Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kitty skriver: Årh nej Det vidste jeg slet ikke - men det var der nok ikke så mange der gjorde! Puha! Jeg håber ikke det samme sker for os, men kan godt mærke jeg er mere nervøs denne gang end sidst.. Jeg håber snart det lykkes for Jer!
Årh nej Det vidste jeg slet ikke - men det var der nok ikke så mange der gjorde! Puha! Jeg håber ikke det samme sker for os, men kan godt mærke jeg er mere nervøs denne gang end sidst..
Jeg håber snart det lykkes for Jer!
nej det kunne du ikke vide noget som helst om, for det er kun meget få mennesker (som i 5-6 stykker) der vidste noget.. Følte mig som én stor fiasko, og var mega pinlig over at jeg ikke kunne holde på det... dumt i know.. men sådan var mine tanker/følelser nu engang der i sommers.. nu er vi videre i teksten og glæder os bare til vi forhåbentlig en dag kan stå med en glædelig nyhed
og SELVFØLGELIG skal din graviditet nok gå godt! det er jeg helt sikker på! det blir så vildt dejligt for jer!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
endnu engang stort tillykke til dig søde Anna.
det er jo bare fantastisk at det kan lade sig gi sig..
stort tillykke med det lille mirakel.
kitty skriver: Tusind tak! Jeg håber og tror også han nok skal blive en god storebror. Han er allerede en bandit med et glimt i øjet - men på den gode måde (håber jeg )
Tusind tak! Jeg håber og tror også han nok skal blive en god storebror. Han er allerede en bandit med et glimt i øjet - men på den gode måde (håber jeg )
Haha... Det er altid på den gode måde når de er så små Så skal de have det frække glimt i øjet
Tillykke tilykke, hvor vildt og fantastisk, min datter er jo næsten lige så gammel som din Boas og jeg kan slet ikke forestille mig at sådan et lille væsen allerede kan være storebror/søster, misforstå mig ikke, for det er fantastisk, men selvfølgelige kan de det og det kommer kun til glæde for jer allesamme at have dem så tæt...
kitty skriver: Ja, billedet taler for sig selv! Der er et meget uventet øko-mirakel på vej til os! Boas på snart 7 mdr. skal være storebror, uden vi overhovedet havde forsøgt. Boas er reagensglasbarn og resultatet af næsten 3 års kamp, og dommen fra lægerne var, at vi nok aldrig ville få børn naturligt, så ingen grund til p-piller.. Øh.. Lang næse til lægerne Det er helt fantastisk og vi er meget glade! Lige nu fylder overraskelsen (og kvalmen ) nok mest, og vi skal lige synke den kæmpe omvæltning! Det er en gave vi aldrig troede vi skulle få, så vi er meget takenemmelige, og håber alt er som det skal være. Kitty, rundt på gulvet, og ca 6+2 (det er hemmeligt på min FB-profil )
Ja, billedet taler for sig selv! Der er et meget uventet øko-mirakel på vej til os!
Boas på snart 7 mdr. skal være storebror, uden vi overhovedet havde forsøgt. Boas er reagensglasbarn og resultatet af næsten 3 års kamp, og dommen fra lægerne var, at vi nok aldrig ville få børn naturligt, så ingen grund til p-piller.. Øh.. Lang næse til lægerne
Det er helt fantastisk og vi er meget glade! Lige nu fylder overraskelsen (og kvalmen ) nok mest, og vi skal lige synke den kæmpe omvæltning! Det er en gave vi aldrig troede vi skulle få, så vi er meget takenemmelige, og håber alt er som det skal være.
Kitty, rundt på gulvet, og ca 6+2
(det er hemmeligt på min FB-profil )
Hold da op, det er da dejligt for jer.
Tillykke!!
Hvor er det vildt at I kunne klare det selv.
Hvor er det vildt for jer :-)
Sikke da en overraskelse....
Rigtig meget held og lykke med graviditeten :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128