Anonym skriver:
Jeg må indrømme jeg ikke helt forstår det. Jeg kan godt se det fede i at få 8-10 timers sammenhængende søvn som spædbarnsmor. Men forstår dog alligevel ikke det er så vigtigt for folk at deres børn på under 6 måneder sover igennem og at der nærmest går konkurrence i den og folk skal blære sig med deres børn sover 8-10 timer om natten.
Måske er det bare mig, men synes det er alt for længe for et spædbarn at gå uden mad. Går ikke ind for slavisk at vække dem hver 3. Time, for de skal da have deres søvn til en grænse.
Tror egentlig bare det irriterer mig når folk spørger hvordan vores nætter er og jeg fortæller han vågner for at spise en gang fra 00-07 at folk så siger "ej stakkels dig! Det må være sygt træls! Mit barn sover igennem" hvor jeg tænker.. Det er da ikke synd for mig! Spædbørn har brug for at spise ofte og der er bestemt intet forkert eller i vejen med at mit barn vil have mad en gang om natten. Det synes jeg er fint og naturligt!
Hilsen en mor som er træt af folk kritiserer at hendes barn på 2 måneder ikke sover igennem
Tror nu ikke der er nogen spædbarns mødre der får 8-10 timers sammenhængende søvn 
Og nej..jeg ser det ikke som en konkurrence overhovedet, at få barnet til at sove igennem, men som en fordel, fordi det er hårdt nok at skulle være på dupperne i mange måneder, som nybagt mor.
Men enhver har jo lov til at gøre som de vil.
Når folk herinde gerne vil have deres barn til at sove igennem, så hurtigt som muligt, så skyldes det jo netop, at man føler sig totalt udkørt ved al den nattevågen, så kan nogen give en tips og ideer til at få bebsen til at sove igennem, så kan jeg ikke fortænke dem i det.
Men konkurrence..så absolut nej...ikke i mit univers 

Kærligst
Sussie
Anmeld