Billedespam!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.193 visninger
128 svar
0 synes godt om
7. januar 2012

TbCp

Hej

Vil lige dele en masse billeder med jer

Her går det faktisk rigtig godt
Mikkel er glad og tilfreds.

Han er begyndt at have sit eget tøj på, det synes jeg er helt fantastisk og gør ham lidt mere til MIN baby og ikke sygehusets.

Dette er fra d. 31. dec. Han blev opereret d. 30. dec og lå så på "Brita" (børne intensiv) et par dage efter.

2. januar var han tilbage på neonatal afdelingen.

Han har et fantastisk godt sovehjerte! Det sætter moderen pris på... jeg ser allerede for mig hvordan Liva og Carsten står op søndag morgen tidligt, kører til bageren og henter rundstykker og så vækker Mikkel og jeg kl. 9 med stort morgenbord

Han er vild med sin sut! Der bliver bare guflet på den!

D. 5/1 blev han en måned og blev fejret på neonatal afdelingen med flag
For et par uger siden var der ingen af os der havde troet vi ville nå her til...

I går blev han lagt til ved mig for første gang - 1 md. og 1 dag gammel! Det var ret stort!
Det har jeg længtes efter, for det er lidt som om at han er lidt mere min... for det her amning, det er MIG der kan det og KUN mig!

Vi rykkede til H1 i går - en almindelig børneafdeling, med speciale i mave/tarm...
Jeg havde været meget nervøs.. ville helst blive på neonatal, for så havde jeg mulighed for at sove hjemme. Men jeg var så splittet, for jeg ville jo også gerne tættere på min søn.

Tøjet er str. 50 Det varer nok lidt inden han vokser ud af det

Liva holdt lillebror for første gang i går... hun var SÅ stolt!!!

Meeeen... det der trak mest var dog det sjove legerum på børnehospitalet

Carsten sov sammen med mig 1. nat på den nye afdeling... det var jeg glad for. Har det så svært med at skulle lære en masse nye mennesker at kende...

Og dette er så mit hjem de næste mange måneder...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

Mira0911

Tina hvor er Mikkel altså så fin...  I er i mine tanker mange gange dagligt... 

Anmeld

7. januar 2012

SpunkenJo

Hold nu K*** han er lækker

jeg er helt tosset med ham. Og så har han også fået sig nogle gode kinder og dobbelthager.
Mums.

Jeg kan tydeligt huske tiden på neo og efterfølgende indlæggelse med min Carl. Tiden gik både hurtigt og uendeligt langsomt...

Tillykke med at han er begyndt at spise hos dig, så kommer det til at gå hurtigt ligempludseligt, og før du ved af det, er du hjemme med gulddrengen

Hva er det for en "underlig-sut" han har i munden på nogen af billederne?

Jeg håber dit ophold på mor-barn-afsnittet blir godt, effektivt og kortvarigt

Sender dig en masse og tanker

Anmeld

7. januar 2012

Chalala85

Super dejligt at se det hele går den rigtige vej, stille og roligt:-) 

Anmeld

7. januar 2012

Ma-lu

Dejlige børn , begge 2  

Skønt at se han er pæn , gode farver og han ser SMILENDE ud. 

Han skal nok blive til noget stort , fighter  

Pøj pøj fortsat 

Anmeld

7. januar 2012

Maja_4000

Iih .. Han er bare SÅ SØD !!

Dejligt at det går godt (:

Anmeld

7. januar 2012

cecilie1984

TbCp skriver:

Hej

Vil lige dele en masse billeder med jer

Her går det faktisk rigtig godt
Mikkel er glad og tilfreds.

Han er begyndt at have sit eget tøj på, det synes jeg er helt fantastisk og gør ham lidt mere til MIN baby og ikke sygehusets.

Dette er fra d. 31. dec. Han blev opereret d. 30. dec og lå så på "Brita" (børne intensiv) et par dage efter.

2. januar var han tilbage på neonatal afdelingen.

Han har et fantastisk godt sovehjerte! Det sætter moderen pris på... jeg ser allerede for mig hvordan Liva og Carsten står op søndag morgen tidligt, kører til bageren og henter rundstykker og så vækker Mikkel og jeg kl. 9 med stort morgenbord

Han er vild med sin sut! Der bliver bare guflet på den!

D. 5/1 blev han en måned og blev fejret på neonatal afdelingen med flag
For et par uger siden var der ingen af os der havde troet vi ville nå her til...

I går blev han lagt til ved mig for første gang - 1 md. og 1 dag gammel! Det var ret stort!
Det har jeg længtes efter, for det er lidt som om at han er lidt mere min... for det her amning, det er MIG der kan det og KUN mig!

Vi rykkede til H1 i går - en almindelig børneafdeling, med speciale i mave/tarm...
Jeg havde været meget nervøs.. ville helst blive på neonatal, for så havde jeg mulighed for at sove hjemme. Men jeg var så splittet, for jeg ville jo også gerne tættere på min søn.

Tøjet er str. 50 Det varer nok lidt inden han vokser ud af det

Liva holdt lillebror for første gang i går... hun var SÅ stolt!!!

Meeeen... det der trak mest var dog det sjove legerum på børnehospitalet

Carsten sov sammen med mig 1. nat på den nye afdeling... det var jeg glad for. Har det så svært med at skulle lære en masse nye mennesker at kende...

Og dette er så mit hjem de næste mange måneder...

Hvor er han altså bare skøn skøn. Må man spørge hvor meget for tidligt han er født??

Og stort tillykke med ham

Anmeld

7. januar 2012

CmarianN

Ih altså.... Bliver helt rørt over denne opdatering!

Det varmer mit hjerte og jeg under jeg virkerlig den medvind!

Nu er han i eget tøj og begynder at spise hos dig - så går det da virkelig frem af for jer.. Hvor er det skønt! 

Han ser simpelthen SÅ skøn ud den lille Mikkel og jeg ELSKER det billede hvor han holder sig for ansigtet (hvis blot man kunne vide hvad e små tænkte nogen gange - haha)!

Dejligt Liva kan finde glæde i legerummet på sygehuset 

Rigtig meget mere held og lykke her fra, alt det I får brug for i hvert fald 

Anmeld

7. januar 2012

Røverdatter

Årrh hvor er han kær Han ser ud til at have det skønt..

Held og lykke med alt! Sender varme tanker

Anmeld

7. januar 2012

TbCp

Mira0911 skriver:

Tina hvor er Mikkel altså så fin...  I er i mine tanker mange gange dagligt... 

Tak ja han er rigtig dejlig er han!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.