Uventet øko-mirakel på vej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2012

otlitrom

RGN skriver:

Hvor er det dog bare vidunderligt!!

Stort tillykke. Det er dejligt, når lægerne engang imellem tager fejl på de negative punkter.

Tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

otlitrom

ja jeg er færdig til sommer! Skulle gerne stå med beviset den 1 Juli  og jeg GLÆDER mig! 

Jo vi vil rigtig gerne have nr 2! Faktisk blev jeg også total uventet Gravid i sommers! (sjovt nok også da Viktor var 7 mdr gammel

opdagede det da jeg var 5+3 og vi var LYKKELIGE for at vi ikke endnu engang skulle igennem et helvede for at få et barn! 

men desværre begyndte jeg at bløde da jeg var i 7 uge, og en akut scanning på sygehuset viste at jeg var igang med en spontan abort...  

vi var KNUSTE!  Det var næsten mere end jeg kunne bære... men man kunne jo intet stille op... 

vi prøvede ikke på at lave en dengang, men vi fik efter SA´en blod på tanden og har så forsøgt siden nu.... uden held  jo jeg havde en Biokemisk i november, men ellers sker der bare nada... så desværre skal vi vist igen igennem det helt store følelses helvede for at give Viktor en bror eller søster (thank god for at vi kun vil have 2 børn! hvis vi er så heldige...)

men der er jo ikke andet at gøre end at blive ved og prøve + håbe på hver eneste måned at et lille mirakel endnu engang vil finde vejen til os 

nogle gange kan man bare godt blive lidt muggen over hvor meget elendig man dog skal rammes af ift. det med at få de børn man ønsker sig  især vil jeg sige at det er MEGA hårdt at miste... det skulle jeg åbenbart lige have med i baggagen... 

men men men kære Anna! jeg er GLAD GLAD GLAD på jeres vegne!   det blir så fantastisk for jer!!! 

(og det var slet ikk meningen at jeg ville skrive om alt min elendig i din dejlige tråd - men nu spurgte du jo selv og jeg har intet videre holdt mine kort HELT tæt mod kroppen, så faktiks er det lidt en lettelse endeligt at få det ud offentligt!) 

Årh nej Det vidste jeg slet ikke - men det var der nok ikke så mange der gjorde! Puha! Jeg håber ikke det samme sker for os, men kan godt mærke jeg er mere nervøs denne gang end sidst..

Jeg håber snart det lykkes for Jer!

Anmeld

30. januar 2012

otlitrom

Baagøe skriver:

OMG Hvor er det vildt!  Kæmpe tillykke herfra - jeg ved, hvor hårdt I kæmpede 1. gang

Tak!!

Anmeld

30. januar 2012

Kløver

Weee kæmpe stort tillykke. Vi fik også at vide jeg ikke kunne lave børn og Daniel var et økomirakel, og nu venter vi også mirakel 2 bliver 15 mdr imellem, så bliver jo nok ca det samme som ved jer. Helt fantastisk, stort tillykke med øko miraklet

Anmeld

30. januar 2012

otlitrom

linefun skriver:

Hold op, hvor dejligt. Stort tillykke
Sidder med tårer i øjenene. Tænk at lykken tilsmiler jer endnu engang- og så med en frisk øko-baby
Tillykke

Tusind tak, hvor er du sød!! Vi er mere heldige end vi gik og trde vi var!!

Anmeld

30. januar 2012

otlitrom

Vinker skriver:

Er stadig helt rundt på gulvet over den store nyhed - det er bare så fantastisk søde  

Elsker livets dejlige overraskelser

glæder mig til at følge dig igen og også følges med dig

Jaaaa, det bliver dejligt med nogle september-unger til os. Det er sjovt som N babyer altid kommer i stimer

til søde dig med maven

Anmeld

30. januar 2012

otlitrom

Katte87 skriver:

Hvor er det stort! Kæmpe tillykke med det lille mirakkel 

Tusind tak!!

Anmeld

30. januar 2012

otlitrom

HeidiØ skriver:

KÆÆÆMPE tillykke til jer, igen!!!!

Taaaaak! Igen

Anmeld

30. januar 2012

otlitrom

Lou87 skriver:

Ej hvor vildt det sys jeg man hører om mere og mere.. At man endelig har fået et barn ved hjælp eller adoption, efter en lang kamp.. Og så efter der slapper man bare af og så sker det uventet hihi Men det er da så godt for jer - stort tillykke....

eg ved ikke, hvad det er der gør det.. Men ja, åbenbart virkede det alligevel Det er bare mærkeligt at vi prøvede 3 år med Boas, og nu -vupti- er en på vej, helt uden vi havde bedt om det

Anmeld

30. januar 2012

otlitrom

maryjane skriver:

Hvor bliver jeg glad af at læse dette STORT tilykke med den kommende bebs 

Tusind tak!! Dejligt profilbillede du har!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.