allerede træt af andres indblanding!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2011

Kay

LilleLene skriver:

JA og det er skrækkeligt !

Jeg spiser meget til fokost, fordi jeg ikke rigtig kan spise noget om aftenen, og det bliver jeg også bare kritiseret for

Men når det er stort set det eneste tidspunkt på dagen jeg kan få ordenligt med mad, så er det da det jeg skal  

Tænk sig at andre folk skal give én så dårlig samvittighed

sådan har jeg det med aftensmad... jeg har kvalme indtil ved 2 tiden om eftermiddagen... indtil da får jeg drikke og mariekiks ned... og ik ret mange... så spiser jeg en ordentlig potion aftensmad... fordi jeg kan... og så får man den der....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

LilleLene

Kay skriver:

sådan har jeg det med aftensmad... jeg har kvalme indtil ved 2 tiden om eftermiddagen... indtil da får jeg drikke og mariekiks ned... og ik ret mange... så spiser jeg en ordentlig potion aftensmad... fordi jeg kan... og så får man den der....

Og det er som om gravide ikke har "tiladelse" til at blive støt og sur over hvad folk siger

nej nej, så skal man bare styrre sine hormoner

Det kan pisse mig helt af

Anmeld

9. december 2011

Kay

LilleLene skriver:

Og det er som om gravide ikke har "tiladelse" til at blive støt og sur over hvad folk siger

nej nej, så skal man bare styrre sine hormoner

Det kan pisse mig helt af

ja netop... da min farmor fik afvide hun skulle være olde gik der 5 min og hun begynte at snakke om at man kunne miste... og hun kunne bestemt ikke forstå at jeg ikke gad høre om det....

selvfølgelig gidder jeg da ik høre om det for det har man bare ikke lyst til at tænke på!!!

Anmeld

9. december 2011

LilleLene

Kay skriver:

ja netop... da min farmor fik afvide hun skulle være olde gik der 5 min og hun begynte at snakke om at man kunne miste... og hun kunne bestemt ikke forstå at jeg ikke gad høre om det....

selvfølgelig gidder jeg da ik høre om det for det har man bare ikke lyst til at tænke på!!!

Nej, hvorfor skal folk også begynde at fortælle skrækhistorier  

Anmeld

9. december 2011

Kay

LilleLene skriver:

Nej, hvorfor skal folk også begynde at fortælle skrækhistorier  

lige netop... det er jo ikke fordi man ikke ved det kan ske... men man vil ikke tønke eller høre på det...

Anmeld

9. december 2011

LilleLene

Kay skriver:

lige netop... det er jo ikke fordi man ikke ved det kan ske... men man vil ikke tønke eller høre på det...

Nej, jeg var skrækslagen for at blyp ikke levede, og først da jeg kom til NF, kunne jeg være begynde at glæde mig og være glad for min graviditet... Og der var folk bare sådan, ej Helene det skal nok gå, og selvfølgelig lever den

Efter jeg så er glad og glæder mig, så begynder de på de der "og så var barnet dødt" historier  

Det giver altså bare ingen menning i mine øre

Anmeld

9. december 2011

Kay

LilleLene skriver:

Nej, jeg var skrækslagen for at blyp ikke levede, og først da jeg kom til NF, kunne jeg være begynde at glæde mig og være glad for min graviditet... Og der var folk bare sådan, ej Helene det skal nok gå, og selvfølgelig lever den

Efter jeg så er glad og glæder mig, så begynder de på de der "og så var barnet dødt" historier  

Det giver altså bare ingen menning i mine øre

nej hvis man er glad skal man ha alle de dumme historier og hvis man er øv skal man nedgøres fordi man er øv eller også må man bare ikke være det... Hvorfor???

Anmeld

9. december 2011

LilleLene

Kay skriver:

nej hvis man er glad skal man ha alle de dumme historier og hvis man er øv skal man nedgøres fordi man er øv eller også må man bare ikke være det... Hvorfor???

nogle gange har jeg bare lyst til at sige til dem, kom tilbage når i selv er gravide

Nogle gange ville jeg ønske jeg kun havde gravide veninder

Anmeld

9. december 2011

Kay

LilleLene skriver:

nogle gange har jeg bare lyst til at sige til dem, kom tilbage når i selv er gravide

Nogle gange ville jeg ønske jeg kun havde gravide veninder

ja... lige netop... men så er det jo skønt at vi har alle de dejlige kvinder her inde

Anmeld

9. december 2011

LilleLene

Kay skriver:

ja... lige netop... men så er det jo skønt at vi har alle de dejlige kvinder her inde

Det kan totalt rede ens dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.