Uventet øko-mirakel på vej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2012

Kay

stort tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

projekt-ønskebarn

KÆMPE TILLYKKE - Det er jo helt FANTASTISK!!!! 

Anmeld

29. januar 2012

Malene76

kitty skriver:

Ja, billedet taler for sig selv! Der er et meget uventet øko-mirakel på vej til os!

Boas på snart 7 mdr. skal være storebror, uden vi overhovedet havde forsøgt. Boas er reagensglasbarn og resultatet af næsten 3 års kamp, og dommen fra lægerne var, at vi nok aldrig ville få børn naturligt, så ingen grund til p-piller.. Øh.. Lang næse til lægerne

Det er helt fantastisk og vi er meget glade! Lige nu fylder overraskelsen (og kvalmen ) nok mest, og vi skal lige synke den kæmpe omvæltning! Det er en gave vi aldrig troede vi skulle få, så vi er meget takenemmelige, og håber alt er som det skal være.

Kitty, rundt på gulvet, og ca 6+2

(det er hemmeligt på min FB-profil )

Næææ hvor fantastisk.  Det er jo næsten helt uvirkeligt. SÅ dejligt for jer. Mange gange tillykke.

Kram Malene

Anmeld

29. januar 2012

Sofia

EEEEEEEEEEEEEEEEJ Kitty - jeg tror næsten ikke mine egne øjne, jeg er helt rundt på gulvet, hvor er det FANTASTISK, intet mindre. Jeg er SÅ glad på jeres vegne. Selvfølgelig bliver det hårdt med to børn så tæt på hinanden, men det klarer I og lykken overskygger det, det er jeg helt helt sikker på. Det er jo ganske vidunderligt at I slipper for behandlingen endnu en gang, og ja, jamen det hele er jo bare GANSKE VIDUNDERLIGT!!!!!!

Anmeld

29. januar 2012

Jemion

Kæmpe tillykke med jeres lille Øko-baby

Anmeld

29. januar 2012

Happiness

kitty skriver:

Ja, billedet taler for sig selv! Der er et meget uventet øko-mirakel på vej til os!

Boas på snart 7 mdr. skal være storebror, uden vi overhovedet havde forsøgt. Boas er reagensglasbarn og resultatet af næsten 3 års kamp, og dommen fra lægerne var, at vi nok aldrig ville få børn naturligt, så ingen grund til p-piller.. Øh.. Lang næse til lægerne

Det er helt fantastisk og vi er meget glade! Lige nu fylder overraskelsen (og kvalmen ) nok mest, og vi skal lige synke den kæmpe omvæltning! Det er en gave vi aldrig troede vi skulle få, så vi er meget takenemmelige, og håber alt er som det skal være.

Weeeeee!!! Hvor er det bare SÅ fedt for jer! Og er sikker på at Boas bliver en rigtig sej storebror!

KÆMPE stort tillykke!!!

Anmeld

29. januar 2012

jcbaby

Hvor er det fantastisk Kitty, tillykke.

Anmeld

29. januar 2012

AnneBJ

Altså jeg ved ikke... burde du ikke teste bare én gang mere... bare sådan for at være sikker?! 

Anna; det er fuldstændig fantastisk, det er ubetinget årets nyhed og jeg glæder mig til at følge med fra sidelinjen!!

Anmeld

29. januar 2012

Kit

Stort tillykke - har fulgt din vej til Boas, så det her er jo en fantastisk nyhed.

Anmeld

29. januar 2012

morethanperfect

kitty skriver:

Yes yes yes , hvor er det bare helt igennem faktastisk !!  

Tillykke tusind gange !  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.