Anonym skriver:
Du behøver ikke gå i forsvarsposition
Jeg spørger, om du ikke kan se hvordan det LYDER. Ikke at det er sådan det hænger sammen
Og er da glad for du giver mad når de er sultne, det er jo også det jeg gør. Så jeg ville ikke kunne lære mit barn at sove igennem uden at undlade at opfylde hans behov
Jamen selvfølgelig går jeg i forsvar.
Folk tror ting om mig der sket ikke passer.
Og JA, ordet "lære", var nok et temlig uheldigt ord at bruge, og jeg har til dels nok også været heldig.
Har snakket med min sp om det. Og hun sagde at de små også kan mærke hvis man er fast besluttet på noget. Og jeg har været fast besluttet på at nat er nat. Og dermed ikke sagt de ikke får mad. Det jeg overhovedet ike skrevet nogen steder.
At det får "alermklokkerne" til at ringe, come on. Jeg er mor til 3 børn. De er sunde raske, glade, velafblanceret og har ammet dem og tilmed den ene i 5 mdr uden andet mad end min mælk.
Jeg sætter aldrig mine behov før mine børn. Og hvis min baby sover fra 23/00 til 7 morgen, så vækker jeg ham altså ikke. Tilgengæld er hand mad klar så snart han slår øjnene op og han får mad, ligger og pludre og smiler til mig.
Hild kæft jeg blir mule, når jeg bliver misforstået.
Og det bliver virkelig taget ilde op.
*Camilla
Anmeld