allerede træt af andres indblanding!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2011

sandorff

Kay skriver:

jeps jeg er allerede død træt af andre skal blande sig i hvad man skal, kan må og ikke må...

"ej du kan da sagtens drikke et glas rødvin om ugen"

"ej du kan da sagtens tage samarin og panodil selvom du er gravid" 

"da jeg var gravid gjorde jeg _______________ og det skete der intet ved"

"ej du må da ikke spise leverposteg"

"du behøver ikke spise alle de kost tilskud, det skulle man ikke dengang jeg var gravid"

"der er ingen grund til alle de scanninger, dem fik jeg ikke da jeg var gravid"

og mange mange flere.... 

og jeg er så tæt på bare at sige... "JEG ER FUCKING LIGEGLAD!!!! nu er det MIG der er gravid og MIG der tager MINE valg... og gør det JEG vudere er bedst for VORES ufødte barn!!! der med basta!!!!"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

Anonym

Kender det udemærket godt. Det er simpelthen irriterende i længden!

Har en svigermor som hele tiden skal spørge om hvr meget jeg har taget på og hvor meget jeg må tage på. og så når man fortæller hende det så er det ikke godt nok så har man taget for meget på ellers er man for tyk og jeg ved ikke hvad.

Min kæreste har også 2 søskende og de tror de skal bestemme det hele hvilket legetøj og sengetøj hun skal have. Ej hun skal da have babapapa eller hva det nu hedder. NEJ hun skal ikke havde de der grimme runde nogle. hun skal have hallo kittty og ikk en skid andet. Så var det også det forkerte sengetøj og seng vi havde købt det passede ikke lige dem. Er så pisse træt af dem. De har så travlt med vores barn som ikke er født endnu.

Tør slet ikk tænke på hvordan det bliver når hun er født, så kommer de vel rendende hvor dag eller skal hele tiden være i nærheden af hende. ARRRRG

Anmeld

9. december 2011

Kay

Anonym skriver:

Kender det udemærket godt. Det er simpelthen irriterende i længden!

Har en svigermor som hele tiden skal spørge om hvr meget jeg har taget på og hvor meget jeg må tage på. og så når man fortæller hende det så er det ikke godt nok så har man taget for meget på ellers er man for tyk og jeg ved ikke hvad.

Min kæreste har også 2 søskende og de tror de skal bestemme det hele hvilket legetøj og sengetøj hun skal have. Ej hun skal da have babapapa eller hva det nu hedder. NEJ hun skal ikke havde de der grimme runde nogle. hun skal have hallo kittty og ikk en skid andet. Så var det også det forkerte sengetøj og seng vi havde købt det passede ikke lige dem. Er så pisse træt af dem. De har så travlt med vores barn som ikke er født endnu.

Tør slet ikk tænke på hvordan det bliver når hun er født, så kommer de vel rendende hvor dag eller skal hele tiden være i nærheden af hende. ARRRRG

tror vi begge er nød til at sige fra og fortælle at det er vores børn og vores beslutning!!! du og jeg... for ellers bliver det bare værer når din lille pige bliver født... og når min lille blypper kommer til verden... for jeg tror kun det bliver værer...

Anmeld

9. december 2011

LilleLene

Kay skriver:

ja for det er snart jul... og efter jul kommer påske og så er det jo sommer.... hihi... og derefter bliver det jul igen... det har jo lige været sommer!?

Det er jo det

Der er jo kun 6 uger til jeg er halvvejs  der er jo meget snart

Anmeld

9. december 2011

Kay

LilleLene skriver:

Det er jo det

Der er jo kun 6 uger til jeg er halvvejs  der er jo meget snart

ja det er snart

Anmeld

9. december 2011

lailamik

Kay skriver:

jeps jeg er allerede død træt af andre skal blande sig i hvad man skal, kan må og ikke må...

"ej du kan da sagtens drikke et glas rødvin om ugen"

"ej du kan da sagtens tage samarin og panodil selvom du er gravid" 

"da jeg var gravid gjorde jeg _______________ og det skete der intet ved"

"ej du må da ikke spise leverposteg"

"du behøver ikke spise alle de kost tilskud, det skulle man ikke dengang jeg var gravid"

"der er ingen grund til alle de scanninger, dem fik jeg ikke da jeg var gravid"

og mange mange flere.... 

og jeg er så tæt på bare at sige... "JEG ER FUCKING LIGEGLAD!!!! nu er det MIG der er gravid og MIG der tager MINE valg... og gør det JEG vudere er bedst for VORES ufødte barn!!! der med basta!!!!"

Anmeld

9. december 2011

Kløver

FOlk har altid 2012 meninger at ytre, også selvom man ikke ønsker det, det værste er når det bliver sagt, så Det lyder som om man ik ønsker det bedste for ens barn, for mig blev det langtfra mindre da Daniel blev født, og især efter jeg er gravid igen. Ej det var da hurtigt, du må da ik spise, du ma ikke spise spegepølse, fisk, skik, drikker lakrids, bla bla bl cola, eller alle de ting de mener man skal spise!
Kan sagtens forstå dig, og tror desværre ikke man slipper :-(

Anmeld

9. december 2011

Kay

Maja84 skriver:

FOlk har altid 2012 meninger at ytre, også selvom man ikke ønsker det, det værste er når det bliver sagt, så Det lyder som om man ik ønsker det bedste for ens barn, for mig blev det langtfra mindre da Daniel blev født, og især efter jeg er gravid igen. Ej det var da hurtigt, du må da ik spise, du ma ikke spise spegepølse, fisk, skik, drikker lakrids, bla bla bl cola, eller alle de ting de mener man skal spise!
Kan sagtens forstå dig, og tror desværre ikke man slipper :-(

tror jeg desværer heller ik... sys det værste er når de prøver at præsse en til at gøre som de vil ha...

Anmeld

9. december 2011

Kløver

Kay skriver:

llylydlydesøsosom

tror jeg desværer heller ik... sys det værste er når de prøver at præsse en til at gøre som de vil ha...

Ja eller får det til at lyde som om man ik ønsker at gøre det bedste fordi man gør det anderledes nogle forstår bare ikke hvor grænsen går, eller hvor sårene sådanne kommentarer kan være

Anmeld

9. december 2011

Kay

Maja84 skriver:

Ja eller får det til at lyde som om man ik ønsker at gøre det bedste fordi man gør det anderledes nogle forstår bare ikke hvor grænsen går, eller hvor sårene sådanne kommentarer kan være

lige netop

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.