Billedespam!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2012

Ems30

TbCp skriver:

Tak

Han er født 8 uger for tidligt, men grunden til vi stadig er på sygehuset er fordi han har en slem tarmsygdom.

Jeg har fulgt lidt med, og er meget imponeret over hvor godt din søn ser ud nu. Tillykke med det

Men heg tillader mig at spørge, du må godt fravælge at svare hvis det er for meget, men den tarmsygdom han har, fik han den fordi han er født for tidligt? Eller ville han også have fået den hvis han var født til tiden?

Venligst Emma

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2012

132319

Sikke en lækker lille fighter han er, ham Mikkel 

Og WAUW et lækkert børne-legerum, det måtte jeg altså lige kommentere 

Skønne billeder, hver og et -Især det af den stolte storesøster

Anmeld

8. januar 2012

TbCp

Nitz - <3 David skriver:

Ja når man ser frem så går tiden enormt langsomt.. Men ser man tilbare på den tid der ER gået, så er det gået stærkt.. Jeg fatter slet ik at David er 2 mdr.. Men nu er der så også 1½ uge til termin.. Kan slet ik forestille mig hvordan det ville ha været hvis han IK var kommet d. 6/11..

Ja det er spøjst at tænke på at man nu nærmer sig terminen

Anmeld

8. januar 2012

TbCp

KittyGirl skriver:

Tak for update!! Tænker meget på jer !! og dejligt at se det går fremad.. stille og roligt.. men fremad og det er trods det vigtigste..

Hvor er han dog bare en lækkerbisken !!!!

Dejlige billeder - hver og et

Tak
Ja det er små skridt, men i den rigtige retning

Anmeld

8. januar 2012

TbCp

AnneH skriver:

Ihhh... hvor ser han bare dejlig ud. Hvor er det bare dejligt for jer at det går godt.

Tak Ja han er skøn!

Anmeld

8. januar 2012

TbCp

STN skriver:

Nu har jeg ikke fulgt jeres historie så tæt, men hvor ER han dog en skøn lille én Han er virkelig køn..... Godt, at det går fint med ham!

Jeg er selv født for tidligt, sammen med min tvillingesøster, som døde da vi var 2 uger gammel, så når jeg ser babyer herinde, som også er født for tidligt, får jeg sgu en lidt speciel følelse indeni.... Billederne af ham minder om dem af mig, da jeg var lille... hihi...

Tak skal du have

Ja det må være en lidt sjov følelse at se billeder af andre der har været igennem nogle af de samme ting som du og din søster.. og hvor trist hun ikke overlevede, hvor tidligt blev i født?

Anmeld

8. januar 2012

TbCp

Baagøe skriver:

Jeg vejede selv 2600 ved fødslen, selvom jeg er født på terminsdatoen 

Han er altså bare så fin Selvfølgelig er han ikke så lang, men vægtmæssigt er han da ved at være godt med, den lille Mikkel

Hold da op så var du en lille en!

Anmeld

8. januar 2012

Sitrani

TbCp skriver:

Tak skal du have

Ja det må være en lidt sjov følelse at se billeder af andre der har været igennem nogle af de samme ting som du og din søster.. og hvor trist hun ikke overlevede, hvor tidligt blev i født?

Vi blev født 10 uger for tidligt.. og vejede omkring 1000 gram, vi var 35 cm... Så vi var nogen små nogen.... hehe...

Anmeld

8. januar 2012

TbCp

Ems30 skriver:

Jeg har fulgt lidt med, og er meget imponeret over hvor godt din søn ser ud nu. Tillykke med det

Men heg tillader mig at spørge, du må godt fravælge at svare hvis det er for meget, men den tarmsygdom han har, fik han den fordi han er født for tidligt? Eller ville han også have fået den hvis han var født til tiden?

Venligst Emma

Ja han er bare begyndt at se helt rask ud, det er så dejligt

Tarmsygdommen fik han fordi han manglede ilt under fødslen. Der er 1-3 ud af 1000 der får den sygdom hvor ca. 90% så er for tidligt fødte børn.
Så for Mikkel er det nok både fordi han er født for tidligt, men især pga. fødselsdkomplikationer hvor han, som sagt, manglede ilt under fødslen.
Så hvis de havde nået at få mig til kejsersnit var han måske ikke blevet syg....
Men ja, der er mange hvis'er og desværre kan man jo ikke lave det om nu...
Vi håber det bedste og glædes over at han bliver stærkere og stærkere for hver dag der går.

Anmeld

8. januar 2012

TbCp

132319 skriver:

Sikke en lækker lille fighter han er, ham Mikkel 

Og WAUW et lækkert børne-legerum, det måtte jeg altså lige kommentere 

Skønne billeder, hver og et -Især det af den stolte storesøster

1000 tak

Ja de har bare gjort rigtig meget ud af det her på børnehospitalet, det er så  fedt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.