allerede træt af andres indblanding!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2011

Kay

Anonym skriver:

lige præcis sådan har jeg det også.. ja er sku os træt af folk kan blande sig lidt for meget, og det er uanset om man er gravid, eller ej, også kan folk finde på at blande sig i ens børneopdragelse, også kan de finde på at sige ej du skal altså ikke spise SÅ meget hvis du skal tabe dig, og når man så endelig går på kur så kommer de med ej du spiser altså alt for lidt spis noget mere..  BACK OFF.. nøj det var dejligt at komme ud med

godt du kom ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

Kay

rikkeregnbue skriver:

Hvor må det være træls at få skudt de kommentarer i hovedet! - Og man skulle da næsten tro at jeg som 18-årig ville få en del flere men jeg har ALDRIG fået alle de kommentarer der

Er faktisk lidt overrasket. Håber for dig at det bliver bedre, og at du får sagt at det altså ER DIG der er gravid, og ikke dem

det begynder jeg på næste gang jeg får noget som jeg føler på den måde med for ellers tager det overhånd en dag... og du skal være glad for at du ik får dem

Anmeld

9. december 2011

Rødhætte

Mor til 2, snart 3 skriver:

Velkommen til vores verden

Alle har en god mening med det hele, og bare vent til baby kommer så bliver det hele meget værre...

Nemlig gør hvad du vil og ikke hvad andre gjorde eller har gjort..

Kunne ikke sige det bedre

Anmeld

9. december 2011

Kay

Maja_4000 skriver:

Desværre ikke .. Men hvis du ikke siger noget , bliver de bare ved ! Det JEG synes var værst , var at alle rørte ved min mave uden at spørge først .. Selv mine veninders forældre osv. .. Folk som slet ikke er tæt på mig .. Og dér sagde jeg fra .. Kunne simpelthen ikke ha' det ! Så jeg rykkede et skridt væk , og bad dem lade være
Og hvis nogle blev ved med at komme med råd (jeg er den eneste af mine veninder som har fået barn , så det var kun familie der kunne komme med nogle) der sagde jeg at det var dejligt , at de ville hjælpe mig , men de måtte gerne gemme deres gode råd , til jeg selv kom og spurgte efter dem

god ide... for så er det jo ik sådan dig gidder jeg ikke høre på... men jeg vil gerne høre på dig når jeg føler jeg har brug for et godt råd

Anmeld

9. december 2011

LilleLene

Kay skriver:

jeg kan tidligst havde termin i start juli... så det er der jo god tid til endnu

ja okay
Jeg har starten af juni, og det lyder som om der er lang tid til

Men det slog mig forleden, at det er snart  

Anmeld

9. december 2011

Kay

LilleLene skriver:

ja okay
Jeg har starten af juni, og det lyder som om der er lang tid til

Men det slog mig forleden, at det er snart  

ja for det er snart jul... og efter jul kommer påske og så er det jo sommer.... hihi... og derefter bliver det jul igen... det har jo lige været sommer!?

Anmeld

9. december 2011

Anonym

Kay skriver:

godt du kom ud med det

Anmeld

9. december 2011

Gaia

Kay skriver:

jeps jeg er allerede død træt af andre skal blande sig i hvad man skal, kan må og ikke må...

"ej du kan da sagtens drikke et glas rødvin om ugen"

"ej du kan da sagtens tage samarin og panodil selvom du er gravid" 

"da jeg var gravid gjorde jeg _______________ og det skete der intet ved"

"ej du må da ikke spise leverposteg"

"du behøver ikke spise alle de kost tilskud, det skulle man ikke dengang jeg var gravid"

"der er ingen grund til alle de scanninger, dem fik jeg ikke da jeg var gravid"

og mange mange flere.... 

og jeg er så tæt på bare at sige... "JEG ER FUCKING LIGEGLAD!!!! nu er det MIG der er gravid og MIG der tager MINE valg... og gør det JEG vudere er bedst for VORES ufødte barn!!! der med basta!!!!"

Hørt..nåja og så skal du passe på sushi  Not  Ej kan sagtens følge dig. Det er fint nok med råd, men hvis man altid skal høre for hvad, hvordan og hvorfor andre gjorde so m de gjorde under deres graviditet kan man skisme godt blive lidt træt i det. Tror dog vi alle har en tendens til at spille kloge-åge en gang imellem. Og det jo ik for at være ond, men mere af alm. Hjælpsomhed. 

Anmeld

9. december 2011

Kay

Gaia skriver:

Hørt..nåja og så skal du passe på sushi  Not  Ej kan sagtens følge dig. Det er fint nok med råd, men hvis man altid skal høre for hvad, hvordan og hvorfor andre gjorde so m de gjorde under deres graviditet kan man skisme godt blive lidt træt i det. Tror dog vi alle har en tendens til at spille kloge-åge en gang imellem. Og det jo ik for at være ond, men mere af alm. Hjælpsomhed. 

tror bestemt heller ik det er ond mening og jeg håber virkelig heller ik jeg bliver sådan når mine veninder bliver gravide... for så er der da en der skal sparke mig meget hårdt!!!

Anmeld

9. december 2011

Maja_4000

Kay skriver:

god ide... for så er det jo ik sådan dig gidder jeg ikke høre på... men jeg vil gerne høre på dig når jeg føler jeg har brug for et godt råd

Nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.