allerede træt af andres indblanding!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2011

Kay

fik det med ca. 2-4 dages mellem rum over 6 omgange.. begyndte først at virke efter3. gang. skal til at slutte af tirsdag. der er der været en uge imellem.

oki spændende...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

wmillapigenw

Jeg er helt enig med dig!!! Du må ikke dit og dat osv. Og alle tror bare de er så meget klogere end en selv siger de. Og selv dem der ikke er gravid siger du må ikke spise det ene og det andet! Der er ingen graviditeter der er ens

Anmeld

9. december 2011

Kay

Christine skriver:

Det kan jeg godt huske. Det er helt vildt irriterende og især når man måske er en lille smule i hormonhelvede... og dermed lettere bliver irriteret. Så skal folk jo ikke være irriterende vel?
Selv om det sikkert er i bedste mening at de ævler.

Det er heller ikek for at være irriterende jeg skriver det, men det er altså bevist at panodil kan medføre misdannelser på i hvert fald drengefostres kønsorganer.. så det viser jo bare at folk ævler som de har forstand til

Jeg synes det er flot du gør det der er bedst for dit barn!! Nyd din graviditet. Det stopper desværre ikke når man har født, så har folk jo bare en mening om hvad og hvordan man skal gøre med sin baby

det er jo lige det jeg mener... at folk snakker om noget de faktisk ikke ved noget om... bla. det med panodil... så vil jeg sgu hellere bide en hovedpine i mig...

tror bare jeg må til at prøve at sige fra inden det er alt for meget... så nde ikke får et hormon rasserri flip lige i hoved...

Anmeld

9. december 2011

Kay

wmillapigenw skriver:

Jeg er helt enig med dig!!! Du må ikke dit og dat osv. Og alle tror bare de er så meget klogere end en selv siger de. Og selv dem der ikke er gravid siger du må ikke spise det ene og det andet! Der er ingen graviditeter der er ens

lige netop... ingen graviditet  er ens... der var en der fortalte mig at jeg skulle spise masser af makral... det hjalp på hendes kvalme... men bare tanken om makral så brækker jeg mig (overdrivelse fremmer forståelse )

Anmeld

9. december 2011

Christine

Kay skriver:

det er jo lige det jeg mener... at folk snakker om noget de faktisk ikke ved noget om... bla. det med panodil... så vil jeg sgu hellere bide en hovedpine i mig...

tror bare jeg må til at prøve at sige fra inden det er alt for meget... så nde ikke får et hormon rasserri flip lige i hoved...

Jeg er nu enig med dig i alle de ting du skrev. Og selvfølgelig skal man gøre det bedste for sin baby.
Det er helt vildt at folk prøver at presse gravide til at drikke alkohol (det har jeg i hvert fald selv følt).

Men det er altså ok at være lidt hormonel! Selvfølgelig ikke helt eksplodere.. men du skal da nok blive en super mor, når du allerede passer så godt på den lille

Anmeld

9. december 2011

Bassemor<3

Kay skriver:

jeps jeg er allerede død træt af andre skal blande sig i hvad man skal, kan må og ikke må...

"ej du kan da sagtens drikke et glas rødvin om ugen"

"ej du kan da sagtens tage samarin og panodil selvom du er gravid" 

"da jeg var gravid gjorde jeg _______________ og det skete der intet ved"

"ej du må da ikke spise leverposteg"

"du behøver ikke spise alle de kost tilskud, det skulle man ikke dengang jeg var gravid"

"der er ingen grund til alle de scanninger, dem fik jeg ikke da jeg var gravid"

og mange mange flere.... 

og jeg er så tæt på bare at sige... "JEG ER FUCKING LIGEGLAD!!!! nu er det MIG der er gravid og MIG der tager MINE valg... og gør det JEG vudere er bedst for VORES ufødte barn!!! der med basta!!!!"

Jeg er SÅ enig !

Anmeld

9. december 2011

Kay

Christine skriver:

Jeg er nu enig med dig i alle de ting du skrev. Og selvfølgelig skal man gøre det bedste for sin baby.
Det er helt vildt at folk prøver at presse gravide til at drikke alkohol (det har jeg i hvert fald selv følt).

Men det er altså ok at være lidt hormonel! Selvfølgelig ikke helt eksplodere.. men du skal da nok blive en super mor, når du allerede passer så godt på den lille

overvejer at sige at jeg får kvalme bare af lugten af alkohol så jeg ikke har lyst... hihi... for det har folk mere respekt for end at man ikke vil for barnet skyld... hvilket jeg sys er langt ude!!! men ja man føler sig nærmest præsset ud i at skulle smage alcohol... "bare et glas" "rødvin er godt for din blod%" osv.

og tak for de rosende ord

Anmeld

9. december 2011

LilleLene

Har det PRÆCIS ligesom dig

især svigermor, hun er nok den værste

Ej Helene pas på med dessert, jeg tog 25 kg på...

Ej Helene, spis nu noget mere, din baby skal jo leve af noget

Ej Helene, det går ikke at du ikke spiser nok kød, baby skal jo have proteiner

JAAAAAAAH for helved, men skal jo heller ikke gøre så jeg kaster op  

Det er vildt så travlt andre har

Anmeld

9. december 2011

Kay

LilleLene skriver:

Har det PRÆCIS ligesom dig

især svigermor, hun er nok den værste

Ej Helene pas på med dessert, jeg tog 25 kg på...

Ej Helene, spis nu noget mere, din baby skal jo leve af noget

Ej Helene, det går ikke at du ikke spiser nok kød, baby skal jo have proteiner

JAAAAAAAH for helved, men skal jo heller ikke gøre så jeg kaster op  

Det er vildt så travlt andre har

lige netop.... "nu skal du huske du ikke skal spise for to!!"

Anmeld

9. december 2011

LilleLene

Kay skriver:

lige netop.... "nu skal du huske du ikke skal spise for to!!"

JA og det er skrækkeligt !

Jeg spiser meget til fokost, fordi jeg ikke rigtig kan spise noget om aftenen, og det bliver jeg også bare kritiseret for

Men når det er stort set det eneste tidspunkt på dagen jeg kan få ordenligt med mad, så er det da det jeg skal  

Tænk sig at andre folk skal give én så dårlig samvittighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.