allerede træt af andres indblanding!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2011

Kay

ano14316 skriver:

bare sig "ja ja og dengang døde folk af lungebetændelse" så forstår de nok hvad du mener og forstår forhåbentlig også at du bliver fornærmet.

haha god ide...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Kay

Zeus skriver:

Den sagde jeg faktisk til min svigermor

"Jaaaaa XXX, men det er så også 40 år siden du sidst stod med et spædbarn, der er sket ret meget siden"

Heldigvis tog hun det ikke så højtideligt, og vi da har vores småkampe indimellem endnu, men hun respekterer også at jeg er moren, også er jeg tilfreds

det bliver jeg simpelthend også nød til...

Anmeld

8. december 2011

maryjane

Hi, hi. Kan sagtens forstå det der er nok ikke det sto at gøre ved det, kan sige at det heller ikke bliver bedre når barnet er kommet. Du ved selv bedst

Anmeld

8. december 2011

Kay

madsenmor skriver:

puha ja se det er ikke noget jeg ser frem til når vi fortæller den glade nyhed om ca 8 uger ( hvis vi kan skjule det så længe) alle har en mening og når maven vokser mener mange også at de har ret til at mærke den lille... aaaarrrrr man føler man værken ejer sin egen mening eller krop det er til at  over... for vi gravide har jo ikke nok at gøre det over i forvejen....

men hey det skal jo nok gå det er god træning i at sige fra allerede inden den lille kommer for når h*n er født har de sjovt nok enu flere meninger

kan også kun forestille mig hvis man ikke får sagt fra at det ville blive værer... men havde ik regnet med at det ville komme så hurtigt...

Anmeld

8. december 2011

madsenmor

Kay skriver:

kan også kun forestille mig hvis man ikke får sagt fra at det ville blive værer... men havde ik regnet med at det ville komme så hurtigt...

nej det forstår jeg godt... i har været i behandlig for at få den lille spunk har i ikke???

har i det har der jo stået en masse på side linjen længe og heppet så for dem er graviditetne måske ikke helt så hmmm ny som hvis det var en øko baby...

vi mistede i vores spunk i sidste IVF forsøg men er så heldige at vi lige nu har fundet ud af at vi venter os en øko baby så vi nyder tiden lige nu hvor det kun er os der ved det for det var ret opslidene med alle dem der viste alt da vi var i behandlig... for ja det var lige somom at de havdre enu flere råd og idere med IVF spunk end med de forgående øko babyer jeg har fået men ved ikke om der er en sammenhæng gætter bare

Anmeld

8. december 2011

Zeus

madsenmor skriver:

nej det forstår jeg godt... i har været i behandlig for at få den lille spunk har i ikke???

har i det har der jo stået en masse på side linjen længe og heppet så for dem er graviditetne måske ikke helt så hmmm ny som hvis det var en øko baby...

vi mistede i vores spunk i sidste IVF forsøg men er så heldige at vi lige nu har fundet ud af at vi venter os en øko baby så vi nyder tiden lige nu hvor det kun er os der ved det for det var ret opslidene med alle dem der viste alt da vi var i behandlig... for ja det var lige somom at de havdre enu flere råd og idere med IVF spunk end med de forgående øko babyer jeg har fået men ved ikke om der er en sammenhæng gætter bare

Undskyld jeg spørger, men har tænkt over det et par gange nu

Hvad ér en øko baby helt præcist

Anmeld

8. december 2011

Kay

madsenmor skriver:

vi var i behandling med metformin... men måtte stoppe pga. det tog for hårdt på min krop... og så var planen at vi skulle starte op på hormoner til januar.... men vi nåede at lave en øko baby inden... lige som jer

det er ikke mange der viste vi skulle i behandling... så tror ik det har noget med det at gører... for dem der viste det er ik de slemme

men tror bare vi (især mig) skal lærer at sige fra...

Anmeld

8. december 2011

Kay

Zeus skriver:

det er når os i behandling laver en baby uden at være i behandling... det vil sige en helt normal ÆL og befrugtning ligesom alle jer andre

Anmeld

8. december 2011

Kay

Zeus skriver:

det er når os i behandling laver en baby uden at være i behandling... det vil sige en helt normal ÆL og befrugtning ligesom alle jer andre

Anmeld

8. december 2011

MortilCilas

Jeg hørte også den med leverpostej, og jeg har ALDRIG spist så meget leverpostej, som jeg gjorde under min graviditet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.