ikke hver dag endnu... men har mærket den der inde... det er lige som om den kripler og krapler
Så har du stadig lidt at glæde dig til, det er såååå dejligt at mærke ens guld ligge inde i maven og sparke!!
Kay skriver: hihi... ja det er da sejt... at du med de odds kunne ramme rigtig
Ja, nu tror jeg på at vi kvinder bare kan lidt mere med vores intuition end mænd... He he
Darling<3 skriver: Så har du stadig lidt at glæde dig til, det er såååå dejligt at mærke ens guld ligge inde i maven og sparke!!
ja det glæder jeg mig til og kæresten glæder sig til han kan mærke med
Rebecca55 skriver: Ja, nu tror jeg på at vi kvinder bare kan lidt mere med vores intuition end mænd... He he
kan jeg godt forstå
Jeg havde som sådan ingen fornemmelse af hvilket køn det var - men da vi havde fået af vide at vi ventede os en pige, syntes jeg at det var sjovt at alle gættede på at det var en dreng (vi off. det kun til nærmeste familie), fordi formen på min mave ABSOLUT IKKE var en pige-mave...
/Fenja
Fenja09 skriver: Jeg havde som sådan ingen fornemmelse af hvilket køn det var - men da vi havde fået af vide at vi ventede os en pige, syntes jeg at det var sjovt at alle gættede på at det var en dreng (vi off. det kun til nærmeste familie), fordi formen på min mave ABSOLUT IKKE var en pige-mave... /Fenja
hihi nej hvor sjovt
Kay skriver: har i kunne fornemme barnets køn inden i viste hvad det var?? og var jeres fornemmelser rigtige??? jeg tror der gemmer sig en pige i min mave... ikke at jeg ønsker en pige mere end en dreng... men det er bare en følelse... jeg drømte så i nat at jeg lå til MD scanning, og fik afvide at det var en dreng... hvor jeg blev helt underlig og sagde nej... det er altså en pige... og kom næsten op og skændes med scannings damen hihihi fjollet drøm men jer hvor fornemmelsen ikke holdte stik... hvordan reagerede i???
har i kunne fornemme barnets køn inden i viste hvad det var?? og var jeres fornemmelser rigtige???
jeg tror der gemmer sig en pige i min mave... ikke at jeg ønsker en pige mere end en dreng... men det er bare en følelse...
jeg drømte så i nat at jeg lå til MD scanning, og fik afvide at det var en dreng... hvor jeg blev helt underlig og sagde nej... det er altså en pige... og kom næsten op og skændes med scannings damen
hihihi fjollet drøm
men jer hvor fornemmelsen ikke holdte stik... hvordan reagerede i???
jeg følte det blev en Pige hele vejen igennem indtil den sidste månede så begyndte jeg af tvivle lidt og tro det blev en dreng Men da dagen kom og Guldklumpen kom ud var det en dejlig lille pige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128