Billedespam!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2012

Becks

TbCp skriver:

Hej

Han er fandeme en lækker dreng  

Må indrømme, at da jeg så billedet hvor Liva holder Mikkel, der legede jeg lige !

Jeres historie har rørt mig SÅ dybt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

TbCp

Becks skriver:

Han er fandeme en lækker dreng  

Må indrømme, at da jeg så billedet hvor Liva holder Mikkel, der legede jeg lige !

Jeres historie har rørt mig SÅ dybt!

Ja han er så

det var også meget rørende at se Liva sidde med ham, og hun var bare SÅ stolt!!!

Anmeld

7. januar 2012

Becks

TbCp skriver:

Ja han er så

det var også meget rørende at se Liva sidde med ham, og hun var bare SÅ stolt!!!

Fantastisk

Anmeld

7. januar 2012

HeidiØ

hvor ER han bare skøn! Er helt vild med billede 1 hvor han smiler - så fin han er.. og super alt går godt!!!

Anmeld

7. januar 2012

TbCp

HeidiØ skriver:

hvor ER han bare skøn! Er helt vild med billede 1 hvor han smiler - så fin han er.. og super alt går godt!!!

Tak

Anmeld

7. januar 2012

Nitz - <3 David

Hvor er han dog bare helt igennem perfekt.. Han ser da super tilpas ud. Hvor er han en stærk lille fyr, efter alt det han har været igennem..

Har i nogen ide om hvor længe i skal være indlagt? Og vil han få nogle men resten af livet ? Eller er det noget han kommer over?

Har godt nok tænkt på jer mange gange.. Vi er jo lige selv kommet hjem efter 2 mdt indlæggelse.. Det er en hård omgang.. Selvom David har været rigtig stabil hele vejen igennem, stort set..

Inden i får set jer om så har i ham hjemme i hjemmelige omgivelser

Anmeld

7. januar 2012

TbCp

Nitz - <3 David skriver:

Hvor er han dog bare helt igennem perfekt.. Han ser da super tilpas ud. Hvor er han en stærk lille fyr, efter alt det han har været igennem..

Har i nogen ide om hvor længe i skal være indlagt? Og vil han få nogle men resten af livet ? Eller er det noget han kommer over?

Har godt nok tænkt på jer mange gange.. Vi er jo lige selv kommet hjem efter 2 mdt indlæggelse.. Det er en hård omgang.. Selvom David har været rigtig stabil hele vejen igennem, stort set..

Inden i får set jer om så har i ham hjemme i hjemmelige omgivelser

Han er SÅ dejlig og meget stærk!

De siger vi skal regne med måneder.... og kirurgen der opererede ham sagde at vi har ham hjemme inden jul (det er vist sådan lidt kirurg humor)

Altså han har det der hedder "korttarmssyndrom", da halvdelen af både tyk- og tyndtarm er fjernet. Måske skal han have stomi resten af livet, det ved vi ikke endnu, og hvis stomien bliver lagt ind vil han være en der skal ofte på toilet pga. den korte tarm - eller i hvert fald oftere end os andre.
Der kan også være lidt problemer med at tage på, da der kun er den korte tyndtarm (som er den der optager næring), men det kan ordnes med ekstra ernæring.

Om der så kommer andre problemer, fordi han jo er født 8 uger for tidligt, det må vi se...

Jeg håber at vi snart kommer hjem! Var du ikke ved at få kuller af at være indlagt så længe?

Anmeld

7. januar 2012

Nitz - <3 David

TbCp skriver:

Han er SÅ dejlig og meget stærk!

De siger vi skal regne med måneder.... og kirurgen der opererede ham sagde at vi har ham hjemme inden jul (det er vist sådan lidt kirurg humor)

Altså han har det der hedder "korttarmssyndrom", da halvdelen af både tyk- og tyndtarm er fjernet. Måske skal han have stomi resten af livet, det ved vi ikke endnu, og hvis stomien bliver lagt ind vil han være en der skal ofte på toilet pga. den korte tarm - eller i hvert fald oftere end os andre.
Der kan også være lidt problemer med at tage på, da der kun er den korte tyndtarm (som er den der optager næring), men det kan ordnes med ekstra ernæring.

Om der så kommer andre problemer, fordi han jo er født 8 uger for tidligt, det må vi se...

Jeg håber at vi snart kommer hjem! Var du ikke ved at få kuller af at være indlagt så længe?

Jeg hepper ihvertfald på jer.. Og håber de dygtige kiruger får det bedste ud af det..
Jo, det er super hårdt at være indlagt i 2 mdr.. Kan slet ikke forestille mig hvordan det må være for dem der er indlagt 5-6 mdr.. PYHA.. Så er jeg glad for at mit forløb var så "fredeligt"
Nogle uger var bare som måneder.. der føltes som om ugen aldrig ville få en ende.. Men andre dage var hurtigt væk..
en overgang lagde jeg med David på brystet i 4-6 timer om dagen.. så var dagene godt nok halv lange.. for han lagde jo på en intensiv stue.. hvor man ikke måtte ha tv, mobil eller andre "private" ting.. så det eneste man kunne var at ligge og kigge, eller sove.. Og jeg sover ik så godt når han ligger på mig..

Anmeld

7. januar 2012

Pige2009

TbCp skriver:

Ja pludselig er vi hjemme igen.. lige nu føles det som meget langt ude i fremtiden, men dagene går jo alligevel GLÆDER mig til at komme hjem!!!

Jeg lå på H6 med Liva og ja de er bare så søde.... ja det er de jo på alle afdelingerne

Tiden går lige pludselig stærkt. Jeg synes faktisk slet ikke, man kan se på Mikkel, at han er for tidlig født - hans ansigt er jo så fint Godt vi har OUH og så lige i baghaven tilligemed

Anmeld

7. januar 2012

sarahb

åhhh det smil og den dobbelthage. Det er da helt fantastisk.. han er virkelig skøn og dejlig.. Og ser ud til han bare har det SÅ godt og trives helt vildt fantastisk! Det er så skønt at se..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.