allerede træt af andres indblanding!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2011

Kay

LilleLene skriver:

Det kan totalt rede ens dag

jeps....

det er det der holder mig oppe i mot kvalmehelvede lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

LilleLene

Kay skriver:

jeps....

det er det der holder mig oppe i mot kvalmehelvede lige nu

Hvor langt er du henne ?

Jeg er godt nok glad for at akupunkturen har hjulpet på min kvalme

Anmeld

9. december 2011

samantha1986

Kay skriver:

jeps jeg er allerede død træt af andre skal blande sig i hvad man skal, kan må og ikke må...

"ej du kan da sagtens drikke et glas rødvin om ugen"

"ej du kan da sagtens tage samarin og panodil selvom du er gravid" 

"da jeg var gravid gjorde jeg _______________ og det skete der intet ved"

"ej du må da ikke spise leverposteg"

"du behøver ikke spise alle de kost tilskud, det skulle man ikke dengang jeg var gravid"

"der er ingen grund til alle de scanninger, dem fik jeg ikke da jeg var gravid"

og mange mange flere.... 

og jeg er så tæt på bare at sige... "JEG ER FUCKING LIGEGLAD!!!! nu er det MIG der er gravid og MIG der tager MINE valg... og gør det JEG vudere er bedst for VORES ufødte barn!!! der med basta!!!!"

Kan godt forstå du er træt af det. Selv om folk gør det i god mening. Min mor er efter mig at jeg skal huske at bevæge mig ellers får jeg en træls fødsel. Jeg ved jo godt jeg skal ud og gå nogle ture, men i det her vejr er det ikke lige det jeg magter allermest.

Anmeld

9. december 2011

Kay

LilleLene skriver:

Hvor langt er du henne ?

Jeg er godt nok glad for at akupunkturen har hjulpet på min kvalme

det ved vi ikke... skal til termins scanning på tirsdag...

jeg har pco og derfor ikke æl... så vi skulle være startet behandling til januar... efter mislykkeds behandling med metformin her i efteråret...

så ngen ved hvornår... men jeg har helt selv lavet et æg alligevel og vi glæder os rigtig meget til at se hvornår vi skal være forældre

Anmeld

9. december 2011

Kay

samantha1986 skriver:

Kan godt forstå du er træt af det. Selv om folk gør det i god mening. Min mor er efter mig at jeg skal huske at bevæge mig ellers får jeg en træls fødsel. Jeg ved jo godt jeg skal ud og gå nogle ture, men i det her vejr er det ikke lige det jeg magter allermest.

nej heller ikke her... slet ik når jeg har kvalme de fleste af de lyse timer... men jeg går da aftentur med hund og kæreste... men ik lige sjovt i det vejr

Anmeld

9. december 2011

LilleLene

Kay skriver:

det ved vi ikke... skal til termins scanning på tirsdag...

jeg har pco og derfor ikke æl... så vi skulle være startet behandling til januar... efter mislykkeds behandling med metformin her i efteråret...

så ngen ved hvornår... men jeg har helt selv lavet et æg alligevel og vi glæder os rigtig meget til at se hvornår vi skal være forældre

Ej hvor godt at du er blevet gravid så

Håber da for dig du er et godt stykke henne, så er der ikke så længe til den er i armene

Anmeld

9. december 2011

Anonym

Kay skriver:

jeps jeg er allerede død træt af andre skal blande sig i hvad man skal, kan må og ikke må...

"ej du kan da sagtens drikke et glas rødvin om ugen"

"ej du kan da sagtens tage samarin og panodil selvom du er gravid" 

"da jeg var gravid gjorde jeg _______________ og det skete der intet ved"

"ej du må da ikke spise leverposteg"

"du behøver ikke spise alle de kost tilskud, det skulle man ikke dengang jeg var gravid"

"der er ingen grund til alle de scanninger, dem fik jeg ikke da jeg var gravid"

og mange mange flere.... 

og jeg er så tæt på bare at sige... "JEG ER FUCKING LIGEGLAD!!!! nu er det MIG der er gravid og MIG der tager MINE valg... og gør det JEG vudere er bedst for VORES ufødte barn!!! der med basta!!!!"

lige præcis sådan har jeg det også.. ja er sku os træt af folk kan blande sig lidt for meget, og det er uanset om man er gravid, eller ej, også kan folk finde på at blande sig i ens børneopdragelse, også kan de finde på at sige ej du skal altså ikke spise SÅ meget hvis du skal tabe dig, og når man så endelig går på kur så kommer de med ej du spiser altså alt for lidt spis noget mere..  BACK OFF.. nøj det var dejligt at komme ud med

Anmeld

9. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvor må det være træls at få skudt de kommentarer i hovedet! - Og man skulle da næsten tro at jeg som 18-årig ville få en del flere men jeg har ALDRIG fået alle de kommentarer der

Er faktisk lidt overrasket. Håber for dig at det bliver bedre, og at du får sagt at det altså ER DIG der er gravid, og ikke dem

Anmeld

9. december 2011

Maja_4000

Kay skriver:

har du et godt råd ti hvordan man kan sige det uden folk bliver sure eller føler sig trådt på... for jeg er jo godt med på at de gør det i bedste mening...

Desværre ikke .. Men hvis du ikke siger noget , bliver de bare ved ! Det JEG synes var værst , var at alle rørte ved min mave uden at spørge først .. Selv mine veninders forældre osv. .. Folk som slet ikke er tæt på mig .. Og dér sagde jeg fra .. Kunne simpelthen ikke ha' det ! Så jeg rykkede et skridt væk , og bad dem lade være
Og hvis nogle blev ved med at komme med råd (jeg er den eneste af mine veninder som har fået barn , så det var kun familie der kunne komme med nogle) der sagde jeg at det var dejligt , at de ville hjælpe mig , men de måtte gerne gemme deres gode råd , til jeg selv kom og spurgte efter dem

Anmeld

9. december 2011

Kay

LilleLene skriver:

Ej hvor godt at du er blevet gravid så

Håber da for dig du er et godt stykke henne, så er der ikke så længe til den er i armene

jeg kan tidligst havde termin i start juli... så det er der jo god tid til endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.