allerede træt af andres indblanding!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.560 visninger
97 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. december 2011

Kay

jeps jeg er allerede død træt af andre skal blande sig i hvad man skal, kan må og ikke må...

"ej du kan da sagtens drikke et glas rødvin om ugen"

"ej du kan da sagtens tage samarin og panodil selvom du er gravid" 

"da jeg var gravid gjorde jeg _______________ og det skete der intet ved"

"ej du må da ikke spise leverposteg"

"du behøver ikke spise alle de kost tilskud, det skulle man ikke dengang jeg var gravid"

"der er ingen grund til alle de scanninger, dem fik jeg ikke da jeg var gravid"

og mange mange flere.... 

og jeg er så tæt på bare at sige... "JEG ER FUCKING LIGEGLAD!!!! nu er det MIG der er gravid og MIG der tager MINE valg... og gør det JEG vudere er bedst for VORES ufødte barn!!! der med basta!!!!"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

HopinWishin

Haha.. ja sådan har jeg det også!

Det e helt vildt så kloge alle folk er....

Anmeld

8. december 2011

TaAsJu

Velkommen til vores verden

Alle har en god mening med det hele, og bare vent til baby kommer så bliver det hele meget værre...

Nemlig gør hvad du vil og ikke hvad andre gjorde eller har gjort..

Anmeld

8. december 2011

Kay

HopinWishin skriver:

Haha.. ja sådan har jeg det også!

Det e helt vildt så kloge alle folk er....

ja det er utroligt... kommer nok på et tidspunkt til at fortælle mine svigerforældre at der altså er sket meget siden de ventede sig for over 32 år siden....

det er utroligt at folk ikke tænker at der bliver fundet ud af nye ting efter så lang tid,...

Anmeld

8. december 2011

Kay

Mor til 2, snart 3 skriver:

Velkommen til vores verden

Alle har en god mening med det hele, og bare vent til baby kommer så bliver det hele meget værre...

Nemlig gør hvad du vil og ikke hvad andre gjorde eller har gjort..

åhhh nej kan jeg godt forestille mig... suk... så er et udbrud måske ret relevant for at få skriet ned for det

Anmeld

8. december 2011

ano14316

Kay skriver:

jeps jeg er allerede død træt af andre skal blande sig i hvad man skal, kan må og ikke må...

"du behøver ikke spise alle de kost tilskud, det skulle man ikke dengang jeg var gravid"

og mange mange flere.... 

og jeg er så tæt på bare at sige... "JEG ER FUCKING LIGEGLAD!!!! nu er det MIG der er gravid og MIG der tager MINE valg... og gør det JEG vudere er bedst for VORES ufødte barn!!! der med basta!!!!"

SÅ SIG DET!!! SÅ KAN DET VÆRE FOK FATTER DET!!!

Anmeld

8. december 2011

ano14316

Kay skriver:

ja det er utroligt... kommer nok på et tidspunkt til at fortælle mine svigerforældre at der altså er sket meget siden de ventede sig for over 32 år siden....

det er utroligt at folk ikke tænker at der bliver fundet ud af nye ting efter så lang tid,...

bare sig "ja ja og dengang døde folk af lungebetændelse" så forstår de nok hvad du mener og forstår forhåbentlig også at du bliver fornærmet.

Anmeld

8. december 2011

Zeus

Kay skriver:

Den sagde jeg faktisk til min svigermor

"Jaaaaa XXX, men det er så også 40 år siden du sidst stod med et spædbarn, der er sket ret meget siden"

Heldigvis tog hun det ikke så højtideligt, og vi da har vores småkampe indimellem endnu, men hun respekterer også at jeg er moren, også er jeg tilfreds

Anmeld

8. december 2011

morethanperfect

Kay skriver:

og mange mange flere.... 

Åhh hvor jeg dog husker det !! 

Anmeld

8. december 2011

madsenmor

puha ja se det er ikke noget jeg ser frem til når vi fortæller den glade nyhed om ca 8 uger ( hvis vi kan skjule det så længe) alle har en mening og når maven vokser mener mange også at de har ret til at mærke den lille... aaaarrrrr man føler man værken ejer sin egen mening eller krop det er til at  over... for vi gravide har jo ikke nok at gøre det over i forvejen....

men hey det skal jo nok gå det er god træning i at sige fra allerede inden den lille kommer for når h*n er født har de sjovt nok enu flere meninger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.