Mumto3 skriver:
EJ, undskyld, men jeg blev godt nok provokeret af dit indlæg. Så os der har børn der ikke sover igennem selvom de er både 1 eller 2 mdr gamle, vi vil ikke lærer vores børn gode vaner???? eller hvordan er det lige den sidste sætning skal forstås? Du skriver at du ikke gider kæmpe med det senere, de kan lige så godt lære det fra staten af. Jeg går så ud fra at dine 3 børn hverken har brugt ble, brugt sut, blevet ammet eller fået flaske, for de kan jo lige så godt lære nogle gode vaner med det samme, så man ikke skal kæmpe med det senere. Så frem med grønsagerne og god varieret kost istedet for bare sådan en gang mælk! Det er jo ikke til at blive ordentlig mæt af! -og ud på toilettet og sidde og skide, så man slipper for lortebleer. De er da bare for ulækre.
Ej, undskyld du, men jeg forstår slet ikke dit indlæg! -og slet ikke når du ovenikøbet har 3 børn.
Tillægge mig selv og mine uger gode vaner, har intet at gøre med andre. Slap dog lige af med at være så nærtagende.
Og jeg skriver jo netop jeg har fuld forståelse for at det ikke er sådan for alle. At andre børn ikke har det lige så nemt.
Men må jeg ikke være glad og tilfreds fordi mine unger sover.
Jeg syntes dit indlæg er ucharmerende og du lægger ord i munden på mig. Og lyder som om du har ondt i røven!!!
Gidder sgu ikke finde mig i, at når der bliver startet en debat på ordet er frit, hvor jeg skriver jeg sagtens kan se det fra begge sider, at blive overfaldet på sådanne næsvise og uforskammet måde.
Og at have 3 børn, er for mit vedkommende røv mega pisse fucking hårdt, derfor har det været vigtigt for MIG at lære mine unger gode sovevaner, fordi jeg med min ældste stadig kæmper. Ikke når hun sover men når hun skal sove.
*Camilla
Anmeld