Uventet øko-mirakel på vej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2012

Loa

Hvor er det vildt!!!! Kæææmpe stort tillykke til jer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

kitty skriver:

Ja, billedet taler for sig selv! Der er et meget uventet øko-mirakel på vej til os!

Boas på snart 7 mdr. skal være storebror, uden vi overhovedet havde forsøgt. Boas er reagensglasbarn og resultatet af næsten 3 års kamp, og dommen fra lægerne var, at vi nok aldrig ville få børn naturligt, så ingen grund til p-piller.. Øh.. Lang næse til lægerne

Det er helt fantastisk og vi er meget glade! Lige nu fylder overraskelsen (og kvalmen ) nok mest, og vi skal lige synke den kæmpe omvæltning! Det er en gave vi aldrig troede vi skulle få, så vi er meget takenemmelige, og håber alt er som det skal være.

Kitty, rundt på gulvet, og ca 6+2

(det er hemmeligt på min FB-profil )

HOLD DA HELT OP SØDE!!! KÆMPE STORT TILLYKKE! I SANDHEDEN ET MIRAKEL!

Knus fra top misundelige Alexis! 

Anmeld

11. februar 2012

otlitrom

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

HOLD DA HELT OP SØDE!!! KÆMPE STORT TILLYKKE! I SANDHEDEN ET MIRAKEL!

Knus fra top misundelige Alexis! 

Tak søde! Du skal da ikke være misundelig! Du har en toplækker lille søn, som nok skal blive storebror en dag!!

Jeg håber I har det virkelig dejligt! Er han en nem lille fyr?

Anmeld

11. februar 2012

otlitrom

Mutti2B skriver:

Kitty, for dælen da. Det er da den bedste nyhed i lang tid

Kæmpe TILLYKKE med økorejen

Tak søde!

Håber det går rigig godt med din lille mirakel-reje, vi kommer jo nææææsten til at følges ad Skal scannes idag, er ret sændt. Håber der er liv i den lille!

Anmeld

13. februar 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

kitty skriver:

Tak søde! Du skal da ikke være misundelig! Du har en toplækker lille søn, som nok skal blive storebror en dag!!

Jeg håber I har det virkelig dejligt! Er han en nem lille fyr?

Jeg er misundelig på den gode måde!! Er top skruk!

Anmeld

13. februar 2012

CamillaValby

Hvor er det bare fantastisk.

Også En øko denne gang STORT tillykke

Anmeld

8. marts 2012

-Milla-

Ej, hvor er det bare vildt! Så har man ikke været herinde længe og pludselig ser man at I venter nr. 2 - en øko-baby.
Wauw, hvor er det bare dejligt for Jer. Kæmpe tillykke.

Anmeld

8. marts 2012

Princesspigen

kitty skriver:

Ja, billedet taler for sig selv! Der er et meget uventet øko-mirakel på vej til os!

Boas på snart 7 mdr. skal være storebror, uden vi overhovedet havde forsøgt. Boas er reagensglasbarn og resultatet af næsten 3 års kamp, og dommen fra lægerne var, at vi nok aldrig ville få børn naturligt, så ingen grund til p-piller.. Øh.. Lang næse til lægerne

Det er helt fantastisk og vi er meget glade! Lige nu fylder overraskelsen (og kvalmen ) nok mest, og vi skal lige synke den kæmpe omvæltning! Det er en gave vi aldrig troede vi skulle få, så vi er meget takenemmelige, og håber alt er som det skal være.

rigtig stort tillykke med det her fra

Anmeld

8. marts 2012

Camillos

kitty skriver:

Tillykke

Anmeld

8. marts 2012

Kløver

ih kæmpe stort tillykke
heldigvis tager lægerne nogle gange fejl, vi fik selv at vide at jeg ikke kunne få børn pga pcos, og da jeg ventede på mens for at starte op i behandling, fik jeg pludselig de 2 ønskede streger, og vneter nu nr 2 på naturlig vis, og bliver 15 mdr mellem børnene (må vel være næsten det samme for jer)
Hvor er det da bare fantastisk for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.