Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja så har jeg efterhånden været på nupo i 3 uger og siden start har jeg tabt 6,7 kg, og tabt 15,6 cm fordelt på lår, talje, mave, overarme og bryst, og min vægt fra sidste uge :
11/12- 84,3 kg
19/12- 82,3 kg
Ønsket vægt: 60
dele mål: 66
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hvor er det bare super flot.. og det er flot du kan leve med det for det er ikke ens livret
Frøken Christiansen skriver: Ja så har jeg efterhånden været på nupo i 3 uger og siden start har jeg tabt 6,7 kg, og tabt 15,6 cm fordelt på lår, talje, mave, overarme og bryst, og min vægt fra sidste uge : 11/12- 84,3 kg 19/12- 82,3 kg Ønsket vægt: 60 dele mål: 66
drikker du så kun nupo eller?
B&J skriver: hvor er det bare super flot.. og det er flot du kan leve med det for det er ikke ens livret
hehe nej men jeg kan nu godt lide smagen
Maja88 skriver: drikker du så kun nupo eller?
ja gør jeg. har dog spist alm mad et par gange i dec det kan jo ikke helt undgås i denne tid med alle de julefrokoster
Frøken Christiansen skriver: hehe nej men jeg kan nu godt lide smagen
okay jamen det er jo godt.... så må det ikke være så slemt... men puhh jeg var på det i 5mdr hvor 3 af dem var kun nupo og hold hvor jeg blev dårlig mine krafter forsvandt osv... men heldig vis hjalp det mig til at tabe mig de første kg
Frøken Christiansen skriver: ja gør jeg. har dog spist alm mad et par gange i dec det kan jo ikke helt undgås i denne tid med alle de julefrokoster
hold da op du er sej..
jeg har drukket det 1 gang og blendede endda med is som de foreslog men FØJ det smager jo af h til
Hvor er det altså bare flot
STORT tillykke med de flotte resultater
Hvordan fungere det der nupo? Altså er det det eneste der skal fungere som kost , eller hvordan ?
B&J skriver: okay jamen det er jo godt.... så må det ikke være så slemt... men puhh jeg var på det i 5mdr hvor 3 af dem var kun nupo og hold hvor jeg blev dårlig mine krafter forsvandt osv... men heldig vis hjalp det mig til at tabe mig de første kg
okay jeg synes min energi er bedre end før, men har så os noget at gøre med der ikke ryger lige så meget slik ned som før
Bellinda89 skriver: Hvor er det altså bare flot STORT tillykke med de flotte resultater Hvordan fungere det der nupo? Altså er det det eneste der skal fungere som kost , eller hvordan ?
ja det indgår i stedet for alle dine måltider, spiser 6 breve om dagen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128