kitty skriver:
Jeg føler mig lidt som en gammel rusten lada, faktisk.. Altså, sådan på energi-planet.
Men jeg tror nu nærmere det er mandens mosevand der er blevet skiftet ud med tryllemikstur - det var der "problemet lå" før 
Jeg har taget mit første mavebillede idag, så stalk du bare (når jeg nu får lagt det ud
) Jeg kan stalke dig andetsteds, hvor jeg også var igang med at deltage, ikke sandt? 

Åh en Lada - Så er jeg SIKKER på, at du kommer med det multifarvede hæklet tæppe og måske en 70'er inspireret pyntepude til bagruden (Jep, min farfar havde en Lada!)
Og trylle-rylle-rej! Hvad end han har spist, så skal han da bare blive ved. Eller måske lige holde lidt tilbage, når du om ikke så længe har en lille én i favnen igen - Det er så stort!
Og så kan han ellers bælle trylledrik igen, når/hvis der skal en efternøler til 
Ja, du stalker bare. Jeg håber du bare maven går den anden vej. Som jeg også skrev derinde i dag, så føler jeg mig lidt som et bjerglandskab, nu jeg er klemt i mit pre-gravide-tøj. Jøsses et syn
(Har store vaskedag)
Men nu kan du selvfølgelig kun se til, mens din vægt bare stiger og stiger og stiger
Og så er du tilbage i gruppen igen til efteråret 
Anmeld