Vægttab uge 3. på nupo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2011

FamilenStorm

Bellinda89 skriver:

Hvor er det altså bare flot

STORT tillykke med de flotte resultater

Hvordan fungere det der nupo? Altså er det det eneste der skal fungere som kost , eller hvordan ?

Tillader mig lige at svare

Nupo er et erstatningsmiddel for et måltid mad, som giver dig de antal kcal, vitaminer, og mineraler som der er behov for, for det enkelte måltid, man kan enten bytte enkelte måltider ud med nupo, eller tage en desideret pulverkur, hvor man kun indtager nupo. Sådan en kur må dog maks varer i 8 uger Håber det var svar nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

B&J

Frøken Christiansen skriver:

okay jeg synes min energi er bedre end før, men har så os noget at gøre med der ikke ryger lige så meget slik ned som før

jep det giver masser af energi hvis man dropper alt det slik

Anmeld

20. december 2011

bobbles

B&J skriver:

jep det giver masser af energi hvis man dropper alt det slik

ja hyggede mig lidt med lidt chips og havregryns kugler igår med min store datter for hun skal op til sin far og holde jul der skal hun op på torsdag så julehyggede vi lidt ellers var det første gang jeg spiste slik i dec

Anmeld

20. december 2011

bobbles

FamilenStorm skriver:

Nupo er et erstatningsmiddel for et måltid mad, som giver dig de antal kcal, vitaminer, og mineraler som der er behov for, for det enkelte måltid, man kan enten bytte enkelte måltider ud med nupo, eller tage en desideret pulverkur, hvor man kun indtager nupo. Sådan en kur må dog maks varer i 8 uger Håber det var svar nok

det ved jeg skam godt, at man max må være på nupo kuren i 8 uger hvor man så skal holde pause, men har os kun været på kuren i 3 uger

Anmeld

20. december 2011

FamilenStorm

det ved jeg skam godt, at man max må være på nupo kuren i 8 uger hvor man så skal holde pause, men har os kun været på kuren i 3 uger

Var os bare mere generelt info, til dem der evt kunne overveje det.. Men gik også ud fra at du vidste det når du var begyndt på den

Anmeld

20. december 2011

bobbles

FamilenStorm skriver:

Var os bare mere generelt info, til dem der evt kunne overveje det.. Men gik også ud fra at du vidste det når du var begyndt på den

ja har læst en del af det på nupo´s hjemmeside

Anmeld

20. december 2011

B&J

ja hyggede mig lidt med lidt chips og havregryns kugler igår med min store datter for hun skal op til sin far og holde jul der skal hun op på torsdag så julehyggede vi lidt ellers var det første gang jeg spiste slik i dec

det skal der også være plads til syntes du er super sej...

Anmeld

20. december 2011

bobbles

B&J skriver:

det skal der også være plads til syntes du er super sej...

hehe jamen tak da  men der er stadig langt vej endnu fra 83 kg til 66 hmm

Anmeld

20. december 2011

Bellinda89

FamilenStorm skriver:

Tusind tak for svaret

Men er man ikke hammer sulten så ?

Anmeld

20. december 2011

Mille83

hehe jamen tak da  men der er stadig langt vej endnu fra 83 kg til 66 hmm

Hvilken smag bruger du??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.