allerede træt af andres indblanding!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2011

Kay

Qoco skriver:

Også her... hvorfor må man ikke styre sin egen graviditet selv? mange tror at bare fordi de har været gravid før mig så må de belære mig med deres lorte råd....  Alle gør som de selv vil, og folk bliver fornærmet når jeg siger ellers tak til dine råd, jeg skal nok spørge hvis jeg er i tvivl.

Hvordan formulerer man det uden af de bliver fornærmet?

ja det tænker jeg også... hvordan får man sagt det på en pæn måde der ikke støder folk... for hvis heg venter for længe bliver det bare sagt på en ikke så pæn måde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

Toshiba

Kay skriver:

det tænker jeg også... havde bare ikke regnet med at det kom så hurtigt... det har kun været offentliggjort i en uge i dag... og ikke til alle endnu... kun familie (og jer her inde) og allerede få timer efter folk fik det afvide begynte det... blev taget lidt med bukserne nede...

så er det bare med at melde ud allerede NU - for det stopper bare IKK - bliver kun værrer...

sig det er OK de kommer med goe råd - HVIS du selv ber om dem - ellers har du styr på det

Anmeld

9. december 2011

lio

Kay skriver:

ja det tænker jeg også... hvordan får man sagt det på en pæn måde der ikke støder folk... for hvis heg venter for længe bliver det bare sagt på en ikke så pæn måde...

de har ødelagt det for mig, jeg har slet ikke lyst til at snakke graviditet med de mennesker der omkring mig, det bliver til en.. de taler, jeg SKAL lytte samtale og hvad der er godt og skidt. Jeg nyder det kun hjemme med kæresten, så taler vi sammen og det er mere hyggeligt en at blive belært..

Hvis du finder en god afvisning som virker så slå på tråden.. er i 12. uge nu og nu hvor kvalmen er ved at tage sig fra så vil jeg gerne nyde det næste halve år.

Anmeld

9. december 2011

Kay

Qoco skriver:

de har ødelagt det for mig, jeg har slet ikke lyst til at snakke graviditet med de mennesker der omkring mig, det bliver til en.. de taler, jeg SKAL lytte samtale og hvad der er godt og skidt. Jeg nyder det kun hjemme med kæresten, så taler vi sammen og det er mere hyggeligt en at blive belært..

Hvis du finder en god afvisning som virker så slå på tråden.. er i 12. uge nu og nu hvor kvalmen er ved at tage sig fra så vil jeg gerne nyde det næste halve år.

ja håber der kommer nogle gode råd til hvordan man kan sige fra... jeg ved ik hvor langt jeg er men kvalmen døjer jeg en del med i disse dage...

Anmeld

9. december 2011

lio

Kay skriver:

ja håber der kommer nogle gode råd til hvordan man kan sige fra... jeg ved ik hvor langt jeg er men kvalmen døjer jeg en del med i disse dage...

jeg får akupunktur mod det... vidste først hvor langt jeg var henene i uge 9.

Anmeld

9. december 2011

Kay

Qoco skriver:

jeg får akupunktur mod det... vidste først hvor langt jeg var henene i uge 9.

oki hjælper det??? og hvor tit får du det???

Anmeld

9. december 2011

Maja_4000

SIG DET , SIG DET , SIG DET !! Hehe

Anmeld

9. december 2011

Christine

Kay skriver:

jeps jeg er allerede død træt af andre skal blande sig i hvad man skal, kan må og ikke må...

"ej du kan da sagtens drikke et glas rødvin om ugen"

"ej du kan da sagtens tage samarin og panodil selvom du er gravid" 

"da jeg var gravid gjorde jeg _______________ og det skete der intet ved"

"ej du må da ikke spise leverposteg"

"du behøver ikke spise alle de kost tilskud, det skulle man ikke dengang jeg var gravid"

"der er ingen grund til alle de scanninger, dem fik jeg ikke da jeg var gravid"

og mange mange flere.... 

og jeg er så tæt på bare at sige... "JEG ER FUCKING LIGEGLAD!!!! nu er det MIG der er gravid og MIG der tager MINE valg... og gør det JEG vudere er bedst for VORES ufødte barn!!! der med basta!!!!"

Det kan jeg godt huske. Det er helt vildt irriterende og især når man måske er en lille smule i hormonhelvede... og dermed lettere bliver irriteret. Så skal folk jo ikke være irriterende vel?
Selv om det sikkert er i bedste mening at de ævler.

Det er heller ikek for at være irriterende jeg skriver det, men det er altså bevist at panodil kan medføre misdannelser på i hvert fald drengefostres kønsorganer.. så det viser jo bare at folk ævler som de har forstand til

Jeg synes det er flot du gør det der er bedst for dit barn!! Nyd din graviditet. Det stopper desværre ikke når man har født, så har folk jo bare en mening om hvad og hvordan man skal gøre med sin baby

Anmeld

9. december 2011

Kay

Maja_4000 skriver:

SIG DET , SIG DET , SIG DET !! Hehe

har du et godt råd ti hvordan man kan sige det uden folk bliver sure eller føler sig trådt på... for jeg er jo godt med på at de gør det i bedste mening...

Anmeld

9. december 2011

lio

Kay skriver:

oki hjælper det??? og hvor tit får du det???

fik det med ca. 2-4 dages mellem rum over 6 omgange.. begyndte først at virke efter3. gang. skal til at slutte af tirsdag. der er der været en uge imellem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.