Billedespam!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2012

TbCp

K&S skriver:

Årh, mit hjerte smelter

Jeg (og manden) er SÅ glade for at det går fremad med Mikkel-manden  I har været i vores tanker...!

Fantastiske billeder, han er jo en lille lækkerbisken  og skønt at se, hvor stolt en storesøster, Liva er

1000 tak, jeg bliver så rørt hver gang folk skriver at de har tænkt på os... Mikkel har rørt rigtig mange mennesker!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2012

TbCp

Thalita skriver:

Nemlig 

Jeg ønsker det bedste for jer alle  

Tak

Anmeld

8. januar 2012

K&S

TbCp skriver:

1000 tak, jeg bliver så rørt hver gang folk skriver at de har tænkt på os... Mikkel har rørt rigtig mange mennesker!

Jeg har ventet i spænding på en ny (og forhåbentlig) god og positiv update, jeg har tjekket tit...! Og har også fulgt med på din blog

Og så snart jeg har nævnt "update på Mikkel", har manden holdt pause med hvad han end har haft gang i for at høre  Vi kan jo slet ikke sætte os i jeres sted, men puha - tænk hvis det skete for os og vores lille bøvs, tanken er ubærlig

I har været så meget igennem og vi håber snart I får jeres lille fighter med hjem

Mange kram & knus fra os alle 3

Anmeld

8. januar 2012

TbCp

K&S skriver:

Jeg har ventet i spænding på en ny (og forhåbentlig) god og positiv update, jeg har tjekket tit...! Og har også fulgt med på din blog

Og så snart jeg har nævnt "update på Mikkel", har manden holdt pause med hvad han end har haft gang i for at høre  Vi kan jo slet ikke sætte os i jeres sted, men puha - tænk hvis det skete for os og vores lille bøvs, tanken er ubærlig

I har været så meget igennem og vi håber snart I får jeres lille fighter med hjem

Mange kram & knus fra os alle 3

Tak... hvor er du sød.

Anmeld

14. januar 2012

Nessie

Hvor er han altså bare lille, fin og skøn

et rigtigt lille mirakel, der trods sine hårde odds klarer det så fint, og ser så veltilpas ud.

Der bliver tænkt på jer jævnligt, og jeg håber virkelig at I snart kommer hjem

Anmeld

14. januar 2012

annec

DU har nogle helt igennem smukke børn, dem kan du hvis godt være stolt af 

Anmeld

19. januar 2012

TbCp

Nessie skriver:

Hvor er han altså bare lille, fin og skøn

et rigtigt lille mirakel, der trods sine hårde odds klarer det så fint, og ser så veltilpas ud.

Der bliver tænkt på jer jævnligt, og jeg håber virkelig at I snart kommer hjem

Tak
Det går i hvert fald i den rigtige retning lige nu
Lægerne er meget overraskede over hvor stærkt det går, vi havde jo fået at vide at vi godt kunne regne med 6 mdr. hvis ikke mere...

Anmeld

19. januar 2012

TbCp

annec skriver:

DU har nogle helt igennem smukke børn, dem kan du hvis godt være stolt af 

1000 tak Det er jeg bestemt også

Anmeld

19. januar 2012

Nessie

TbCp skriver:

Tak
Det går i hvert fald i den rigtige retning lige nu
Lægerne er meget overraskede over hvor stærkt det går, vi havde jo fået at vide at vi godt kunne regne med 6 mdr. hvis ikke mere...

Han viser jo bare gang på gang, at han ER et mirakel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.