allerede træt af andres indblanding!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2011

madsenmor

Zeus skriver:

Undskyld jeg spørger, men har tænkt over det et par gange nu

Hvad ér en øko baby helt præcist

du skal ikke undskylde... det er en baby lavet uden hjælp...

jeg mener at KAY har PCO ( heller hvad det nu heder) og har fået medecin for at få en stabil cyklus med ÆL, andre som mig ( trode vi og lægerne) er sterile og skal have IVF for at få børn... der er også en del i mellem dem som KAY og jeg men altså øko baby bliver lavet på den gammeldaws maner uden andre indgridienser end mor og far...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Zeus

Kay skriver:

det er når os i behandling laver en baby uden at være i behandling... det vil sige en helt normal ÆL og befrugtning ligesom alle jer andre

Aaarh på den måde

Anmeld

8. december 2011

madsenmor

Kay skriver:

vi var i behandling med metformin... men måtte stoppe pga. det tog for hårdt på min krop... og så var planen at vi skulle starte op på hormoner til januar.... men vi nåede at lave en øko baby inden... lige som jer

det er ikke mange der viste vi skulle i behandling... så tror ik det har noget med det at gører... for dem der viste det er ik de slemme

men tror bare vi (især mig) skal lærer at sige fra...

hihi nej så er det nok ikke det  hvor er det fedt at i også fik en øko... det er lidt sjovt som der bare dukker streger op inde på behandligns siden.. det er vildt fedt også når vi mindst venter det

Anmeld

8. december 2011

Zeus

madsenmor skriver:

du skal ikke undskylde... det er en baby lavet uden hjælp...

jeg mener at KAY har PCO ( heller hvad det nu heder) og har fået medecin for at få en stabil cyklus med ÆL, andre som mig ( trode vi og lægerne) er sterile og skal have IVF for at få børn... der er også en del i mellem dem som KAY og jeg men altså øko baby bliver lavet på den gammeldaws maner uden andre indgridienser end mor og far...

Ej hvor smart fundet på

Anmeld

8. december 2011

Kay

madsenmor skriver:

hihi nej så er det nok ikke det  hvor er det fedt at i også fik en øko... det er lidt sjovt som der bare dukker streger op inde på behandligns siden.. det er vildt fedt også når vi mindst venter det

ja det er så fedt... jeg havde egentlig bestemt mig for ikke at teste mere fordi jeg sys det gav nedtur... og tænkte at der alligevel ikke ville ske noget før vi kom i bahandling... hihi... men lidt syntomer fik mig til det alligevel... og nøj hor blev vi glade... da jeg fortalte min mor det spurgte hun om vi var startede i behandling tidligere end vi havde fortalt... og vi måtte svare højt og flot "nej vi har selv lavet den!"

Anmeld

8. december 2011

madsenmor

Kay skriver:

ja det er så fedt... jeg havde egentlig bestemt mig for ikke at teste mere fordi jeg sys det gav nedtur... og tænkte at der alligevel ikke ville ske noget før vi kom i bahandling... hihi... men lidt syntomer fik mig til det alligevel... og nøj hor blev vi glade... da jeg fortalte min mor det spurgte hun om vi var startede i behandling tidligere end vi havde fortalt... og vi måtte svare højt og flot "nej vi har selv lavet den!"

haha det er samme historie her ( dog med IVF grundet lukket æggeleder ) men ja lidt symptomer fik også mig til at teste bare fordi jeg nu lige havde den liggende... vi har dog desværre mistede ved tidliger IVF forsøg så vi venter lige til vi har set liv med at dele glæden...

Anmeld

9. december 2011

Kay

madsenmor skriver:

haha det er samme historie her ( dog med IVF grundet lukket æggeleder ) men ja lidt symptomer fik også mig til at teste bare fordi jeg nu lige havde den liggende... vi har dog desværre mistede ved tidliger IVF forsøg så vi venter lige til vi har set liv med at dele glæden...

det kan jeg godt forstå i gør... vi var begge så lykkelige at vi ikke kunne vente men hvis vi havde prøvet at miste tror jeg også vi havde ventet...

Anmeld

9. december 2011

Toshiba

Kay skriver:

jeps jeg er allerede død træt af andre skal blande sig i hvad man skal, kan må og ikke må...

"ej du kan da sagtens drikke et glas rødvin om ugen"

"ej du kan da sagtens tage samarin og panodil selvom du er gravid" 

"da jeg var gravid gjorde jeg _______________ og det skete der intet ved"

"ej du må da ikke spise leverposteg"

"du behøver ikke spise alle de kost tilskud, det skulle man ikke dengang jeg var gravid"

"der er ingen grund til alle de scanninger, dem fik jeg ikke da jeg var gravid"

og mange mange flere.... 

og jeg er så tæt på bare at sige... "JEG ER FUCKING LIGEGLAD!!!! nu er det MIG der er gravid og MIG der tager MINE valg... og gør det JEG vudere er bedst for VORES ufødte barn!!! der med basta!!!!"

sig FRA - det bliver KUN værrer når barnet kommer - hvis ikke man har gjort dem HELT klart, at man selv er voksen og selv træffer sine beslutninger

Anmeld

9. december 2011

lio

Også her... hvorfor må man ikke styre sin egen graviditet selv? mange tror at bare fordi de har været gravid før mig så må de belære mig med deres lorte råd....  Alle gør som de selv vil, og folk bliver fornærmet når jeg siger ellers tak til dine råd, jeg skal nok spørge hvis jeg er i tvivl.

Hvordan formulerer man det uden af de bliver fornærmet?

Anmeld

9. december 2011

Kay

Toshiba skriver:

sig FRA - det bliver KUN værrer når barnet kommer - hvis ikke man har gjort dem HELT klart, at man selv er voksen og selv træffer sine beslutninger

det tænker jeg også... havde bare ikke regnet med at det kom så hurtigt... det har kun været offentliggjort i en uge i dag... og ikke til alle endnu... kun familie (og jer her inde) og allerede få timer efter folk fik det afvide begynte det... blev taget lidt med bukserne nede...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.