dorthemus skriver:
Uh kl 5
Jeg NÆGTER at stå op før efter kl 6...alt inden da er nat!!!! Hvis Runa vågner (hun sover sammen med mig) så snakker jeg ikke til hende. Lægger hende bare ned igen og igen. Så plejer hun at falde i søvn igen 
Jeg har den sidste uges tid sovet på en madras ved siden af Antons seng (er gået derind første gang, han giver lyd fra sig) for at skulle lære ham at sove længere, men han vågner altid i et skrig, fordi han drømmer (er både mit og SP´s bud).
Den 1. gang kan jeg sagtens ligge ham ned igen, men derefter bliver han STIKTOSSET og kan dirre af raseri indtil vi står op - han har endda fået lov at skrige i 1½ time (hvor jeg selvfølgelig har været inde og ligge ham ned m.m.), men han giver ikke op...!
Vi havde succesoplevelser 1. + 2. dag hvor han han hhv. først stop op klokken 05.30 + 05.50 - men så fik han MØB og asmatisk bronkitis, så nænner ikke at være lige så hård, fordi han hiver sig i ørerne, når han skriger 
Men håber at besøget hos ørelæge på fredag kan hjælpe til en løsning på det problem 
Har du nogen gode sove-råd? Det fungerer ikke at tage ham ind i vores seng, for der tror han bare, vi skal lege
Anmeld