konkurrencen om at sove igennem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2011

K&S

cash83 skriver:

Ej jeg synes nu altså ikke at Camillas indlæg var til at misforstå som nogle har gjort..
Hun har da på intet tidspunkt nævnt at hun nægter dem ren ble, mad eller noget andet? :-(
Ville bare lige forsvare hende, da jeg følte det uretfærdigt

helt enig...!

Og nej, min søn har ikke altid sovet igennem...!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

dorthemus

tanja. skriver:

De er vist ret ens på soveområdet, for lærke sover os uden problemer om aften, men har så bare brug for at kommer over til os og sove og tjekke konstant at jeg stadig er der

Manden er bare lidt nervøs for pladsmanglen i sengen for der kommer jo en lillebror til maj næste år der os skal være der

Hehe ja det kan jeg godt se her er det jo kun Runa og jeg...selvom det ikke altid er en fest at sove sammen med hende fordi hun insisterer på at ligge på tværs i sengen

Anmeld

7. december 2011

Koen.

dorthemus skriver:

Hehe ja det kan jeg godt se her er det jo kun Runa og jeg...selvom det ikke altid er en fest at sove sammen med hende fordi hun insisterer på at ligge på tværs i sengen

Nej de kan godt nok fylde her er farmand os lun hjemme i weekenderne pga arbejde så der er der trængsel i sengen der

Anmeld

7. december 2011

dorthemus

Holbæktrunten skriver:

Undskyld hvis spørgsmålet er blevet stillet og besvaret senere i debatten - Men hvordan hulen "lærer" man et spædbarn at sove igennem (uden det lider overlast)???

Det vil hun ikke svare på her Er ellers selv meget nysgerrig

Anmeld

7. december 2011

dorthemus

tanja. skriver:

Nej de kan godt nok fylde her er farmand os lun hjemme i weekenderne pga arbejde så der er der trængsel i sengen der

I må bygge en KÆMPE seng så

Anmeld

7. december 2011

Christine

Anonym skriver:

Jeg må indrømme jeg ikke helt forstår det. Jeg kan godt se det fede i at få 8-10 timers sammenhængende søvn som spædbarnsmor. Men forstår dog alligevel ikke det er så vigtigt for folk at deres børn på under 6 måneder sover igennem og at der nærmest går konkurrence i den og folk skal blære sig med deres børn sover 8-10 timer om natten.

Måske er det bare mig, men synes det er alt for længe for et spædbarn at gå uden mad. Går ikke ind for slavisk at vække dem hver 3. Time, for de skal da have deres søvn til en grænse.

Tror egentlig bare det irriterer mig når folk spørger hvordan vores nætter er og jeg fortæller han vågner for at spise en gang fra 00-07 at folk så siger "ej stakkels dig! Det må være sygt træls! Mit barn sover igennem" hvor jeg tænker.. Det er da ikke synd for mig! Spædbørn har brug for at spise ofte og der er bestemt intet forkert eller i vejen med at mit barn vil have mad en gang om natten. Det synes jeg er fint og naturligt!

Hilsen en mor som er træt af folk kritiserer at hendes barn på 2 måneder ikke sover igennem

Er helt enig.. og forstår da slet ikke folk der "tvinger" deres babyer til at sove længe.. fx overfodring, lukker demi et rum for sig og slukker babyalarm osv. det synes jeg er lidt sygt.

Og mine babyer har da været dejlige og er blevet nydt lige så meget som alle ande babyer, selv om de var vågne om natten langt længere end 2 måneder..

Anmeld

7. december 2011

K&S

Christine skriver:

Er helt enig.. og forstår da slet ikke folk der "tvinger" deres babyer til at sove længe.. fx overfodring, lukker demi et rum for sig og slukker babyalarm osv. det synes jeg er lidt sygt.

Og mine babyer har da været dejlige og er blevet nydt lige så meget som alle ande babyer, selv om de var vågne om natten langt længere end 2 måneder..

Hvor har du læst det?

Anmeld

7. december 2011

Holbæktrunten

dorthemus skriver:

Det vil hun ikke svare på her Er ellers selv meget nysgerrig

Okay, jamen det er vist også forståeligt nok...

Tror enhver fagperson vil sige at det er umuligt at lære spædbørn noget som helst, og det eneste man kan gøre for at fremme en god nattesøvn er at sørge for det er mæt, velstimuleret (ikke overstimuleret), har ren røv og at man hjælper det til at finde ro, hvis ikke det magter det selv...

Forhåbentlig er det dét hun mener 

Anmeld

7. december 2011

Koen.

dorthemus skriver:

JJa

I må bygge en KÆMPE seng så

Ja der er ikke andet for

Anmeld

7. december 2011

Hasselnødden

Zeus skriver:

Når du skriver at du har lært dem at sove igennem fra de var så og så mange uger, så tror jeg det er ret nemt for folk at misforstå dit indlæg..

For hvis jeg skal "lære" et lille spædbarn på 3 uger at sove igennem, så er det enten med grød eller ved at nægte det mad. Og når du samtidig skriver, hvor super vigtigt det er for dig, at dine børn på 3-9 uger sover igennem, og at du blot vil lære dem gode sovevaner, ja så ringer der altså en alarmklokke..

Havde du nu skrevet, at du havde været så super heldig, at alle dine børn havde sovet igennem helt af sig selv (uden at du skulle LÆRE dem det), så tror jeg du havde fået nogen helt andre reaktioner på dit indlæg..

Lige mine tanker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.