Billedespam!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2012

TbCp

Laura. skriver:

Han er bare SÅ lækker ! Det er nogle dejlige billeder - han ser jo glad og tilfreds ud.

Dejligt at se det går i den rigtige retning - selvom jeg ikke kender jer, er I meget i mine tanker

Tak

Ja han lader sig dælme ikke mærke med at han har været død syg... han har vilje den lille gut

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

Laura.

TbCp skriver:

Tak

Ja han lader sig dælme ikke mærke med at han har været død syg... han har vilje den lille gut

og det er bare så super sejt.. Han skal nok blive stor og stærk.

Anmeld

7. januar 2012

Christina.78

TbCp skriver:

Han er et lille julemirakel

BESTEMT !!!

Hvor der er vilje, er der vej..go for it, Mikkel

Anmeld

7. januar 2012

signe.

TbCp skriver:

Hej

Vil lige dele en masse billeder med jer

Her går det faktisk rigtig godt
Mikkel er glad og tilfreds.

Han er begyndt at have sit eget tøj på, det synes jeg er helt fantastisk og gør ham lidt mere til MIN baby og ikke sygehusets.

Dette er fra d. 31. dec. Han blev opereret d. 30. dec og lå så på "Brita" (børne intensiv) et par dage efter.

2. januar var han tilbage på neonatal afdelingen.

Han har et fantastisk godt sovehjerte! Det sætter moderen pris på... jeg ser allerede for mig hvordan Liva og Carsten står op søndag morgen tidligt, kører til bageren og henter rundstykker og så vækker Mikkel og jeg kl. 9 med stort morgenbord

Han er vild med sin sut! Der bliver bare guflet på den!

D. 5/1 blev han en måned og blev fejret på neonatal afdelingen med flag
For et par uger siden var der ingen af os der havde troet vi ville nå her til...

I går blev han lagt til ved mig for første gang - 1 md. og 1 dag gammel! Det var ret stort!
Det har jeg længtes efter, for det er lidt som om at han er lidt mere min... for det her amning, det er MIG der kan det og KUN mig!

Vi rykkede til H1 i går - en almindelig børneafdeling, med speciale i mave/tarm...
Jeg havde været meget nervøs.. ville helst blive på neonatal, for så havde jeg mulighed for at sove hjemme. Men jeg var så splittet, for jeg ville jo også gerne tættere på min søn.

Tøjet er str. 50 Det varer nok lidt inden han vokser ud af det

Liva holdt lillebror for første gang i går... hun var SÅ stolt!!!

Meeeen... det der trak mest var dog det sjove legerum på børnehospitalet

Carsten sov sammen med mig 1. nat på den nye afdeling... det var jeg glad for. Har det så svært med at skulle lære en masse nye mennesker at kende...

Og dette er så mit hjem de næste mange måneder...

Gud hvor er han skøn, og hvor ER han blevet stor!

Jeg kan virkelig genkende dit nye hjem.. puha som den gule sovesofa stadig er lige rædselsfuld! eller også er det bare minderne om den, der er rædselsfuld... Brita lå vi også på...

Går der endnu mange måneder før i kan få ham med hjem, selvom han er blevet så stabil at du kan have ham med på værelset?

Anmeld

7. januar 2012

SpunkenJo

TbCp skriver:

Ja han er ved at være en rigtig basse! Er lige blevet vejet til godt 2900g i dag... så vi nærmer også de 3 kg!

Ja, du har helt ret i at tiden både går langsomt og hurtigt!
Vi har jo haft ham over 1 md. allerede og det føles som det er gået SÅ stærkt... men så føles dagene alligevel evigt lange...

Sutten var en han fik på neo... tror bare det er sådan en natursut... et eller andet som skulle være fiks.. aner ikke hvorfor den har den sære form..

Ønsker jer det bedste fremover

- sjov sut

Anmeld

7. januar 2012

Isabella_mor

hvor er det dejligt at se  og hvor er han lækker ham lille mikkel... han er alt for sej ja han er. og SIKKE et fedt legerum, så er den stolte storesøster bare totalt optaget  

skønt med skønt på

Anmeld

7. januar 2012

TbCp

Laura. skriver:

og det er bare så super sejt.. Han skal nok blive stor og stærk.

Uden tvivl

Anmeld

7. januar 2012

TbCp

signe. skriver:

Gud hvor er han skøn, og hvor ER han blevet stor!

Jeg kan virkelig genkende dit nye hjem.. puha som den gule sovesofa stadig er lige rædselsfuld! eller også er det bare minderne om den, der er rædselsfuld... Brita lå vi også på...

Går der endnu mange måneder før i kan få ham med hjem, selvom han er blevet så stabil at du kan have ham med på værelset?

Ja 2965g i dag!

Jeg tror det er minderne om sofaen der er rædselsfulde... sådan har jeg det med lugten af deres sengetøj herude... kan huske det fra jeg lå her med Liva, den lugter glemmer jeg ALDRIG!

Ja der går desværre nok nogle måneder endnu inden vi kommer hjem... han skal nok af med sit drop til mad først.. og muligvis også nå at lære at spise helt ved mig...
Men han kæmper, så vi håber på det ikke tager alt for lang tid!

Anmeld

7. januar 2012

TbCp

SpunkenJo skriver:

Ønsker jer det bedste fremover

- sjov sut

Tak

Anmeld

7. januar 2012

TbCp

isabellamor skriver:

hvor er det dejligt at se  og hvor er han lækker ham lille mikkel... han er alt for sej ja han er. og SIKKE et fedt legerum, så er den stolte storesøster bare totalt optaget  

skønt med skønt på

Ja han er en lækkerhaps er han

Ja, det er bare så fedt at de har lavet det her børnehospital, der er virkelig gjort noget ud af det! Der er vist også forskellige aktiviter, koncerter osv. her.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.