Zeus skriver:
Jeg tror det meste af indlægget er møntet på mig, så jeg tillader mig lige at svare 
Jeg har skam også været fast besluttet på at nat var nat, men derfor blev der stadig vendt op og ned på tingene konstant. Vi har ikke ligget og hyggesnakket med Cajsa kl.03 om natten, men derimod haft dæmpet eller helt slukket lys, ligesom der ikke foregik andet end amning og en ren ble, men det sov hun da ikke igennem af.. Jeg tror simpelthen ikke på, at man bare får et spædbarn på 3 uger til at sove igennem hele natten, kun ved at være beslutsom - så er man bare overdrevet heldig!
Du får det til at lyde som om, at hvis man bare er beslutsom nok, så kan man få alle spædbørnt til at sove igennem, og det kan jeg godt forstå får folk op i det røde felt, inkl mig selv.. Cajsa skreg hver eneste nat fra kl.02 og de næste mange timer. 2 timer hvis vi var heldige, 6-7 timer hvis vi var uheldige.. Men vi var måske bare ikke beslutsomme nok? Da det endelig stilnede af da hun var omkring de 2-3 mdr, vågnede hun stadig hver anden time og var sulten.. Var vi igen ikke beslutsomme nok, eller var mit barn bare sulten?
Eller når Isabella vågnede hver halve time, var jeg heller ikke beslutsom nok der?
Jeg tror ikke på, at man kan lære et spædbarn på under 8 mdr at sove igennem, og jeg mener heller ikke at man bør "lære" dem det før, og endnu mindre et spædbarn på 3 uger.. Så er det ren og skær held...
Det kan godt være jeg har været heldig, det kan jeg så se ud fra at andre oplever andet.