Uventet øko-mirakel på vej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2012

otlitrom

Tina&Martin skriver:

Fedt anna! Dèt er sku stort og dejligt for jer alle tre.

Tak, Tina! Det er helt vildt. Jeg håber Boas er klar til at blive storebror

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

otlitrom

Nessie skriver:

Hvor er det fantastisk  KÆMPE stort tillykke med den dejlige overraskelse

Jeg var lige inde på din profil for at ville takke for din søde hilsen, men nu gør jeg det her i stedet for  Så at du lige havde lavet dette indlæg, og det er jo helt fantastisk

Første gang (efter Daniel), vi ville prøve en ÆL-test blev jeg gravid, men bliver altså lidt chokeret, når man står dér med et lille barn på 7 mdr, og en positiv G-test  Den blev jo desværre ikke til nogen baby, men nu ruger jeg på et flot æg, og vi tør jo ikke håbe på for meget, men jeg har en masse symptomer. Både ligament smerter (i stor stil ), tung fornemmelse i maven, kvalme, lidt større bryster og i dag har jeg så lagt ud med en smule halsbrand også  Hvis ikke jeg er gravid denne gang, så har hormonerne godt nok overtaget min krop

Tak!

Det lyder noget lovende med alle dine symptomer! Det lyder som dengang jeg blev gravid med Boas. Det er noget helt andet denne gang, fordi der jo ikke er alle de kemiske hormoner med i det.. Så jeg vil ikke sige jeg er hårdt medtaget, jeg har bare kvalme, især hvis jeg glemmer at spise.

Jeg håber virkelig at det er gevinsten der venter på Jer, og du har symptomer af gode årsager. Så kommer vi jo til at følges, og det ville jeg syens var rigtig dejligt!!

Anmeld

29. januar 2012

otlitrom

Lotus86 skriver:

Neeej hvor er det bare vildt, sikke en glædelig nyhed at komme ind til

Hvor er det bare fantastisk, søde Kitty, tænk at der er endnu en lille mirakelbaby på vej til jer

Vil se meget frem til at følge dig, selvom det ikke bliver helt på samme måde som sidste gang

STORT tillykke

Nåh, du vil ikke følges med mig denne gang?

Min far troede vi havde været i behandling igen, og bare ænskede de skulle være tæt... øhh.. Vi havde ikke engang haft tanken om behandling endnu! Så jeg gætter på at tankerne om nr. 2 for Jer måske stadig er lidt fjerne?

Jeg håber I har det rigtig godt. Vores 3. juli-dreng ligger pt og hviner inde i stuen, gladeligt uanende om, at der kommer en og konkurrerer om opmærksomeheden om 8 mdrs. tid

Anmeld

29. januar 2012

Maja_4000

TILLYKKE endnu engang  

Anmeld

29. januar 2012

otlitrom

Kruse90 skriver:

waaw søøde.
Hvor er det bare helt igennem fantastisk

Så kan jeg se at der er en mulighed trods meget lave odds
Vores situation ligner jo rigtig meget hinanden.

Ej jeg er helt vildt glad

JUBIIIIII

Kram Carina og lillepigen

Ja, man skal ikke altid tager lægernes ord for gode varer Men lige netop her, så gør det os ikke så meget Det bliver hårdt, og vi har endnu ikke forstået det. Men det er en stor lykke, at vi nu venter nr. 2, som vi var i tvivl om nogensinde ville komme, og så må vi tage de hårde dage med. Jeg er sikker på at glæden vil overskygge det hele!

Knus til dig, med den smukke mave Har I fundet et navn til lillepigen?

Anmeld

29. januar 2012

otlitrom

Becks skriver:

JAMEN ANNA FOR FANDEN

Hvor er det fantastisk  Stort tillykke søde dig, håber  snart fordufter!

Knus

Tusind tak søde Tutter (ja, det hedder du stadig i min verden, haha )

Det er meget uventet, men nogle gange kommer der også gode overraskelser i januar, ikke kun rudekuverter!

Jeg håber kvalmen holder sig på et minimum.. ellers må jeg jo æde den væk

Anmeld

29. januar 2012

otlitrom

lotchen skriver:

Ej hold nu op!! For vildt! STORT tillykke!

Mon din krop bare lige skulle finde ud af, hvordan det funker med at være gravid så den nu kan klare sagerne selv? Anyways er det i hvert fald fantastisk

Jeg ved ikke, hvad det er der har gjort det.. Det er kærestens sædkvalitet der er stærkt nedsat, min krop fejler som sådan intet.. men nu virkede det altså, og han er noget stolt, haha

Nu er jeg om muligt endnu mere glad for, at jeg nåede at blive færdig med studiet. Ellers var det blevet udsat nok en gang!

Anmeld

29. januar 2012

otlitrom

bøgelund skriver:

Kæmpe stort tillykke!! Hvor er det bare helt vildt godt.. jeg er så glad på jeres vegne. 

Min storebror og hand kone kæmpede i mange år på at få et barn. Efter meget hjælp, fik de en dejlig pige. Siden hen har de fået 2 øko babyer. så det kan lade sig gøre. 

Knus

Ja, men har hørt om det før. Men aldrig om jeg troede at lykken ville tilsmile os. Der tog jeg (heldigvis) fejl

Tusind tak!

Anmeld

29. januar 2012

otlitrom

Sara_S skriver:

Det er viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiildt!!!!!!! 

Kæmpe stort tillykke!

Ej! Hvor er det bare fantstisk!!!! 

Ja, det er viiiiiiiildt Måske også derfor jeg var ved at besvime, da jeg så de to streger. Dem havde jeg alligevel aldrig regnet med at hilse på, så uventet!

Anmeld

29. januar 2012

otlitrom

VNB skriver:

ejjjj! Hold nu kæft mand hvor vildt! 

Kæmpe stort tillykke!!!! 

Det er crazy!! Godt jeg blev færdig med studiet inden.. puha! Du har også snart udsigter til at blive færdig, ikke? Det bliver dejligt!

Hvad med nr. 2, er I ved at planlægge?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.