Billedespam!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2012

TbCp

STN skriver:

Vi blev født 10 uger for tidligt.. og vejede omkring 1000 gram, vi var 35 cm... Så vi var nogen små nogen.... hehe...

Uha ja det har i godt nok været!
Vi lå sammen med en på neo som var født i uge 27 og han var også bare sådan en lille en på omkring 1kg...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2012

Sitrani

TbCp skriver:

Uha ja det har i godt nok været!
Vi lå sammen med en på neo som var født i uge 27 og han var også bare sådan en lille en på omkring 1kg...

Åh... Ja.. Små skabninger.. Vi ligner bare sådan nogle små fostre (hvilket vi jo også var..) på de billeder mine forældre har.. helt tynde og mørke i huden, fordi vi var helt gennemsigtige... I hvilken uge blev din søn født? Han ser så fin sund ud

Anmeld

8. januar 2012

TbCp

STN skriver:

Åh... Ja.. Små skabninger.. Vi ligner bare sådan nogle små fostre (hvilket vi jo også var..) på de billeder mine forældre har.. helt tynde og mørke i huden, fordi vi var helt gennemsigtige... I hvilken uge blev din søn født? Han ser så fin sund ud

Ja det er faktisk utroligt at så mennesker kan overleve.

Han blev født i uge 32 + 2, så ca. 8 uger for tidligt. Men han var fint stor, 2359g ved fødslen.... så han har, heldigvis, haft lidt at stå i mod med.

Anmeld

8. januar 2012

Sitrani

TbCp skriver:

Ja det er faktisk utroligt at så mennesker kan overleve.

Han blev født i uge 32 + 2, så ca. 8 uger for tidligt. Men han var fint stor, 2359g ved fødslen.... så han har, heldigvis, haft lidt at stå i mod med.

Ja det var da en fin vægt i forhold hvor tidligt han kom til verden Så skal han jo nok vokse sig fint stor  Held og lykke med ham

Anmeld

8. januar 2012

TbCp

STN skriver:

Ja det var da en fin vægt i forhold hvor tidligt han kom til verden Så skal han jo nok vokse sig fint stor  Held og lykke med ham

Det håber vi og tak

Anmeld

8. januar 2012

NinaNymannMadsen

hold nu op hvor er han sød.
dejligt det går fremad. tænker mange gange på jer og hvordan det går jer.

dejligt at se han vokser og ser ud til at ha det bedre.

Anmeld

8. januar 2012

TbCp

NNM skriver:

hold nu op hvor er han sød.
dejligt det går fremad. tænker mange gange på jer og hvordan det går jer.

dejligt at se han vokser og ser ud til at ha det bedre.

Tak
Ja det er fantastisk som han kæmper!

Anmeld

8. januar 2012

NinaNymannMadsen

TbCp skriver:

Tak
Ja det er fantastisk som han kæmper!

ja det er dejligt at høre.

Anmeld

8. januar 2012

Malene76

TbCp skriver:

Hej

Vil lige dele en masse billeder med jer

Her går det faktisk rigtig godt
Mikkel er glad og tilfreds.

Han er begyndt at have sit eget tøj på, det synes jeg er helt fantastisk og gør ham lidt mere til MIN baby og ikke sygehusets.

Dette er fra d. 31. dec. Han blev opereret d. 30. dec og lå så på "Brita" (børne intensiv) et par dage efter.

2. januar var han tilbage på neonatal afdelingen.

Han har et fantastisk godt sovehjerte! Det sætter moderen pris på... jeg ser allerede for mig hvordan Liva og Carsten står op søndag morgen tidligt, kører til bageren og henter rundstykker og så vækker Mikkel og jeg kl. 9 med stort morgenbord

Han er vild med sin sut! Der bliver bare guflet på den!

D. 5/1 blev han en måned og blev fejret på neonatal afdelingen med flag
For et par uger siden var der ingen af os der havde troet vi ville nå her til...

I går blev han lagt til ved mig for første gang - 1 md. og 1 dag gammel! Det var ret stort!
Det har jeg længtes efter, for det er lidt som om at han er lidt mere min... for det her amning, det er MIG der kan det og KUN mig!

Vi rykkede til H1 i går - en almindelig børneafdeling, med speciale i mave/tarm...
Jeg havde været meget nervøs.. ville helst blive på neonatal, for så havde jeg mulighed for at sove hjemme. Men jeg var så splittet, for jeg ville jo også gerne tættere på min søn.

Tøjet er str. 50 Det varer nok lidt inden han vokser ud af det

Liva holdt lillebror for første gang i går... hun var SÅ stolt!!!

Meeeen... det der trak mest var dog det sjove legerum på børnehospitalet

Carsten sov sammen med mig 1. nat på den nye afdeling... det var jeg glad for. Har det så svært med at skulle lære en masse nye mennesker at kende...

Og dette er så mit hjem de næste mange måneder...

Nøj hvor er han skøn og hvor der det bare en dejlig opdatering at læse.  

Kram Malene

Anmeld

8. januar 2012

TbCp

Malene76 skriver:

Nøj hvor er han skøn og hvor der det bare en dejlig opdatering at læse.  

Kram Malene

1000 tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.