Uventet øko-mirakel på vej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2012

Najsen86

Ej hvor er det bare vildt og fedt for jer! tillykke søde!

Skønt når lægerne får en lang næse i den sammenhæng!

kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

smølfine

kitty skriver:

Ja, billedet taler for sig selv! Der er et meget uventet øko-mirakel på vej til os!

Boas på snart 7 mdr. skal være storebror, uden vi overhovedet havde forsøgt. Boas er reagensglasbarn og resultatet af næsten 3 års kamp, og dommen fra lægerne var, at vi nok aldrig ville få børn naturligt, så ingen grund til p-piller.. Øh.. Lang næse til lægerne

Det er helt fantastisk og vi er meget glade! Lige nu fylder overraskelsen (og kvalmen ) nok mest, og vi skal lige synke den kæmpe omvæltning! Det er en gave vi aldrig troede vi skulle få, så vi er meget takenemmelige, og håber alt er som det skal være.

Kitty, rundt på gulvet, og ca 6+2

(det er hemmeligt på min FB-profil )

Hej smukke AK

Sidder med tårer i øjnene og kan ikke fatte at det er sandt  

Hvor er det bare fantastisk og kan kun sige at det bliver til stor glæde for Boas at få en lillebror eller søster. Ida og Johan har haft meget glæde af hinanden, dem er der knap 18 mdr mellem.

Miraklernes tid er åbenbart ikke forbi. Tillykke med graviditeten.

Knus Joan

Anmeld

31. januar 2012

Mom2012

Kæmpe tillykke! Hvor er det fantastisk!

Anmeld

31. januar 2012

MissBee

kitty skriver:

Ja, billedet taler for sig selv! Der er et meget uventet øko-mirakel på vej til os!

Boas på snart 7 mdr. skal være storebror, uden vi overhovedet havde forsøgt. Boas er reagensglasbarn og resultatet af næsten 3 års kamp, og dommen fra lægerne var, at vi nok aldrig ville få børn naturligt, så ingen grund til p-piller.. Øh.. Lang næse til lægerne

Det er helt fantastisk og vi er meget glade! Lige nu fylder overraskelsen (og kvalmen ) nok mest, og vi skal lige synke den kæmpe omvæltning! Det er en gave vi aldrig troede vi skulle få, så vi er meget takenemmelige, og håber alt er som det skal være.

Ej hvor fantastisk STORT tillykke!!!!!

Anmeld

31. januar 2012

Faith

Stort tillykke!!!!!

Nøjagtig det samme er sket her. Vi har tvillinger på 1½ år, lavet på klinik, med beskeden om at vi godt kunne droppe alle drømme om nogensinde at få et øko barn.

Men vupti! Nu er jeg gravid i uge 20 med en lille øko dreng

Der er et par læger der trænger til et gigantisk spark i måsen

Anmeld

31. januar 2012

Sofia

kitty skriver:

Årh, hvor er du sød! Tak!!

Det bliver helt sikkert hårdt med 2 så tæt, men jeg håber de glade gode stunder vil overskygge det hårde arbejde.. Og ja, så varer det lige endnu et år inden jeg kommer på arbejdsmarkedet og får brugt min uddannelse.. Det var ikke det vi regnede med, men nu kan det simpelthen ikke være anderledes!

Så har du også fået begge børn (eller ja jeg ved jo ikke om I ønsker flere end to), men helt sikkert også en bonus at have to børn inden man skal ud på arbejdsmarkedet! Og så kan du nyde barsel i laaaaang tid nu Og Boas og den lille ny får helt sikkert et rigtig tæt bånd, og kan få så meget ud af hinanden når de er så tætte aldersmæssigt. Det bliver en stor gave. Uh så er det spændende om det er endnu en lille dreng eller måske en girly girl. Man må da sige I har alt af udstyr hvis det er en dreng, hvis man skal have lov at tænke lidt praktisk, hehe. Ellers er det bare igang med noget lyserød farve i vaskemaskinen, så de blå bodier hurtigt bliver pigevenlige. Ih hvor jeg bare glæder mig til at følge jer, håber du får en rigtig god graviditet!

Anmeld

31. januar 2012

MaybeBaby

kitty skriver:

Åh, hvor fedt! Måske hele dit system bare lige skulle kickstartes med en graviditet. (Og her er det ikke ment som om du er en gammel bil, der skal skubbes igang)

Du er noget nær samme sted i graviditeten som jeg var for et år siden - så må vi håbe sommeren er lige så mild i år, så du løber fra airconditioner til airconditioner!

Glæder mig til at følge maven

/Mette - din nye mave-stalker!

Anmeld

31. januar 2012

Pipsle2012

Wauv! Stort tillykke 

Sikke en fantastisk gave at få oven på den kamp i har været igennem 

Stort tillykke til jer og Boas 

Anmeld

31. januar 2012

Lilje82

Eiiiiii hvor er det bare helt fantastisk Stort tillykke.

Anmeld

31. januar 2012

otlitrom

smølfine skriver:

Hej smukke AK

Sidder med tårer i øjnene og kan ikke fatte at det er sandt  

Hvor er det bare fantastisk og kan kun sige at det bliver til stor glæde for Boas at få en lillebror eller søster. Ida og Johan har haft meget glæde af hinanden, dem er der knap 18 mdr mellem.

Miraklernes tid er åbenbart ikke forbi. Tillykke med graviditeten.

Knus Joan

Heeej Joan

Hihi, jeg tænkte ikke over igår da jeg skrev til dig, at du jo læste med herinde.. Hihi.. Ja, nu kom det så (lidt) frem. Det er helt vildt!!

Jeg er glad for du siger at dine de store har haft så god glæde af hinandne, det håber jeg også Boas og den lille ny får. Selvom jeg dog ikke kan lade være med at tænke, at det er liiiiidt tættere end vi lige havde regnet med Under alle omstændigheder er det en gave vi ikke kan sige nej til, og overraskelsen var STOR!

Jeg får lige kigget på marts, så skriver jeg til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.