Uventet øko-mirakel på vej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2012

Sakris

kitty skriver:

Haha, nej, der er vist ingen tvivl.. Men jeg hr stadig to tests tilbage, og mon ikke jeg får tisset på dem også?

Tusind tak!

Hehe... Ja, hvad nu hvis det ændrede sig  Ej tillykke. Og respekt! Kan sgu ikke lige overskue en mere lige nu, så synes det er sejt med jer der tager kampen op med børn så tæt på hinanden. På den anden side havde jeg heller ikke været i tvivl hvis jeg stod med en positiv test efter den kamp I har været igennem for at få smukke Boas!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

JH12

Hvor SKØNT, Rigtig stort Tillykke herfra

Anmeld

2. februar 2012

twinny

Hvor fedt... Stort tillykke...

Anmeld

2. februar 2012

Snuske1985

Hej sødeste Ak.

Sikke en vidunderlig nyhed!! Stort tillykke til jer...  

Kram

Anmeld

4. februar 2012

otlitrom

Snuske1985 skriver:

Hej sødeste Ak.

Sikke en vidunderlig nyhed!! Stort tillykke til jer...  

Kram

TUSIND TAK ALLESAMMEN!

Og tusind tak, Signe.. Det var ret uventet, men vi regner med at have lavet endnu en lækkerbidsken

Håber det går godt hjemme ved Jer!

Anmeld

4. februar 2012

Mutti2B

Kitty, for dælen da. Det er da den bedste nyhed i lang tid

Kæmpe TILLYKKE med økorejen

Anmeld

5. februar 2012

Snuske1985

kitty skriver:

TUSIND TAK ALLESAMMEN!

Og tusind tak, Signe.. Det var ret uventet, men vi regner med at have lavet endnu en lækkerbidsken

Håber det går godt hjemme ved Jer!

Ja det kan jeg da forstå  Men hvor dejligt for Bjørnen at vide at han duer til det alligevel  og selvfølgelig blir det en lækkerbidsken mere...

Hva siger India til banditten, nu hvor han begynder at være mere om sig?? 

Her går alt også vel... Mathias blir stor og er en rigtig charmør. Han nyder dp...

Knus

Anmeld

6. februar 2012

businesstigger

kitty skriver:

Ja, billedet taler for sig selv! Der er et meget uventet øko-mirakel på vej til os!

Boas på snart 7 mdr. skal være storebror, uden vi overhovedet havde forsøgt. Boas er reagensglasbarn og resultatet af næsten 3 års kamp, og dommen fra lægerne var, at vi nok aldrig ville få børn naturligt, så ingen grund til p-piller.. Øh.. Lang næse til lægerne

Det er helt fantastisk og vi er meget glade! Lige nu fylder overraskelsen (og kvalmen ) nok mest, og vi skal lige synke den kæmpe omvæltning! Det er en gave vi aldrig troede vi skulle få, så vi er meget takenemmelige, og håber alt er som det skal være.

Kitty, rundt på gulvet, og ca 6+2

(det er hemmeligt på min FB-profil )

Har ikke været her inde og læse indlæg og så kommer jeg tilbage til sådan en fantastisk og helt vidunderlig nyhed!!!  hvor er det bare dejligt for jer. STOOOOOOOORT TILLYKKE!!!!!

Anmeld

7. februar 2012

otlitrom

businesstigger skriver:

Har ikke været her inde og læse indlæg og så kommer jeg tilbage til sådan en fantastisk og helt vidunderlig nyhed!!!  hvor er det bare dejligt for jer. STOOOOOOOORT TILLYKKE!!!!!

Tusind tak Pænt meget uventet... Men velkomment! Og vi glæder os til lørag, hvor vi forhåbentligt kan se den lille filur. Det er så mystisk at være gravi uden kamp.. Nærmest uden at bede om det, haha.. Bare sådan "vupti". Men vi er glade, og håber alt er som det skal. Så må vi se om det kan fremkalde tordenvejr i september

Anmeld

7. februar 2012

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

kitty skriver:

Ja, billedet taler for sig selv! Der er et meget uventet øko-mirakel på vej til os!

Boas på snart 7 mdr. skal være storebror, uden vi overhovedet havde forsøgt. Boas er reagensglasbarn og resultatet af næsten 3 års kamp, og dommen fra lægerne var, at vi nok aldrig ville få børn naturligt, så ingen grund til p-piller.. Øh.. Lang næse til lægerne

Det er helt fantastisk og vi er meget glade! Lige nu fylder overraskelsen (og kvalmen ) nok mest, og vi skal lige synke den kæmpe omvæltning! Det er en gave vi aldrig troede vi skulle få, så vi er meget takenemmelige, og håber alt er som det skal være.

Kitty, rundt på gulvet, og ca 6+2

(det er hemmeligt på min FB-profil )

Ejj hvor er det fantastisk for jer ! Tillykke ! Og så er man da ligeglad med at der ikke bliver så langt imellem børnene, det er jo en kænmpe gave at der er en på vej Så fedt for jer, og super godt gået alligevel

Alt held go lykke og håber forløbet bliver super dejligt og planmæssigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.