konkurrencen om at sove igennem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2011

dorthemus

K&S skriver:

Jeps, det har været hævet i maaange måneder - han sover næsten med hovedet i loftet

Hmm ja han skal nok have dræn så Det blir I glade for!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

K&S

dorthemus skriver:

Hmm ja han skal nok have dræn så Det blir I glade for!

Jeg HÅBER sådan at ørelægen siger DRÆN  hvis ikke så ved jeg snart ikke, hvad vi skal gøre - jeg holder ikke til at stå op klokken 5 hver dag  

Anmeld

7. december 2011

dorthemus

K&S skriver:

Jeg HÅBER sådan at ørelægen siger DRÆN  hvis ikke så ved jeg snart ikke, hvad vi skal gøre - jeg holder ikke til at stå op klokken 5 hver dag  

Jeg krydser!!!

Anmeld

7. december 2011

132319

Jeg forstår ikke at man vil lære sit spædbarn at sove igennem 

Den slags skal de ikke lære når de er så små, der skal de have omsorg når de har brug for det -Og ikke lære at sove igennem fordi mor mener at det er bedst. 

Min søn sov igennem da han var 8½ måned og min datter var 14½ måned. Sådan er det, de har lært det i DERES tempo hvilket er yderst vigtigt for mig at give dem lov til 

Anmeld

7. december 2011

K&S

dorthemus skriver:

Jeg krydser!!!

Anmeld

8. december 2011

Monski

jeg misunder nok lidt folk der har små børn der sover igennem, min søn er først begyndt at sove igennem efter vi er flyttet .. det er 3 måneder siden og min søn bliver 2, d. 16 december .. det har været hårdt!

Anmeld

8. december 2011

9510

Hold da op, jeg er da vist en af de "heldige" mine 2 børn har sovet i snit 5-7 timer hver nat siden de var 3 dage og 1 uge gamle,

Selvfølgelig ikke hvis de har været syge,

de har så også sovet i min seng begge 2

Anmeld

9. december 2011

Christine

K&S skriver:

Hold da op, det lyder jo fuldstændig absurd  Det er vel ikke SP, der har anbefalet det?

Altså ikke sp til mig. Men personen der anbefalede det til mig sagde at det var hendes sp der anbefalede det. Så jeg håber at hun har misforstået noget, eller at den sp er kommet på bedre tanker

Anmeld

9. december 2011

Christine

dorthemus skriver:

Det er vel også derfor nogle giver vælling...eller?!

Ja... ? Det ved jeg faktisk ikke, men det lyder nogle gange sådan når folk snakker vælling.

Anmeld

9. december 2011

K&S

dorthemus skriver:

Jeg krydser!!!

Vi har lige været ved ørelægen og der lå væske i begge ører + han havde nedsat hørelse på begge ører, så han skal have lagt dræn allerede på mandag

Håber det vil hjælpe ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.