Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ihh hvor er han altså bare sååå finMit hjerter smelter jo.Han er sgu sej den lille mand, og hvor er det dejligt at det går så meget fremad
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hvor dejligt det går godt med ham
Christina.78 skriver: Årh, så fik jeg lige gåsehud over hele kroppen Hvor er han lækker og hvor er han blevet stor..en super dejlig dreng at se på..og ja, ens eget tøj er en milepæl og gør babyen til ens egen.. Og ja, den dag hvor de bliver lagt til 1 gang..husker det så tydeligt..så stort og ja, det er kun dig, der kan det!! For du er jo mor med stort MOR.. Er så glad for en rigtig dejlig positiv update og dejlige billeder..I er jo i mine tanker dagligt..
Årh, så fik jeg lige gåsehud over hele kroppen
Hvor er han lækker og hvor er han blevet stor..en super dejlig dreng at se på..og ja, ens eget tøj er en milepæl og gør babyen til ens egen..
Og ja, den dag hvor de bliver lagt til 1 gang..husker det så tydeligt..så stort og ja, det er kun dig, der kan det!! For du er jo mor med stort MOR..
Er så glad for en rigtig dejlig positiv update og dejlige billeder..I er jo i mine tanker dagligt..
Han er så skøn!!!
LouiseVous skriver: Hold kæææææft hvor er han lækker!!! Den seje supermand... Alt held til jer fremover. Og tillykke med hans måneds fødselsdag og i nu er videre i den gode retning. Kæmpe knus til jer. Og endnu en gang- hvor er han lækker
Hold kæææææft hvor er han lækker!!! Den seje supermand... Alt held til jer fremover. Og tillykke med hans måneds fødselsdag og i nu er videre i den gode retning. Kæmpe knus til jer. Og endnu en gang- hvor er han lækker
1000 tak
Pernilleh skriver: Selvom jeg har set billederne på Facebook,sidder jeg alligevel med tårer i øjnene.Han er bare SÅ sød og sej og superdejlig
Selvom jeg har set billederne på Facebook,sidder jeg alligevel med tårer i øjnene.Han er bare SÅ sød og sej og superdejlig
Ja han er et fantastisk lille menneske
TbCp skriver: Han er så skøn!!!
kan jeg godt se og han giver jo en så meget håb
Kruse90 skriver: Ihh hvor er han altså bare sååå finMit hjerter smelter jo.Han er sgu sej den lille mand, og hvor er det dejligt at det går så meget fremad
Tak
Ja for et par uger siden turde vi slet ikke tro på at vi ville nå hertil.
jeanne-skat skriver: hvor dejligt det går godt med ham
Ja
Christina.78 skriver: kan jeg godt se og han giver jo en så meget håb
Han er et lille julemirakel
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128