Mænd i ammerummet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2011

B&J

når vi må være der må de også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

Kofoed.

maryjane skriver:

Har også stemt JA, men nu er jeg så også kæreste til ham der har skrevet den famøse tråd.

Ej øv, jeg var i centeret i går, ville ellers gerne have mødt jer.

Anmeld

13. december 2011

Benjamins'mor

Har stemt ''Ja, de har da lige så meget ret til at være der som kvinder''

Min mening er, at hvis en mand er afsted alene med baby, så skal han da have lige så meget lov til at bruge ammerummet som alle andre.

Anmeld

13. december 2011

Muhmi

Som sagt i den anden tråd... Det er bare patter... OG jeg er blufærdig, men alligevel så skal der sku mere til at bringe mit pis i kog... Hvis Anders ikke måtte gå med ind og han blev genet ud på den måde... Ojadamn jeg ville blive gal i'e skrald!

Anmeld

13. december 2011

Isabella_mor

Wimmie skriver:

Ja da, vi skal da ikke kønsdiskriminere - bare fordi de ikke har bryster 

Vi kvinder vil have ligestilling - men så må vi sørme også selv lære at være rummelige 

NEMLIG  

Anmeld

13. december 2011

Carina:-)

Jeg har prøvet flere gange at måtte bede en mand om at lette røven fordi han besatte en stol imens han ventede på at konen ammede færdig.

Jeg kan íkke se hvad de skal i ammeafd-At de skifter eller lign. foregår jo ikke der hvor der ammes.

(Ihvertfald ikke der hvor jeg færdes)

Så nej mænd kan ikke amme,ergo er det til de kvinder der ammer.-Desuden så er der nogen kvinder der ikke bryder sig om at der sidder mænd og glor,og det burde der være respekt for.

De steder jeg har været har der været en afd. for de ammende,og en afd til skift og flaske-og så synes jeg det er fuldstændigt unødvendigt at mændende render inde i ammeområdet-De fleste kvinder kan jo godt selv klare den opgave

Anmeld

13. december 2011

Kofoed.

Bondefruen skriver:

Jeg har svaret nej, jeg syntes ikke i selve ammerummet, jeg syntes det er så ubehageligt - og også en af grundene til mine drenge er flaskebørn

Vil lige informere om det omtalte rum i den anden tråd, først går du ind i et rum, hvor der er betalings rum med en stor åbning ind til selve rummet, går du lige igennem åbningen, kommer du ind i et lege del af rummet, det er indringet af en 1 meters høj mur. Går du til højre lige efter åbningen kommer du hen til de ENESTE puslepuder i centeret og går man forbi dem, så er der 3 sofaer og 3 eller 4 stole med front MOD hinanden (forstå ikke indretningen af det rum).

Der kan med som enlig far ikke undgå at gå ind og skal de lidt større børn lige lege lidt, ja så er det kun derinde de kan.

Hvis det var en saperat ammestue, så synes jeg ikke mænde har noget at lave derinde, men når alt forgå i samme rum, ja så skal de have lov til at komme med.

Anmeld

13. december 2011

Sim

Jeg har prøvet flere gange at måtte bede en mand om at lette røven fordi han besatte en stol imens han ventede på at konen ammede færdig.

Jeg kan íkke se hvad de skal i ammeafd-At de skifter eller lign. foregår jo ikke der hvor der ammes.

Så nej mænd kan ikke amme,ergo er det til de kvinder der ammer.-Desuden så er der nogen kvinder der ikke bryder sig om at der sidder mænd og glor,og det burde der være respekt for.

De steder jeg har været har der været en afd. for de ammende,og en afd til skift og flaske-og så synes jeg det er fuldstændigt unødvendigt at mændende render inde i ammeområdet-De fleste kvinder kan jo godt selv klare den opgave

I Kolding storcenter er det slet ikke delt op på den måde. Der er et stort rum bagerst i lokalet er der stole og sofaer til kvinder der ammer og giver flaske, forrest er der legestue til de mindre søskende og i den ene side langs væggen ned til siddepladserne er der puslepladser og mikroovn. Jeg nåede jo nærmest ikke forbi legestuen inden jeg blev jaget ud igen. Det var jo åndsvagt respektløst..

Anmeld

13. december 2011

Kofoed.

Carina:-) skriver:

Det hele forgår samme sted i Kolding storcenter, som omtalte tråd handler om.

Anmeld

13. december 2011

Fru Hansen

Carina:-) skriver:

Jeg er helt enig. Det er jo ikke en kaffestue. Hvis mændene vil kigge på konen ammer kan de sgisme kigge på derhjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.