Vægttab uge 3. på nupo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2011

kirsti

jeg kunne egentlig godt tænke mig at starte op 1 januar på nupo hvor længe fortsætter du? Måske vi kunne støtte hinanden lidt.

Jeg har en kasse jordbær derhjemme mentænkte på om du har nogen af de andre smagsvarianter af shake og suppe som kunne lokkes til (mod betaling selvf.) at sende et brev eller to så jeg ikke skal købe en hel kasse af hver for bagefter at finde ud af at jeg ikke kan lide det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

bobbles

EinahpetS skriver:

Hvor mange breve er der i dem du køber i netto?

Dem jeg har set på nettet er der 12 i til 109 kr. så der er da kun til 2 dage??

for 2 poser også en måleske med.. en måleske passer med 32g. som man skal have pr. gang. og jeg giver 199 kr så har jeg til 5 dage..

Anmeld

22. december 2011

Steph_Laurits

Frøken Christiansen skriver:

for 2 poser også en måleske med.. en måleske passer med 32g. som man skal have pr. gang. og jeg giver 199 kr så har jeg til 5 dage..

Aaaah okay, så er jeg med

Anmeld

22. december 2011

gonefishing

Ja så har jeg efterhånden været på nupo i 3 uger og siden start har jeg tabt 6,7 kg, og tabt 15,6 cm fordelt på lår, talje, mave, overarme og bryst, og min vægt fra sidste uge :

11/12- 84,3 kg

19/12- 82,3 kg

Ønsket vægt: 60

dele mål: 66

Jeg kan sige at den maveforgiftning der florerer i øjeblikket er også ret effiktiv  

før 77,7 nu (4 dage efter) 74,3 

Jeg kan så sige at det nok ikke er helt så lækkert.

Anmeld

22. december 2011

gonefishing

de er også på tilbud på med24.dk tit, og så er der gratis smagsprøver.

Anmeld

2. januar 2012

Mille83

Ja så har jeg efterhånden været på nupo i 3 uger og siden start har jeg tabt 6,7 kg, og tabt 15,6 cm fordelt på lår, talje, mave, overarme og bryst, og min vægt fra sidste uge :

11/12- 84,3 kg

19/12- 82,3 kg

Ønsket vægt: 60

dele mål: 66

Hej

Så er jeg begyndt på Nupo, men syntes allerede min mave har det mærkeligt, med hyppig toiletbesøg. var det også noget du oplevede? Og stopper det efter et par dage? 

Anmeld

2. januar 2012

bobbles

Mille83 skriver:

Hej

Så er jeg begyndt på Nupo, men syntes allerede min mave har det mærkeligt, med hyppig toiletbesøg. var det også noget du oplevede? Og stopper det efter et par dage? 

ja tro mig det holder op efter et døgns tid eller 2  men tager du en enkelt dag hvor du tager almindelig mad også går på nupo igen så starter din mave forfra  

det er nu min 2. dag hvor jeg er på ren nupo efter alt jule og nytårs maden, puha det er hårdt at komme igang igen

Anmeld

2. januar 2012

Mille83

ja tro mig det holder op efter et døgns tid eller 2  men tager du en enkelt dag hvor du tager almindelig mad også går på nupo igen så starter din mave forfra  

det er nu min 2. dag hvor jeg er på ren nupo efter alt jule og nytårs maden, puha det er hårdt at komme igang igen

Okay jamen jeg må se hvordan det går med den mave....... Glæder mig til og se hvor meget jeg kan tabe mig..

Anmeld

2. januar 2012

debbie19

nogen der har prøvet supperne for de lyder lækre

Anmeld

2. januar 2012

bobbles

debbie19 skriver:

nogen der har prøvet supperne for de lyder lækre

du får ikke mig til at spise de supper  har en billig til salg med 11 breve i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.