Uventet øko-mirakel på vej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2012

otlitrom

Malene76 skriver:

Næææ hvor fantastisk.  Det er jo næsten helt uvirkeligt. SÅ dejligt for jer. Mange gange tillykke.

Kram Malene

Tusind tak! Og endnu en gang tillykke med Felix!

Det er meget uvirkeligt (og jeg kom vist til at tage endnu en test i morges ), jeg forstår det virkelig ikke! De sagde jo at vi ikke kunne!! Der snød vi dem - og os selv

Men vi er glade, det ér fantastisk (hvis alt går som det skal) at vi får lov at blive forældre til 2!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

otlitrom

Sofia skriver:

EEEEEEEEEEEEEEEEJ Kitty - jeg tror næsten ikke mine egne øjne, jeg er helt rundt på gulvet, hvor er det FANTASTISK, intet mindre. Jeg er SÅ glad på jeres vegne. Selvfølgelig bliver det hårdt med to børn så tæt på hinanden, men det klarer I og lykken overskygger det, det er jeg helt helt sikker på. Det er jo ganske vidunderligt at I slipper for behandlingen endnu en gang, og ja, jamen det hele er jo bare GANSKE VIDUNDERLIGT!!!!!!

Årh, hvor er du sød! Tak!!

Det bliver helt sikkert hårdt med 2 så tæt, men jeg håber de glade gode stunder vil overskygge det hårde arbejde.. Og ja, så varer det lige endnu et år inden jeg kommer på arbejdsmarkedet og får brugt min uddannelse.. Det var ikke det vi regnede med, men nu kan det simpelthen ikke være anderledes!

Anmeld

30. januar 2012

otlitrom

Happiness skriver:

Weeeeee!!! Hvor er det bare SÅ fedt for jer! Og er sikker på at Boas bliver en rigtig sej storebror!

KÆMPE stort tillykke!!!

Tusind tak! Jeg håber og tror også han nok skal blive en god storebror. Han er allerede en bandit med et glimt i øjet - men på den gode måde (håber jeg )

Anmeld

30. januar 2012

otlitrom

Kit skriver:

Stort tillykke - har fulgt din vej til Boas, så det her er jo en fantastisk nyhed.

Den kamp var lang, men det hele værd. Og tænk at lykken så tilsmiler os, uden vi havde overvejet at tænke tanken om nr 2 Det er fantastisk!

Synes det er et dejligt profilbillede du har!

Anmeld

30. januar 2012

otlitrom

Laulund87 skriver:

Hold da helt op Anna! Stort, stort tillykke Det er jo helt fantastisk og så får i pseudotvillinger

Det er så langt ude, og jeg fatter stadig intet! Men mon ikke jeg kommer til det, når jeg knapt kan gå eller se mine fødder?

Anmeld

30. januar 2012

otlitrom

Jeg har helt sikker glemt nogle, og det er ikke fordi jeg ikke er glad for ALLE jeres hilsener! Det varmer! Tusind tak!!

Vi håber alt går som det skal, og at vi er forældre til to når vi når midt september!

Anmeld

30. januar 2012

Laulund87

kitty skriver:

Det er så langt ude, og jeg fatter stadig intet! Men mon ikke jeg kommer til det, når jeg knapt kan gå eller se mine fødder?

Jo forhåbentlig

Anmeld

30. januar 2012

Vinker

kitty skriver:

Jaaaa, det bliver dejligt med nogle september-unger til os. Det er sjovt som N babyer altid kommer i stimer

til søde dig med maven

Ja ska da love for at vi er inde i en stime - fantastisk at DU er med i den

Anmeld

30. januar 2012

kvinde84

tillykke med det, det er jo det man hele tiden håber på, da man har været den lange kamp igennem, jeg ønsker dig alt det bedste

Anmeld

30. januar 2012

Malene76

kitty skriver:

Tusind tak! Og endnu en gang tillykke med Felix!

Det er meget uvirkeligt (og jeg kom vist til at tage endnu en test i morges ), jeg forstår det virkelig ikke! De sagde jo at vi ikke kunne!! Der snød vi dem - og os selv

Men vi er glade, det ér fantastisk (hvis alt går som det skal) at vi får lov at blive forældre til 2!

Tak for det.  Håber alt går som det skal og at I får lpov til at opleve endnu et mirakel, dog et økologisk en af slagsen denne gang.  Kan godt forstå der går noget tid inden man helt foratår det. Nyd det.

KH Malene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.