Billedespam!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2012

Clisolka

Hvor er det nogle dejlige billeder! Det er godt det går så godt med ham 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

Ryberg

Tak for update!! Tænker meget på jer !! og dejligt at se det går fremad.. stille og roligt.. men fremad og det er trods det vigtigste..

Hvor er han dog bare en lækkerbisken !!!!

Dejlige billeder - hver og et

Anmeld

7. januar 2012

AnneH

TbCp skriver:

Hej

Vil lige dele en masse billeder med jer

Her går det faktisk rigtig godt
Mikkel er glad og tilfreds.

Han er begyndt at have sit eget tøj på, det synes jeg er helt fantastisk og gør ham lidt mere til MIN baby og ikke sygehusets.

Dette er fra d. 31. dec. Han blev opereret d. 30. dec og lå så på "Brita" (børne intensiv) et par dage efter.

2. januar var han tilbage på neonatal afdelingen.

Han har et fantastisk godt sovehjerte! Det sætter moderen pris på... jeg ser allerede for mig hvordan Liva og Carsten står op søndag morgen tidligt, kører til bageren og henter rundstykker og så vækker Mikkel og jeg kl. 9 med stort morgenbord

Han er vild med sin sut! Der bliver bare guflet på den!

D. 5/1 blev han en måned og blev fejret på neonatal afdelingen med flag
For et par uger siden var der ingen af os der havde troet vi ville nå her til...

I går blev han lagt til ved mig for første gang - 1 md. og 1 dag gammel! Det var ret stort!
Det har jeg længtes efter, for det er lidt som om at han er lidt mere min... for det her amning, det er MIG der kan det og KUN mig!

Vi rykkede til H1 i går - en almindelig børneafdeling, med speciale i mave/tarm...
Jeg havde været meget nervøs.. ville helst blive på neonatal, for så havde jeg mulighed for at sove hjemme. Men jeg var så splittet, for jeg ville jo også gerne tættere på min søn.

Tøjet er str. 50 Det varer nok lidt inden han vokser ud af det

Liva holdt lillebror for første gang i går... hun var SÅ stolt!!!

Meeeen... det der trak mest var dog det sjove legerum på børnehospitalet

Carsten sov sammen med mig 1. nat på den nye afdeling... det var jeg glad for. Har det så svært med at skulle lære en masse nye mennesker at kende...

Og dette er så mit hjem de næste mange måneder...

Ihhh... hvor ser han bare dejlig ud. Hvor er det bare dejligt for jer at det går godt.

Anmeld

7. januar 2012

TbCp

Nitz - <3 David skriver:

Jeg hepper ihvertfald på jer.. Og håber de dygtige kiruger får det bedste ud af det..
Jo, det er super hårdt at være indlagt i 2 mdr.. Kan slet ikke forestille mig hvordan det må være for dem der er indlagt 5-6 mdr.. PYHA.. Så er jeg glad for at mit forløb var så "fredeligt"
Nogle uger var bare som måneder.. der føltes som om ugen aldrig ville få en ende.. Men andre dage var hurtigt væk..
en overgang lagde jeg med David på brystet i 4-6 timer om dagen.. så var dagene godt nok halv lange.. for han lagde jo på en intensiv stue.. hvor man ikke måtte ha tv, mobil eller andre "private" ting.. så det eneste man kunne var at ligge og kigge, eller sove.. Og jeg sover ik så godt når han ligger på mig..

Ja jeg synes der er rigtig mange dage som er virkelig lange!!! Men så synes jeg alligevel at den sidste måned her er fløjet afsted

Anmeld

7. januar 2012

TbCp

Baagøe skriver:

Tiden går lige pludselig stærkt. Jeg synes faktisk slet ikke, man kan se på Mikkel, at han er for tidlig født - hans ansigt er jo så fint Godt vi har OUH og så lige i baghaven tilligemed

Nej han er i hvertfald ved at have godt sul på kroppen... Men han er stadig ret lille, 2965g og 46cm, og han er jo en måned nu og så har han det aflange hovede som de fleste for tidligt fødte har.... 

Anmeld

7. januar 2012

TbCp

sarahb skriver:

åhhh det smil og den dobbelthage. Det er da helt fantastisk.. han er virkelig skøn og dejlig.. Og ser ud til han bare har det SÅ godt og trives helt vildt fantastisk! Det er så skønt at se..

Ja han er bare dejlig  

Anmeld

7. januar 2012

TbCp

Babymor2010 skriver:

Hvor er det nogle dejlige billeder! Det er godt det går så godt med ham 

Tak ja det er fantastisk at se hvordan det bare går bedre og bedre

Anmeld

7. januar 2012

Sitrani

TbCp skriver:

Hej

Vil lige dele en masse billeder med jer

Her går det faktisk rigtig godt
Mikkel er glad og tilfreds.

Han er begyndt at have sit eget tøj på, det synes jeg er helt fantastisk og gør ham lidt mere til MIN baby og ikke sygehusets.

Dette er fra d. 31. dec. Han blev opereret d. 30. dec og lå så på "Brita" (børne intensiv) et par dage efter.

2. januar var han tilbage på neonatal afdelingen.

Han har et fantastisk godt sovehjerte! Det sætter moderen pris på... jeg ser allerede for mig hvordan Liva og Carsten står op søndag morgen tidligt, kører til bageren og henter rundstykker og så vækker Mikkel og jeg kl. 9 med stort morgenbord

Han er vild med sin sut! Der bliver bare guflet på den!

D. 5/1 blev han en måned og blev fejret på neonatal afdelingen med flag
For et par uger siden var der ingen af os der havde troet vi ville nå her til...

I går blev han lagt til ved mig for første gang - 1 md. og 1 dag gammel! Det var ret stort!
Det har jeg længtes efter, for det er lidt som om at han er lidt mere min... for det her amning, det er MIG der kan det og KUN mig!

Vi rykkede til H1 i går - en almindelig børneafdeling, med speciale i mave/tarm...
Jeg havde været meget nervøs.. ville helst blive på neonatal, for så havde jeg mulighed for at sove hjemme. Men jeg var så splittet, for jeg ville jo også gerne tættere på min søn.

Tøjet er str. 50 Det varer nok lidt inden han vokser ud af det

Liva holdt lillebror for første gang i går... hun var SÅ stolt!!!

Meeeen... det der trak mest var dog det sjove legerum på børnehospitalet

Carsten sov sammen med mig 1. nat på den nye afdeling... det var jeg glad for. Har det så svært med at skulle lære en masse nye mennesker at kende...

Og dette er så mit hjem de næste mange måneder...

Nu har jeg ikke fulgt jeres historie så tæt, men hvor ER han dog en skøn lille én Han er virkelig køn..... Godt, at det går fint med ham!

Jeg er selv født for tidligt, sammen med min tvillingesøster, som døde da vi var 2 uger gammel, så når jeg ser babyer herinde, som også er født for tidligt, får jeg sgu en lidt speciel følelse indeni.... Billederne af ham minder om dem af mig, da jeg var lille... hihi...

Anmeld

7. januar 2012

Nitz - <3 David

TbCp skriver:

Ja jeg synes der er rigtig mange dage som er virkelig lange!!! Men så synes jeg alligevel at den sidste måned her er fløjet afsted

Ja når man ser frem så går tiden enormt langsomt.. Men ser man tilbare på den tid der ER gået, så er det gået stærkt.. Jeg fatter slet ik at David er 2 mdr.. Men nu er der så også 1½ uge til termin.. Kan slet ik forestille mig hvordan det ville ha været hvis han IK var kommet d. 6/11..

Anmeld

7. januar 2012

Pige2009

TbCp skriver:

Nej han er i hvertfald ved at have godt sul på kroppen... Men han er stadig ret lille, 2965g og 46cm, og han er jo en måned nu og så har han det aflange hovede som de fleste for tidligt fødte har.... 

Jeg vejede selv 2600 ved fødslen, selvom jeg er født på terminsdatoen 

Han er altså bare så fin Selvfølgelig er han ikke så lang, men vægtmæssigt er han da ved at være godt med, den lille Mikkel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.