Uventet øko-mirakel på vej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.469 visninger
159 svar
0 synes godt om
29. januar 2012

otlitrom

Ja, billedet taler for sig selv! Der er et meget uventet øko-mirakel på vej til os!

Boas på snart 7 mdr. skal være storebror, uden vi overhovedet havde forsøgt. Boas er reagensglasbarn og resultatet af næsten 3 års kamp, og dommen fra lægerne var, at vi nok aldrig ville få børn naturligt, så ingen grund til p-piller.. Øh.. Lang næse til lægerne

Det er helt fantastisk og vi er meget glade! Lige nu fylder overraskelsen (og kvalmen ) nok mest, og vi skal lige synke den kæmpe omvæltning! Det er en gave vi aldrig troede vi skulle få, så vi er meget takenemmelige, og håber alt er som det skal være.

Kitty, rundt på gulvet, og ca 6+2

(det er hemmeligt på min FB-profil )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

_-Kathrine-_

Det er fantastisk
Kæmpe stort tillykke

Anmeld

29. januar 2012

Jibbe

Tillykke tillykke tillykke!!!!
Hvor er det fantastisk! Især når man på sidelinjen har fulgt med i jeres kamp for at få Boas!!!

Anmeld

29. januar 2012

otlitrom

_-Kathrine-_ skriver:

Det er fantastisk
Kæmpe stort tillykke

Tak

Anmeld

29. januar 2012

TaAsJu

Stort tillykke

Anmeld

29. januar 2012

otlitrom

Jibbe skriver:

Tillykke tillykke tillykke!!!!
Hvor er det fantastisk! Især når man på sidelinjen har fulgt med i jeres kamp for at få Boas!!!

Ja, det er så uvirkeligt, og jeg havde ingen mistanke om graviditet overhovedet! Jeg tog testen for at hjælpe mens. på vej (det vænner man sig til i den lange kamp), så jeg besvimede næsten, da jeg så to fede røde streger.. og 2 mere.. og ende 2... Jeg har testet mange gange!!

Tak!

Anmeld

29. januar 2012

otlitrom

Mor til 2, snart 3 skriver:

Stort tillykke

Tak!!

Anmeld

29. januar 2012

Guldimaven

Hvor dejligt for jer. Stort tillykke med det!

Anmeld

29. januar 2012

tioyv

stort tillykke fulgte jeres historie med Boas og hvor er det bare fantastisk at mirakler kan ske..

Anmeld

29. januar 2012

Emily2012<3

kitty skriver:

Ja, billedet taler for sig selv! Der er et meget uventet øko-mirakel på vej til os!

Boas på snart 7 mdr. skal være storebror, uden vi overhovedet havde forsøgt. Boas er reagensglasbarn og resultatet af næsten 3 års kamp, og dommen fra lægerne var, at vi nok aldrig ville få børn naturligt, så ingen grund til p-piller.. Øh.. Lang næse til lægerne

Det er helt fantastisk og vi er meget glade! Lige nu fylder overraskelsen (og kvalmen ) nok mest, og vi skal lige synke den kæmpe omvæltning! Det er en gave vi aldrig troede vi skulle få, så vi er meget takenemmelige, og håber alt er som det skal være.

Kitty, rundt på gulvet, og ca 6+2

(det er hemmeligt på min FB-profil )

Hold da nu helt ... KAGE hvor er det vildt..

Mange gange tillykke til jer.. 

Og JA det kommer når man mindst venter det.. (Gjorde det også ved mig) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.