Vægttab uge 3. på nupo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2011

bobbles

TR skriver:

Super FLOT .. Er det ikk svært kun at være på det ? med at det gode mad ? bliver du ikk dårlig af tag være på det ? Er det dyrt ? ..

jeg synes ikke det er svært nej vi har kun været til en jule frokost i denne måned og skal til julefrokost på søndag ellers er der kun juleaften og nytårsaften det er de eneste fristelser i denne måned

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

Chr-Hei

Frøken Christiansen skriver:

altså skal siges det er en kur man virkelig kan tabe sig meget på men man skal virkelig have en god viljestyrke, for ikke at falde tilbage og bare spise vildt meget mad, jeg har det heldigvis sådan at selvom jeg lige har spist noget aftensmad så kan jeg sagtens næste dag gå på nupo igen uden at føle sult

Selvfølgelig da det skal man ved alle kurer .. Ok det var godt.. men det skal prøves ellers må jeg jo tage lidt frugt ved siden af

Og tak for svarene

Anmeld

21. december 2011

TR

jeg synes ikke det er svært nej vi har kun været til en jule frokost i denne måned og skal til julefrokost på søndag ellers er der kun juleaften og nytårsaften det er de eneste fristelser i denne måned

OKay .. Men det kommer nok os an på hvor meget man vil det vægt tab

Anmeld

21. december 2011

Malthesmoar

Så fik du da lige mig til at tilmelde mig nupo.dk

Anmeld

21. december 2011

TineA

det synes jeg så ikke det er for milkshake agtigt og bryder mig ikke om milkshake  og desuden er deres færdig lavede shakes et replacement meal som nupo kun anbefaler man får 1 af om dagen også 5 breve.. jeg tager kakao smagen

Okay, sjovt så forskellig man er

Jeg bryder mig heller ikke om milkshake, men synes Nupos shake er langt fra milkshake-agtig

Anmeld

21. december 2011

bobbles

TR skriver:

OKay .. Men det kommer nok os an på hvor meget man vil det vægt tab

ja os jeg VIL bare det her vægt tab så meget

Anmeld

21. december 2011

bobbles

Malthesmoar skriver:

Så fik du da lige mig til at tilmelde mig nupo.dk

hehe rart man kan gøre en forskel  håber du bliver glad for nupo det er jeg ihvertfald.

Anmeld

21. december 2011

Steph_Laurits

det synes jeg så ikke det er for milkshake agtigt og bryder mig ikke om milkshake  og desuden er deres færdig lavede shakes et replacement meal som nupo kun anbefaler man får 1 af om dagen også 5 breve.. jeg tager kakao smagen

Hvor mange breve er der i dem du køber i netto?

Dem jeg har set på nettet er der 12 i til 109 kr. så der er da kun til 2 dage??

Anmeld

22. december 2011

Rockertand

der har jeg en anden mening, har nemlig prøvet at lave det på forhånd og stille i køleskabet i nogle timer, så bliver den os tyk men det er ikke lige mig, det er alt for milkshake agtigt, så er jeg mere til at man blander det og drikker med det samme

- du har ret, men det er også pointen, den mætter nemlig mere og længere, hvis man giver den noget mere fylde.

Anmeld

22. december 2011

annec

1. nej jeg synes ikke at man bliver sløv jeg har den samme energi som før og faktisk lidt til

2. ja man skal drikke 6 breve om dagen, eller 5 breve og et *replacement meal.

* kan enten være en chokolade bar, der er smage som fx: chokolade, hasselnød, karamel, kokos, tranebær, blåbær og så er der så vidt jeg mener 3 forskellige slags supper.

3. jo lige de første par dage på nupo føler man lidt sult, men efter 2 dage havde min krop vænnet sig til det

håber det var okay svar

Mange tak for svar.. Jeg begynder d. 2/1.. Den 1 januar er altid så svær

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.