Vægttab uge 3. på nupo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2011

TineA

Frøken Christiansen skriver:

ja det indgår i stedet for alle dine måltider, spiser 6 breve om dagen

Hatten af for det.. Jeg har også været på Nupo - dog erstattede jeg kun ét måltid dagligt - ellers ville jeg ikke klare den

Bruger du kun pulveret? I så fald, hvilken slags? 

Jeg kan varmt anbefale deres shakes - de smager meget bedre end pulveret, som jeg synes er meget syntetisk 

Flot med vægttabet - specielt i den her skrækkelige måned !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

annec

FamilenStorm skriver:

Tillader mig lige at svare

Nupo er et erstatningsmiddel for et måltid mad, som giver dig de antal kcal, vitaminer, og mineraler som der er behov for, for det enkelte måltid, man kan enten bytte enkelte måltider ud med nupo, eller tage en desideret pulverkur, hvor man kun indtager nupo. Sådan en kur må dog maks varer i 8 uger Håber det var svar nok

Har lige nogle spørgsmål, dte ok hvis du ikke har lyst til at svare

- Bliver man ikke sløv når man kun får sådan noget pulver?

- Er det hel noget man skal drikke?

- Er man meget sulten i løbet af dagen?

Anmeld

21. december 2011

Rockertand

Jeg supplerer lige til dem, der ikke ved det:

Der er mange, der ikke kan lide den lidt syntetiske smag, når man blot blander vand og pulver, ryster det og drikker.

HUSK altid at putte shaken i fryseren i ca. 15-20 minutter, inden du drikker - så er den tyk i konsistensen, og den smager rigtigt godt!

Anmeld

21. december 2011

bobbles

Chr-Hei skriver:

Det sgu stadig også meget også kan de hurtigt ryge en del ..

Drikker du bare vand ved siden af? Og du føler dig slet ikke sulten?

ja ca 2-3 liter vand om dagen.. de første par dage man starter på nupo er man hammer sulten men kroppen vænner sig til det efter et par dage

Anmeld

21. december 2011

bobbles

W.. skriver:

Hatten af for det.. Jeg har også været på Nupo - dog erstattede jeg kun ét måltid dagligt - ellers ville jeg ikke klare den

Bruger du kun pulveret? I så fald, hvilken slags? 

Jeg kan varmt anbefale deres shakes - de smager meget bedre end pulveret, som jeg synes er meget syntetisk 

Flot med vægttabet - specielt i den her skrækkelige måned !!

det synes jeg så ikke det er for milkshake agtigt og bryder mig ikke om milkshake  og desuden er deres færdig lavede shakes et replacement meal som nupo kun anbefaler man får 1 af om dagen også 5 breve.. jeg tager kakao smagen

Anmeld

21. december 2011

Chr-Hei

ja ca 2-3 liter vand om dagen.. de første par dage man starter på nupo er man hammer sulten men kroppen vænner sig til det efter et par dage

PUHA det jo der de går galt når man ikke føler sig mæt:/

Anmeld

21. december 2011

bobbles

annec skriver:

Har lige nogle spørgsmål, dte ok hvis du ikke har lyst til at svare

- Bliver man ikke sløv når man kun får sådan noget pulver?

- Er det hel noget man skal drikke?

- Er man meget sulten i løbet af dagen?

1. nej jeg synes ikke at man bliver sløv jeg har den samme energi som før og faktisk lidt til

2. ja man skal drikke 6 breve om dagen, eller 5 breve og et *replacement meal.

* kan enten være en chokolade bar, der er smage som fx: chokolade, hasselnød, karamel, kokos, tranebær, blåbær og så er der så vidt jeg mener 3 forskellige slags supper.

3. jo lige de første par dage på nupo føler man lidt sult, men efter 2 dage havde min krop vænnet sig til det

håber det var okay svar

Anmeld

21. december 2011

bobbles

Rockertand skriver:

Jeg supplerer lige til dem, der ikke ved det:

Der er mange, der ikke kan lide den lidt syntetiske smag, når man blot blander vand og pulver, ryster det og drikker.

HUSK altid at putte shaken i fryseren i ca. 15-20 minutter, inden du drikker - så er den tyk i konsistensen, og den smager rigtigt godt!

der har jeg en anden mening, har nemlig prøvet at lave det på forhånd og stille i køleskabet i nogle timer, så bliver den os tyk men det er ikke lige mig, det er alt for milkshake agtigt, så er jeg mere til at man blander det og drikker med det samme

Anmeld

21. december 2011

TR

Ja så har jeg efterhånden været på nupo i 3 uger og siden start har jeg tabt 6,7 kg, og tabt 15,6 cm fordelt på lår, talje, mave, overarme og bryst, og min vægt fra sidste uge :

11/12- 84,3 kg

19/12- 82,3 kg

Ønsket vægt: 60

dele mål: 66

Super FLOT .. Er det ikk svært kun at være på det ? med at det gode mad ? bliver du ikk dårlig af tag være på det ? Er det dyrt ? ..

Anmeld

21. december 2011

bobbles

Chr-Hei skriver:

PUHA det jo der de går galt når man ikke føler sig mæt:/

altså skal siges det er en kur man virkelig kan tabe sig meget på men man skal virkelig have en god viljestyrke, for ikke at falde tilbage og bare spise vildt meget mad, jeg har det heldigvis sådan at selvom jeg lige har spist noget aftensmad så kan jeg sagtens næste dag gå på nupo igen uden at føle sult

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.