Uventet øko-mirakel på vej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2012

linefun

kitty skriver:

Ja, billedet taler for sig selv! Der er et meget uventet øko-mirakel på vej til os!

Boas på snart 7 mdr. skal være storebror, uden vi overhovedet havde forsøgt. Boas er reagensglasbarn og resultatet af næsten 3 års kamp, og dommen fra lægerne var, at vi nok aldrig ville få børn naturligt, så ingen grund til p-piller.. Øh.. Lang næse til lægerne

Det er helt fantastisk og vi er meget glade! Lige nu fylder overraskelsen (og kvalmen ) nok mest, og vi skal lige synke den kæmpe omvæltning! Det er en gave vi aldrig troede vi skulle få, så vi er meget takenemmelige, og håber alt er som det skal være.

Kitty, rundt på gulvet, og ca 6+2

(det er hemmeligt på min FB-profil )

Hold op, hvor dejligt. Stort tillykke
Sidder med tårer i øjenene. Tænk at lykken tilsmiler jer endnu engang- og så med en frisk øko-baby
Tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

2babygirls

kitty skriver:

Tak, Tina! Det er helt vildt. Jeg håber Boas er klar til at blive storebror

Han vil slet ikke kunne huske andet end at lillebaby altid har været der, og så er det jo fedt med en legekammerat

Anmeld

29. januar 2012

Vinker

kitty skriver:

Ja, billedet taler for sig selv! Der er et meget uventet øko-mirakel på vej til os!

Boas på snart 7 mdr. skal være storebror, uden vi overhovedet havde forsøgt. Boas er reagensglasbarn og resultatet af næsten 3 års kamp, og dommen fra lægerne var, at vi nok aldrig ville få børn naturligt, så ingen grund til p-piller.. Øh.. Lang næse til lægerne

Det er helt fantastisk og vi er meget glade! Lige nu fylder overraskelsen (og kvalmen ) nok mest, og vi skal lige synke den kæmpe omvæltning! Det er en gave vi aldrig troede vi skulle få, så vi er meget takenemmelige, og håber alt er som det skal være.

Er stadig helt rundt på gulvet over den store nyhed - det er bare så fantastisk søde  

Elsker livets dejlige overraskelser

glæder mig til at følge dig igen og også følges med dig

Anmeld

29. januar 2012

Ka+Ma=Be

kitty skriver:

Hvor er det stort! Kæmpe tillykke med det lille mirakkel 

Anmeld

29. januar 2012

Lotus86

kitty skriver:

Nåh, du vil ikke følges med mig denne gang?

Min far troede vi havde været i behandling igen, og bare ænskede de skulle være tæt... øhh.. Vi havde ikke engang haft tanken om behandling endnu! Så jeg gætter på at tankerne om nr. 2 for Jer måske stadig er lidt fjerne?

Jeg håber I har det rigtig godt. Vores 3. juli-dreng ligger pt og hviner inde i stuen, gladeligt uanende om, at der kommer en og konkurrerer om opmærksomeheden om 8 mdrs. tid

Det da lige før, bare fordi det var så hyggeligt sidst

Ej, jeg tror nu vi venter et par år eller tre, men nu må vi se

Dejligt at høre at det går godt, alt går også som det skal er, det er nogle fantastiske 3. Juli drenge vi har fået os

Anmeld

29. januar 2012

HeidiØ

KÆÆÆMPE tillykke til jer, igen!!!!

Anmeld

29. januar 2012

smokin

Tillykke! Fantastisk at dobbeltlykke tilsmiler jer 

Anmeld

29. januar 2012

Chalala85

kitty skriver:

Hvor er det vildt! Så stort tillykke det er så dejligt for jer

Anmeld

29. januar 2012

Lou87

Ej hvor vildt det sys jeg man hører om mere og mere.. At man endelig har fået et barn ved hjælp eller adoption, efter en lang kamp.. Og så efter der slapper man bare af og så sker det uventet hihi Men det er da så godt for jer - stort tillykke....

Anmeld

29. januar 2012

maryjane

Hvor bliver jeg glad af at læse dette STORT tilykke med den kommende bebs 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.