Uventet øko-mirakel på vej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2012

otlitrom

MaybeBaby skriver:

Åh, hvor fedt! Måske hele dit system bare lige skulle kickstartes med en graviditet. (Og her er det ikke ment som om du er en gammel bil, der skal skubbes igang)

Du er noget nær samme sted i graviditeten som jeg var for et år siden - så må vi håbe sommeren er lige så mild i år, så du løber fra airconditioner til airconditioner!

Glæder mig til at følge maven

/Mette - din nye mave-stalker!

Jeg føler mig lidt som en gammel rusten lada, faktisk.. Altså, sådan på energi-planet. Men jeg tror nu nærmere det er mandens mosevand der er blevet skiftet ud med tryllemikstur - det var der "problemet lå" før

Jeg har taget mit første mavebillede idag, så stalk du bare (når jeg nu får lagt det ud ) Jeg kan stalke dig andetsteds, hvor jeg også var igang med at deltage, ikke sandt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

otlitrom

Mit overblik er røget, så jeg er bange for jeg ikke får takket alle, hvis jeg starter fra en ende, så jeg takker for alle tillykkerne i fællesskab nu, og håber det er i orden.

Jeg har for første gang siden fredag ikke tisset på en pind idag Måske er det tegn på, at jeg er ved at fatte, at der bor en lille bølle inde i min mave Vi glæder os MEGET til scanning d. 11, så må vi se om terminen passer?

Anmeld

31. januar 2012

otlitrom

Neki skriver:

Stort Tillykke... Hvor er det dog helt fantastisk det kan lade sig gøre. Det giver meget håb

Det er jeg glad for du siger. Jeg kan se I skal igennem frys næste gang? Jeg håber sådan at det er det der skal til, for I har godt nok kæmpet længe nu!

og

Anmeld

31. januar 2012

Pige2009

kitty skriver:

Tak!!

Velbekomme

Anmeld

31. januar 2012

ønskebørn74

kitty skriver:

Ja, billedet taler for sig selv! Der er et meget uventet øko-mirakel på vej til os!

Boas på snart 7 mdr. skal være storebror, uden vi overhovedet havde forsøgt. Boas er reagensglasbarn og resultatet af næsten 3 års kamp, og dommen fra lægerne var, at vi nok aldrig ville få børn naturligt, så ingen grund til p-piller.. Øh.. Lang næse til lægerne

Det er helt fantastisk og vi er meget glade! Lige nu fylder overraskelsen (og kvalmen ) nok mest, og vi skal lige synke den kæmpe omvæltning! Det er en gave vi aldrig troede vi skulle få, så vi er meget takenemmelige, og håber alt er som det skal være.

Kitty, rundt på gulvet, og ca 6+2

(det er hemmeligt på min FB-profil )

TILLYKKE SØDESTE!!!!!!

Anmeld

31. januar 2012

Mira0911

Kæmpe stort tillykke dig søde Anna!  

Anmeld

31. januar 2012

MaybeBaby

kitty skriver:

Jeg føler mig lidt som en gammel rusten lada, faktisk.. Altså, sådan på energi-planet. Men jeg tror nu nærmere det er mandens mosevand der er blevet skiftet ud med tryllemikstur - det var der "problemet lå" før

Jeg har taget mit første mavebillede idag, så stalk du bare (når jeg nu får lagt det ud ) Jeg kan stalke dig andetsteds, hvor jeg også var igang med at deltage, ikke sandt?

Åh en Lada - Så er jeg SIKKER på, at du kommer med det multifarvede hæklet tæppe og måske en 70'er inspireret pyntepude til bagruden (Jep, min farfar havde en Lada!)

Og trylle-rylle-rej! Hvad end han har spist, så skal han da bare blive ved. Eller måske lige holde lidt tilbage, når du om ikke så længe har en lille én i favnen igen - Det er så stort!  Og så kan han ellers bælle trylledrik igen, når/hvis der skal en efternøler til

Ja, du stalker bare. Jeg håber du bare maven går den anden vej. Som jeg også skrev derinde i dag, så føler jeg mig lidt som et bjerglandskab, nu jeg er klemt i mit pre-gravide-tøj. Jøsses et syn  (Har store vaskedag)

Men nu kan du selvfølgelig kun se til, mens din vægt bare stiger og stiger og stiger  Og så er du tilbage i gruppen igen til efteråret

Anmeld

31. januar 2012

Sujan

Hold da op... Stort tillykke.

Har fulgt din kamp og var selv 2,5 år om at blive gravid med vores forstod som vi forventer kommer til verden i marts:-) så må være en vild oplevelse at stå med de to streger så nemt:-)

Anmeld

31. januar 2012

Neki

kitty skriver:

Det er jeg glad for du siger. Jeg kan se I skal igennem frys næste gang? Jeg håber sådan at det er det der skal til, for I har godt nok kæmpet længe nu!

og

Tusind tak for de krydsede fingre..Håber de hjælper

Ja, vi har desværre ikke haft heldet med os endnu, men man håber jo hver gang at det nu bliver ens tur.

Bare dejligt at det kan lykkes helt øko, også selvom man tidligere har prøvet længe og forgæves, og har været i ICSI behandling.. Så jeg satser på at være lige så heldig som jer med nr. 2 engang

Igen STORT tillykke

Anmeld

31. januar 2012

Moar2011

ejj hvor viiildt

tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.