Mænd i ammerummet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2011

Sim

Jeg vil da lige linke til debatten hvis nogle lige mangler at blive opdateret. Keep voting!

Megafon meddelelse til Alle!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

M (:

Sirup skriver:

Nej nu bliver jeg helt nysgerrig, på grund af den tråd der køre lige nu om hvorvidt mænd er velkommne i ammerummet eller ej.

Så jeg har lavet en afstmning, er nødt til at have nogle tal på!

STEM, STEM, STEM

Hvis mændene har en god grund til at gå derind (dvs. en baby - uanset om mor er med eller ej), så ser jeg ingen grund til, at de skal tvinges til at opholde sig udenfor.

Går ud fra at mændene er voksne og ansvarlige nok til at tage hensyn til de andre kvinders blufærdighed.

Og helt ærligt, hvor mange mænd går mon i ammerummet for at kigge på bryster?

Anmeld

13. december 2011

Sim

M (: skriver:

Hvis mændene har en god grund til at gå derind (dvs. en baby - uanset om mor er med eller ej), så ser jeg ingen grund til, at de skal tvinges til at opholde sig udenfor.

Går ud fra at mændene er voksne og ansvarlige nok til at tage hensyn til de andre kvinders blufærdighed.

Og helt ærligt, hvor mange mænd går mon i ammerummet for at kigge på bryster?

Til det her vil jeg også gerne lige tilføje at skulle man have nogen chance for at se på førnævnte bryster i en ammestue, så skal man jo nærmest op på skødet af en kvinde og sidde.
Der er jo ingen som flagrer med det hele i dagens Danmark og da slet ikke i en ammestue.

Anmeld

13. december 2011

M (:

Sim skriver:

Til det her vil jeg også gerne lige tilføje at skulle man have nogen chance for at se på førnævnte bryster i en ammestue, så skal man jo nærmest op på skødet af en kvinde og sidde.
Der er jo ingen som flagrer med det hele i dagens Danmark og da slet ikke i en ammestue.

Man kan vel også nærmest se mere bryst i en nedringet bluse end i en ammustue, hvor både barn, bluse og stofble ligger i vejen..

Anmeld

13. december 2011

Isabella_mor

ja det har jeg virkelig aldrig set som et problem.. også selvom jeg var ret så blufærdig da jeg ammede, men jeg lagde bare en stofble eller andet over så man ikke kunne glo ind og så kunne de der var der ikke se noget... det havde jeg det fint med...

men ammerummet på fisketorvet er også SUPER skønt... der er gardiner imellem hver stol og der er muligt at dreje rundt på stolen hvis man så hellere vil sidde med ryggen til de andre osv...  det er virkelig godt..

jeg har stemt at farmand gerne må kommer med ind i ammestuen...  

Anmeld

13. december 2011

Maja_4000

Min kæreste har altså været med i ammerum mange gange .. Vores datter fik godt nok flaske Men så har han da skiftet hende / givet hende flaske ..

Selvfølgelig skal mændene ikke sidde og overbeglo kvinderne ! Men det er jo nok også de færreste som gør det

Anmeld

13. december 2011

Sim

Det kommer selvfølgelig heller ikke bag på nogen at jeg har svaret ja til denne afstemning! flere mænd i ammestuerne! med børn self.

Anmeld

13. december 2011

_-Kathrine-_

Selvfølgelig må de da det...
Hvad så med de mænd der har barsel og er ude, må de ikke ha lov at sætte sig ind og gi deres barn en flaske et stille og roligt sted som fx et amme/puslerum!??

Anmeld

13. december 2011

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

kan ikke forstå man stemmer nej til dette...er det ikke ligesom at man forbyder mødre at amme visse steder???

Anmeld

13. december 2011

D-Micka

_-Kathrine-_ skriver:

Selvfølgelig må de da det...
Hvad så med de mænd der har barsel og er ude, må de ikke ha lov at sætte sig ind og gi deres barn en flaske et stille og roligt sted som fx et amme/puslerum!??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.