TbCp skriver:
Hej 
Vil lige dele en masse billeder med jer 
Her går det faktisk rigtig godt 
Mikkel er glad og tilfreds.

Han er begyndt at have sit eget tøj på, det synes jeg er helt fantastisk og gør ham lidt mere til MIN baby og ikke sygehusets.

Dette er fra d. 31. dec. Han blev opereret d. 30. dec og lå så på "Brita" (børne intensiv) et par dage efter.

2. januar var han tilbage på neonatal afdelingen.

Han har et fantastisk godt sovehjerte! Det sætter moderen pris på... jeg ser allerede for mig hvordan Liva og Carsten står op søndag morgen tidligt, kører til bageren og henter rundstykker og så vækker Mikkel og jeg kl. 9 med stort morgenbord 

Han er vild med sin sut! Der bliver bare guflet på den!

D. 5/1 blev han en måned og blev fejret på neonatal afdelingen med flag
For et par uger siden var der ingen af os der havde troet vi ville nå her til...

I går blev han lagt til ved mig for første gang - 1 md. og 1 dag gammel! Det var ret stort!
Det har jeg længtes efter, for det er lidt som om at han er lidt mere min... for det her amning, det er MIG der kan det og KUN mig!
Vi rykkede til H1 i går - en almindelig børneafdeling, med speciale i mave/tarm...
Jeg havde været meget nervøs.. ville helst blive på neonatal, for så havde jeg mulighed for at sove hjemme. Men jeg var så splittet, for jeg ville jo også gerne tættere på min søn.
Tøjet er str. 50
Det varer nok lidt inden han vokser ud af det 

Liva holdt lillebror for første gang i går... hun var SÅ stolt!!!

Meeeen... det der trak mest var dog det sjove legerum på børnehospitalet 

Carsten sov sammen med mig 1. nat på den nye afdeling... det var jeg glad for. Har det så svært med at skulle lære en masse nye mennesker at kende...

Og dette er så mit hjem de næste mange måneder...

Hold nu hvor er han fin.... STORT tillykke med det store skridt.
Dejligt han er bare SEJ inden " længe " er i hjemme og samleT igen..