Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hold da helt op Anna! Stort, stort tillykke Det er jo helt fantastisk og så får i pseudotvillinger
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Igen, STORT tillykke med den lille spire...! Fantastisk for jer
kitty skriver: Ja, man skal ikke altid tager lægernes ord for gode varer Men lige netop her, så gør det os ikke så meget Det bliver hårdt, og vi har endnu ikke forstået det. Men det er en stor lykke, at vi nu venter nr. 2, som vi var i tvivl om nogensinde ville komme, og så må vi tage de hårde dage med. Jeg er sikker på at glæden vil overskygge det hele! Knus til dig, med den smukke mave Har I fundet et navn til lillepigen?
Ja, man skal ikke altid tager lægernes ord for gode varer Men lige netop her, så gør det os ikke så meget Det bliver hårdt, og vi har endnu ikke forstået det. Men det er en stor lykke, at vi nu venter nr. 2, som vi var i tvivl om nogensinde ville komme, og så må vi tage de hårde dage med. Jeg er sikker på at glæden vil overskygge det hele!
Knus til dig, med den smukke mave Har I fundet et navn til lillepigen?
Ja det er altså bare så vildtNej ikke endnu hehe vi er lidt i tvivl, og tror ikke det bliver fastlagt før hun kommer udVi har stadig navnene Filuca, Clara eller Melanie
Hold da op
Det må da være helt vildt og slet ikke til at forstå at man lige pludselig har 2 streger når man har fået af vide at man ikke kan!?
Men STORT STORT tillykke Det er jo fantastisk
Becks skriver: Det hedder jeg også stadig hos alle andre hihi Og især hos min gudsøn Jeg synes det er SÅ fantastisk! Og er sikker på Boas bliver den bedste storebror man kan ønske sig
Det hedder jeg også stadig hos alle andre hihi Og især hos min gudsøn
Jeg synes det er SÅ fantastisk! Og er sikker på Boas bliver den bedste storebror man kan ønske sig
Årh, hvor er du sød Tutter! Tak!!
DAs mor skriver: Stort tilllykke! Ej hvor fantastisk at lægerne ikke altid har ret
Stort tilllykke! Ej hvor fantastisk at lægerne ikke altid har ret
Ja, lige med dette er de OK de tager fejl
Tak!
Mettemus skriver: Miraklernes tid er slet ikke forbi. TILLYKKE!!! Hvor er det bare fantastisk, stort og fuldstændig fortjent. Jeg glæder mig til mavebilleder, opdateringer og lige pludselig - endnu en FB.
Miraklernes tid er slet ikke forbi. TILLYKKE!!! Hvor er det bare fantastisk, stort og fuldstændig fortjent. Jeg glæder mig til mavebilleder, opdateringer og lige pludselig - endnu en FB.
Tak, søde du!
Det er helt vanvittigt at det er gået så stærkt, vi havde på ingen måde troet det var muligt. Men man har åbenbart lov til at være heldig
HOLD nu op - fik myrepatter over det hele da jeg læste dit indlæg...
TILLYKKE til jer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128