allerede træt af andres indblanding!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2011

PernilleB

Kay skriver:

jeps jeg er allerede død træt af andre skal blande sig i hvad man skal, kan må og ikke må...

"ej du kan da sagtens drikke et glas rødvin om ugen"

"ej du kan da sagtens tage samarin og panodil selvom du er gravid" 

"da jeg var gravid gjorde jeg _______________ og det skete der intet ved"

"ej du må da ikke spise leverposteg"

"du behøver ikke spise alle de kost tilskud, det skulle man ikke dengang jeg var gravid"

"der er ingen grund til alle de scanninger, dem fik jeg ikke da jeg var gravid"

og mange mange flere.... 

og jeg er så tæt på bare at sige... "JEG ER FUCKING LIGEGLAD!!!! nu er det MIG der er gravid og MIG der tager MINE valg... og gør det JEG vudere er bedst for VORES ufødte barn!!! der med basta!!!!"

>ENIG... super glad for a jeg ikk er den eneste med den holdning..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

Clisolka

Kay skriver:

jeps jeg er allerede død træt af andre skal blande sig i hvad man skal, kan må og ikke må...

"ej du kan da sagtens drikke et glas rødvin om ugen"

"ej du kan da sagtens tage samarin og panodil selvom du er gravid" 

"da jeg var gravid gjorde jeg _______________ og det skete der intet ved"

"ej du må da ikke spise leverposteg"

"du behøver ikke spise alle de kost tilskud, det skulle man ikke dengang jeg var gravid"

"der er ingen grund til alle de scanninger, dem fik jeg ikke da jeg var gravid"

og mange mange flere.... 

og jeg er så tæt på bare at sige... "JEG ER FUCKING LIGEGLAD!!!! nu er det MIG der er gravid og MIG der tager MINE valg... og gør det JEG vudere er bedst for VORES ufødte barn!!! der med basta!!!!"

Ohhh yes, jeg ved hvordan du har det... Alle har en mening om dit og dat - og det bliver kun værre når baby er født desværre 

Jeg har efterhånden fået fortalt folk, at jeg gør det på min måde. Jeg er førstegangsmor og skal nok lære det hele i mit tempo 

Anmeld

9. december 2011

Anonym

Kay skriver:

tror vi begge er nød til at sige fra og fortælle at det er vores børn og vores beslutning!!! du og jeg... for ellers bliver det bare værer når din lille pige bliver født... og når min lille blypper kommer til verden... for jeg tror kun det bliver værer...

Ja det har du nok ret i men jeg er ikke den type som siger særlig meget jeg har altod været bange for at sige min mening til nogen.

Har også lige noget andet at tilføje.

Barnedåb der ved vi ikke hvem der skal bære endnu. For jeg har en søster som gerne vil bære og han har 2 søstre der vil. Men mig og kæresten har så aftalt at INGEN af dem skal bære for vi gider ikk have nogle bliver kede af det. Så alle 3 kommer til at stå fader istedet for. MEn alligevel sidder de og tror at hvis de bliver ved med at rive op i at de vil bære så får en af dem lov og de glemmer at jeg ligesom oss har en søster. IIIIIIIIIIIIIIH

Anmeld

9. december 2011

-Sigrid-

Jeg har givet meget tydeligt udtryk for at jeg ikke vil have nogle "råd" - også selvom folk er lidt små-fornærmede over det, men hellere at de fra starten af ved at de IKKE får lov til at bestemme, komme med råd, bære, skifte osv før jeg beder om det Og kæresten er også med på at jeg er mere beskyttende, så han støtter op om de samme ting - og det betyder også meget for ham at de ikke "hjælper" med at skifte dvs står og kigger osv

Anmeld

10. december 2011

Kay

Babymor2010 skriver:

Ohhh yes, jeg ved hvordan du har det... Alle har en mening om dit og dat - og det bliver kun værre når baby er født desværre 

Jeg har efterhånden fået fortalt folk, at jeg gør det på min måde. Jeg er førstegangsmor og skal nok lære det hele i mit tempo 

tror vi er mange førstegangs mødre der har dette problem...

Anmeld

10. december 2011

Kay

Anonym skriver:

Ja det har du nok ret i men jeg er ikke den type som siger særlig meget jeg har altod været bange for at sige min mening til nogen.

Har også lige noget andet at tilføje.

Barnedåb der ved vi ikke hvem der skal bære endnu. For jeg har en søster som gerne vil bære og han har 2 søstre der vil. Men mig og kæresten har så aftalt at INGEN af dem skal bære for vi gider ikk have nogle bliver kede af det. Så alle 3 kommer til at stå fader istedet for. MEn alligevel sidder de og tror at hvis de bliver ved med at rive op i at de vil bære så får en af dem lov og de glemmer at jeg ligesom oss har en søster. IIIIIIIIIIIIIIH

ej hvor irriterende....

Anmeld

10. december 2011

Kay

-Sigrid- skriver:

Jeg har givet meget tydeligt udtryk for at jeg ikke vil have nogle "råd" - også selvom folk er lidt små-fornærmede over det, men hellere at de fra starten af ved at de IKKE får lov til at bestemme, komme med råd, bære, skifte osv før jeg beder om det Og kæresten er også med på at jeg er mere beskyttende, så han støtter op om de samme ting - og det betyder også meget for ham at de ikke "hjælper" med at skifte dvs står og kigger osv

godt at få sagt fra i tide... jeg tror også mig og kæresten skal havde snakket om det...

Anmeld

10. december 2011

-Sigrid-

Kay skriver:

godt at få sagt fra i tide... jeg tror også mig og kæresten skal havde snakket om det...

Det lyder fornuftigt - meeen det hjælper ikke altid, der var en papsøster som syntes hun skulle bestemme navnet idag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.