Billedespam!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2012

Mor-til-asta-09

TbCp skriver:

Hej

Vil lige dele en masse billeder med jer

Her går det faktisk rigtig godt
Mikkel er glad og tilfreds.

Han er begyndt at have sit eget tøj på, det synes jeg er helt fantastisk og gør ham lidt mere til MIN baby og ikke sygehusets.

Dette er fra d. 31. dec. Han blev opereret d. 30. dec og lå så på "Brita" (børne intensiv) et par dage efter.

2. januar var han tilbage på neonatal afdelingen.

Han har et fantastisk godt sovehjerte! Det sætter moderen pris på... jeg ser allerede for mig hvordan Liva og Carsten står op søndag morgen tidligt, kører til bageren og henter rundstykker og så vækker Mikkel og jeg kl. 9 med stort morgenbord

Han er vild med sin sut! Der bliver bare guflet på den!

D. 5/1 blev han en måned og blev fejret på neonatal afdelingen med flag
For et par uger siden var der ingen af os der havde troet vi ville nå her til...

I går blev han lagt til ved mig for første gang - 1 md. og 1 dag gammel! Det var ret stort!
Det har jeg længtes efter, for det er lidt som om at han er lidt mere min... for det her amning, det er MIG der kan det og KUN mig!

Vi rykkede til H1 i går - en almindelig børneafdeling, med speciale i mave/tarm...
Jeg havde været meget nervøs.. ville helst blive på neonatal, for så havde jeg mulighed for at sove hjemme. Men jeg var så splittet, for jeg ville jo også gerne tættere på min søn.

Tøjet er str. 50 Det varer nok lidt inden han vokser ud af det

Liva holdt lillebror for første gang i går... hun var SÅ stolt!!!

Meeeen... det der trak mest var dog det sjove legerum på børnehospitalet

Carsten sov sammen med mig 1. nat på den nye afdeling... det var jeg glad for. Har det så svært med at skulle lære en masse nye mennesker at kende...

Og dette er så mit hjem de næste mange måneder...

Hvor er han bare blevet fin og stor. Det går virkelig frem for ham.. rigtige dejlige billeder, hvor han rigtig smiler... Og sikke en stolt storesøster, må også være svært for hende både at skulle undvære dig og lillebror... Mange kram herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

signe.

TbCp skriver:

Ja 2965g i dag!

Jeg tror det er minderne om sofaen der er rædselsfulde... sådan har jeg det med lugten af deres sengetøj herude... kan huske det fra jeg lå her med Liva, den lugter glemmer jeg ALDRIG!

Ja der går desværre nok nogle måneder endnu inden vi kommer hjem... han skal nok af med sit drop til mad først.. og muligvis også nå at lære at spise helt ved mig...
Men han kæmper, så vi håber på det ikke tager alt for lang tid!

wow så flot!

Minder(dårlige) har jeg også fra Skejby.. den lyd dørene sagde når de gik op, altså de automatiske døre.. Puha.. da jeg så det der program"tvillinger" på TV2 var det ene par indlagt på Skejby, og da jeg hørte de lyde fra de døre, var jeg ved at kaste op.. Plus lyden fra et blodtryksmålerapperat!

Okay, men det er virkelig flot han tager det hele så godt... Nogle babyer vil bare ikke det oddsene siger! HELDIGVIS!

Anmeld

7. januar 2012

TbCp

Mor-til-asta-09 skriver:

Hvor er han bare blevet fin og stor. Det går virkelig frem for ham.. rigtige dejlige billeder, hvor han rigtig smiler... Og sikke en stolt storesøster, må også være svært for hende både at skulle undvære dig og lillebror... Mange kram herfra

Ja det går bare så godt med ham

Liva er meget stolt! Heldigvis tager hun det rigtig pænt... for hende er det ikke mærkeligt at lillebror stadig er på sygehuset, vi har sagt at han ligger her fordi han er lille. Hun har jo ikke prøvet andet så for hende er det nok bare naturligt at han ligger her.

Hun har nogle skønne bedsteforældre der har taget over og forkælet hende når det har stået slemt til herude.

Anmeld

7. januar 2012

TbCp

signe. skriver:

wow så flot!

Minder(dårlige) har jeg også fra Skejby.. den lyd dørene sagde når de gik op, altså de automatiske døre.. Puha.. da jeg så det der program"tvillinger" på TV2 var det ene par indlagt på Skejby, og da jeg hørte de lyde fra de døre, var jeg ved at kaste op.. Plus lyden fra et blodtryksmålerapperat!

Okay, men det er virkelig flot han tager det hele så godt... Nogle babyer vil bare ikke det oddsene siger! HELDIGVIS!

JA! De døre der! Når vi sad på Brita og ventede på at kirurgen skulle komme efter operationerne.. nej hver gang de døre gik op stoppede mit hjerte næsten med at slå.. så det kan jeg 100% følge dig i... puha, får helt gåsehud bare ved tanken!

Ja han har vist verden at han VIL DEN!

Anmeld

7. januar 2012

signe.

TbCp skriver:

JA! De døre der! Når vi sad på Brita og ventede på at kirurgen skulle komme efter operationerne.. nej hver gang de døre gik op stoppede mit hjerte næsten med at slå.. så det kan jeg 100% følge dig i... puha, får helt gåsehud bare ved tanken!

Ja han har vist verden at han VIL DEN!

det nemlig det.. hver ting kan man næsten relatere til, og som oftest på den negative måde

Anmeld

7. januar 2012

Isabella_mor

TbCp skriver:

Ja han er en lækkerhaps er han

Ja, det er bare så fedt at de har lavet det her børnehospital, der er virkelig gjort noget ud af det! Der er vist også forskellige aktiviter, koncerter osv. her.

det er da dejligt, så er det ikke så kedeligt og sørgeligt at være indlagt i længere tid... 

Anmeld

7. januar 2012

TbCp

signe. skriver:

det nemlig det.. hver ting kan man næsten relatere til, og som oftest på den negative måde

Ja desværre

Anmeld

7. januar 2012

TbCp

isabellamor skriver:

det er da dejligt, så er det ikke så kedeligt og sørgeligt at være indlagt i længere tid... 

Håber i hvertfald at det kan få tiden til at føles knap så lang

Anmeld

7. januar 2012

Isabella_mor

TbCp skriver:

Håber i hvertfald at det kan få tiden til at føles knap så lang

ja det forstår jeg godt... men der er jo heletiden fremskridt jo, så det er jo i sig selv ventetiden værd

Anmeld

7. januar 2012

TbCp

isabellamor skriver:

ja det forstår jeg godt... men der er jo heletiden fremskridt jo, så det er jo i sig selv ventetiden værd

Det har du ret i...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.