Uventet øko-mirakel på vej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2012

otlitrom

Puslingen skriver:

Hvor er det dog fantastisk

Kæmpe stort tillykke

Tusind tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

otlitrom

Sakris skriver:

WOW!!!! Vildt! Super mange gange tillykke med den kommende baby nr. 2 Der er vidst ingen tvivl!

Haha, nej, der er vist ingen tvivl.. Men jeg hr stadig to tests tilbage, og mon ikke jeg får tisset på dem også?

Tusind tak!

Anmeld

29. januar 2012

otlitrom

Maja_4000 skriver:

TILLYKKE endnu engang  

Tusind tak!!

Anmeld

29. januar 2012

Becks

kitty skriver:

Tusind tak søde Tutter (ja, det hedder du stadig i min verden, haha )

Det er meget uventet, men nogle gange kommer der også gode overraskelser i januar, ikke kun rudekuverter!

Jeg håber kvalmen holder sig på et minimum.. ellers må jeg jo æde den væk

Det hedder jeg også stadig hos alle andre hihi Og især hos min gudsøn

Jeg synes det er SÅ fantastisk! Og er sikker på Boas bliver den bedste storebror man kan ønske sig

Anmeld

29. januar 2012

LinLin

Stort tilllykke! Ej hvor fantastisk at lægerne ikke altid har ret

Anmeld

29. januar 2012

Mettemus

Miraklernes tid er slet ikke forbi. TILLYKKE!!! Hvor er det bare fantastisk, stort og fuldstændig fortjent. Jeg glæder mig til mavebilleder, opdateringer og lige pludselig - endnu en FB.

Anmeld

29. januar 2012

RGN

Profilbillede for RGN

Hvor er det dog bare vidunderligt!!

Stort tillykke. Det er dejligt, når lægerne engang imellem tager fejl på de negative punkter.

Anmeld

29. januar 2012

Nessie

kitty skriver:

Tak!

Det lyder noget lovende med alle dine symptomer! Det lyder som dengang jeg blev gravid med Boas. Det er noget helt andet denne gang, fordi der jo ikke er alle de kemiske hormoner med i det.. Så jeg vil ikke sige jeg er hårdt medtaget, jeg har bare kvalme, især hvis jeg glemmer at spise.

Jeg håber virkelig at det er gevinsten der venter på Jer, og du har symptomer af gode årsager. Så kommer vi jo til at følges, og det ville jeg syens var rigtig dejligt!!

Jeg var meget skuffet, da vi fik at vide at der kun var 1 æg der blev befrugtet, men puha, alle de symptomer jeg har nu

Det ville virkelig være fantastisk hvis vi kunne følges ad, og få et par skønne oktober børn  

Anmeld

29. januar 2012

VNB

kitty skriver:

Det er crazy!! Godt jeg blev færdig med studiet inden.. puha! Du har også snart udsigter til at blive færdig, ikke? Det bliver dejligt!

Hvad med nr. 2, er I ved at planlægge?

ja jeg er færdig til sommer! Skulle gerne stå med beviset den 1 Juli  og jeg GLÆDER mig! 

Jo vi vil rigtig gerne have nr 2! Faktisk blev jeg også total uventet Gravid i sommers! (sjovt nok også da Viktor var 7 mdr gammel

opdagede det da jeg var 5+3 og vi var LYKKELIGE for at vi ikke endnu engang skulle igennem et helvede for at få et barn! 

men desværre begyndte jeg at bløde da jeg var i 7 uge, og en akut scanning på sygehuset viste at jeg var igang med en spontan abort...  

vi var KNUSTE!  Det var næsten mere end jeg kunne bære... men man kunne jo intet stille op... 

vi prøvede ikke på at lave en dengang, men vi fik efter SA´en blod på tanden og har så forsøgt siden nu.... uden held  jo jeg havde en Biokemisk i november, men ellers sker der bare nada... så desværre skal vi vist igen igennem det helt store følelses helvede for at give Viktor en bror eller søster (thank god for at vi kun vil have 2 børn! hvis vi er så heldige...)

men der er jo ikke andet at gøre end at blive ved og prøve + håbe på hver eneste måned at et lille mirakel endnu engang vil finde vejen til os 

nogle gange kan man bare godt blive lidt muggen over hvor meget elendig man dog skal rammes af ift. det med at få de børn man ønsker sig  især vil jeg sige at det er MEGA hårdt at miste... det skulle jeg åbenbart lige have med i baggagen... 

men men men kære Anna! jeg er GLAD GLAD GLAD på jeres vegne!   det blir så fantastisk for jer!!! 

(og det var slet ikk meningen at jeg ville skrive om alt min elendig i din dejlige tråd - men nu spurgte du jo selv og jeg har intet videre holdt mine kort HELT tæt mod kroppen, så faktiks er det lidt en lettelse endeligt at få det ud offentligt!) 

Anmeld

29. januar 2012

Pige2009

kitty skriver:

Ja, billedet taler for sig selv! Der er et meget uventet øko-mirakel på vej til os!

Boas på snart 7 mdr. skal være storebror, uden vi overhovedet havde forsøgt. Boas er reagensglasbarn og resultatet af næsten 3 års kamp, og dommen fra lægerne var, at vi nok aldrig ville få børn naturligt, så ingen grund til p-piller.. Øh.. Lang næse til lægerne

Det er helt fantastisk og vi er meget glade! Lige nu fylder overraskelsen (og kvalmen ) nok mest, og vi skal lige synke den kæmpe omvæltning! Det er en gave vi aldrig troede vi skulle få, så vi er meget takenemmelige, og håber alt er som det skal være.

Kitty, rundt på gulvet, og ca 6+2

(det er hemmeligt på min FB-profil )

OMG Hvor er det vildt!  Kæmpe tillykke herfra - jeg ved, hvor hårdt I kæmpede 1. gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.