132319 skriver:
Lige at lære at sove, skal de efter min mening ikke lære fordi moderen synes det er vigtigt. Det skal de lære selv når de ikke længere føler behovet for at få mad om natten.
Dette er i øvrigt også min mening om alt hvad der handler om udvikling, børn skal lære i deres tempo og ikke lære fordi forældrene synes at de skal kunne en hel masse hurtigere end alle andre.
Hvorfor i alverden beder du mig om at slappe af? Jeg skriver blot min mening og så skal du da ikke bede mig om at slappe af blot fordi den er anderledes end din.
Fordi ordet "lære" er efterhånden blevet analyseret så meget i denne debat at det jo slet ikke var essensen.
Og som du kun ud fra andre indlæg som mine ville have med i dit indlæg.
Det har ALDRIG været MIT behov. Men jeg vækker da ikke min søn om natten unødvendigt. Han har taget det i sit eget tempo. At jeg har været med til at hjælpe omkring aften timerne til at få ham til at sove, er da ikke det samme som at jeg tvinger ham til at sove. Det har hanki gjort af sig selv. Så jeg har været heldig oveni.
Jeg syntes simpelthen denne debat er blevet en heksejagt.
Og hvis ikke folk dropper at gøre petitesser i ordet "lære", så går jeg til staff og beder dem om at tage sig af det.
Der må sgu være grænser for hvad folk tillægger det man skriver og blive anklaget for de mest grænseoverskridende ting.
Og det er ikke kun dig, men også andre der har svaret i denne debat.
Anmeld